Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
beschermende kledij verplicht vanaf deze zomer op de motorfiets, dixit schouppe
Dit is een zeer goede zaak. Het is alvast een begin.
Zou het niet zover drijven dat iedereen verplicht een 1-delig pak moet dragen, maar een lange broek, deftige schoenen en handschoenen + motovest zijn toch wel het minimum.
Gedaan met de mannen die in de zomer met hun shortje en strandslippers op de autostrade richting kust scheuren.
Die kledij is wel het minste wat je kan doen... zolang je niet zelf de volledige ziektekosten voor je rekening neemt... en het ziekteverzuim zelf betaalt... vind ik dat degene die het betaalt er wel iets over mag zeggen...
als ik van hier naar de bakker rij, om de vespa nog eens te laten draaien, zit ik een km in de 30 km zone, en daarna 300 meter in een 50km zone, centrum kapellen, dus eigelijk 20 per uur
natuurlijk doe ik dat beter te voet, en meestal doe ik dat ook, tis maar als ...
Gaat ge iedereen verplichten van een Dainese pak te dragen, of zal een motobroek uit de Lidl ook goed genoeg zijn. (Want daar zit ge ongetwijfeld ook sneller door dan door een Dainese MotoGP pak).
Niet iedereen is even vermogend, en sommige mensen rijden met de moto uit noodzaak.
Trouwens wat voor de broek geldt, geldt voor mij evenzeer voor de handschoenen, en hoeveel zie je er niet rijden zonder?
Gaat ge iedereen verplichten van een Dainese pak te dragen, of zal een motobroek uit de Lidl ook goed genoeg zijn. (Want daar zit ge ongetwijfeld ook sneller door dan door een Dainese MotoGP pak).
Die motobroek uit de lidl zal steviger zijn dan gelijk welke jeans
Niet iedereen is even vermogend, en sommige mensen rijden met de moto uit noodzaak.
Dat is pure nonsens, motorrijden is duurder dan autorijden.
Comment