Meestal, als 't rap gaat is't rap kapot.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
motor vs auto
Collapse
X
-
Ariba!
de moto komt er, en snel! Met dank aan een donatie van mijn nonkel:
een kawasaki gpx 600 r
nu een maand werken, de moto opknappen (staat al 3 jaar stil) en rijbewijs doen! ASAP
voorbeeldje:
Last edited by Ice_ken; 30/06/2010, 00:02.2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Ondanks ik een zéér grote fan ben van oud ijzer is dit absoluut mijn ding niet Da zou hier echt nooit binnenkomen. Desondanks wens k je er veel plezier mee !
Hou wel rekening met relatief ondermaatse remmen bij zo dingen, maar best, want da zadel/die tank is een serieuze ballen squeezer!
Stalen remleidingen in combi met stalen ballen zijn een goede investering!Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenOndanks ik een zéér grote fan ben van oud ijzer is dit absoluut mijn ding niet Da zou hier echt nooit binnenkomen. Desondanks wens k je er veel plezier mee !
Hou wel rekening met relatief ondermaatse remmen bij zo dingen, maar best, want da zadel/die tank is een serieuze ballen squeezer!
Stalen remleidingen in combi met stalen ballen zijn een goede investering!
stalenremleidingen zijn idd een goed idee, alleen vind ik niet meteen deftige website's om zoiets te bestellen2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
zo'n ding opknappen kan al aardig wat geld kosten, afhankelijk van hoeveel je zelf kunt doen.
het is niet exact mijn smaak, vooral omdat hij er veel ouder uitziet dan hij is, maar het kan er zeker mee door als ik de specs bekijk: sport-touring, 85pk, 6 versnellingen, dubbele remschijven vooraan, piekvermogen op 11K rpm,....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichtenochja tis gratis, ik zie andere moto's ook liever maar so what, als het maar tussen de fille's rijd
stalenremleidingen zijn idd een goed idee, alleen vind ik niet meteen deftige website's om zoiets te bestellenOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
Comment