Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
beschermende kledij verplicht vanaf deze zomer op de motorfiets, dixit schouppe
Collapse
X
-
Als je elke dag op de moto zit (al dan niet voor je werk) lijkt kwaliteit me nochtans een must ,
aangezien het risico exponentieel omhoog gaat met de tijd dat ge op de moto zit.
Dus lijkt het me slim om daar een extra duit voor opzij te zetten?
Als ge er voor u werk perse presentabel moet uitzien (klanten?) , en ge wilt daar u veiligheid voor opofferen, dan is op die momenteel een motor volgens mij toch niet het juiste vervoermiddel?
Of gaat parkeerplek vinden voor op een arm of een been ?
Allé just my 2 cents he...
Ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn motorbroek te klein is geworden... ik had een enorm duur pak, en dat wordt weer een (zeer) dure investering...
maar dat is toch geen reden om te zeggen.. what the hell.. ik rijd dan wel zonder broek...
in mijn wereld = geen deftige kledij = niet rijden
but then again... das mijne wereld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenFOUT!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenSchoenen zien er nochtans vrij stevig uit.
Het zijn zeker Nike Air's !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenSchoenen zien er nochtans vrij stevig uit.i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenZe heeft geen helm aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenbij deze ben ik dus blij dat de regering gevallen is. Bijgevolg is het wetsvoorstel geen wet en mogen we nog steeds kiezen hoe we onze stalen ros beklimmen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenHoe zit dat nu, is dat nu een wet geworden?Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtennee. En bij dit weer 3 werf hoera!
Comment
-
mij ging het geen enorme nadelen geven, en enige wetttelijke bescherming van het filerijden had ik wel geapprecieerd
als je tussen rijvakken rijdt; een auto wijkt uit en rijdt je omver: dan is hij nu ook in fout?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenZe heeft geen helm aan.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
vind het eigenlijk nogal vanzelfsprekend dat je beschermende kledij draagt op een moto. Het is de enige bescherming die je hebt, dus kan je die maar beter verzorgen.
Ik ben me alvast een bescherming aan het samenstellen die sommigen overdone zullen noemen. Beter voorkomen dan genezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenSorry zenne, maar als ge op dagen gelijk vandaag mét full gear op de moto zit, dan zijde ook ni goe bezig...
Ik denk dat ik liever zweet dan dat ik een arm van de asfalt peuter.
Nuja, ik kan de keuze maken om niet met de moto te rijden (en tot nu toe heb ik nog gene dus stelt zich dat dilemma niet )
Comment
-
vandaag op de moto gekropen.
geen haar op mijn kop die er aan dacht om niet in full outfit te kleden
Comment
Comment