Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Neco Abruzzi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Neco Abruzzi

Ik was even aan't rondneuzen tussen alle Vespa's tot ik plots dit tegenkwam: http://www.neco.be/#/scooter/3

Iemand die eventueel bevindingen heeft? Ervaring met het merk op zich. Degelijk?

Vooral de 125cc spreekt me aan. De prijs op zich lijkt me toch schappelijk.

Alvast bedankt.

Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
    Ik was even aan't rondneuzen tussen alle Vespa's tot ik plots dit tegenkwam: http://www.neco.be/#/scooter/3

Iemand die eventueel bevindingen heeft? Ervaring met het merk op zich. Degelijk?

Vooral de 125cc spreekt me aan. De prijs op zich lijkt me toch schappelijk.

Alvast bedankt.
    Ga voor een LML

Comment

Mij goed, waarom precies? Op elk vlak de betere?

Comment

Quill,
        Heb je intussen eentje gekocht?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
          Ga voor een LML
          Hebben wij ook gedaan, nog geen seconde beklaagd.
          Database error.
          The database has encountered a problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bardino Bekijk Berichten
            Quill,
            Heb je intussen eentje gekocht?
            Neen, momenteel heb ik er toch helemaal geen tijd voor.

Ondertussen toch al een 2-tal op het forum moest je interesse hebben. Jochen dacht ik, en Decat dus ook.

Comment

Nope, wij hebben sinds kort een LML.
              Database error.
              The database has encountered a problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                Nope, wij hebben sinds kort een LML.
                Nogal fout gelezen precies

Comment

Ik heb een Neco abruzzi en dit jaar 2000 kilometer mee gedaan. Elke dag ermee naar het werk en tot op heden nog geen problemen gehad. Hij is na de eerste 1000km op onderhoud geweest om alles na te kijken en geen problemen. Enige dat we hebben aangepast is de schakelaar aan de steun die hebben we overbrugd.

Comment

neco abruzzi

hallo , hoeveel rijd deze eigenlijk topsnelheid ??
                    ik ben in bezit van een , maar hij bolt max 70 km

Comment

Ik zou eerder voor een kymco gaan. De motor van de BMW scooter us door kymco ontwikkeld, wat al wat zegt over de kwaliteit.

Ik heb een collega met een neco en die heeft regelmatig stukken, al is 1 collega natuurlijk niet representatief voor een heel merk.

Ik heb, tot vorige week (verkocht wegens 2e auto), 5 jaar een kymco like gehad. Vergelijkbaar modelletje en hyperbetrouwbaar. Ik heb er op die 5 jaar (hij was 6, ik kocht hem toen hij 1 jaar was), 30 000 km op gereden zonder ook maar een enkel defecte. Wel altijd goed onderhouden, maar hij heeft me nooit laten staan en ik reed er winter en zomer op (woonwerk). Buiten het onderhoud en wat slijtage (bandjes, eens een batterij en een lampje) ben ik nooit naar de dealer geweest ermee.

Als ik, voor de Kids hier, geen 2e auto nodig had, had ik er waarschijnlijk nog jaren mee gereden.. Binnen een jaar of 5 koop ik er denk ik terug 1.

De kymco (of de sym fiddle, gelijkaardige kwaliteit) is zelfs goedkoper dan de neco, en toch even "nep" in de ogen van de "echte" vespist.

De mijne was luchtgekoeld. Deze neco denk ik ook. Dan is, net wel of net geen 100kmu een realistische top. Als je voor een watergekoelde gaat, die gaan wat sneller, 115kmu of zo.

Comment

Working...
                      X