Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RT of GS(A)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Wadde 5.5? voor nen GS op de snelweg? Noway, die moet daar makkelijk onder gaan.
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

    Comment


    • #42
      Dat is wat BMW zegt

      Ik verwacht niet onder de cijfers van BMW te geraken

      Comment


      • #43
        Bon, hoe meer ik erover denk, hoe meer ik naar een RT neig, en ben toch wel een beeke jaloers op Individual zijn 1150RT. Weinig geld, rijdt goed, moet niet meer zijn.

        is een R850RT niet wat?

        Comment


        • #44
          Een R850RT is niet vooruit te branden imho...
          Zeker met al die addenda er aan...

          Btw een twin heeft niet meer motorrem dan een 4cyl (zoals als gezegd)..
          Een twin heeft wel meer inertie van zijn draaiende delen ( soeptaljoren van cilinders)

          Das zoals de grootte misvatting dat een twin meer koppel heeft....

          Comment


          • #45
            Vandaag ergens toevallig een motorzaak binnengevallen waar enkele Yamaha FJR's stonden.

            Schoon machien, maar ik mis wat franjes die de RT wel kan hebben. De PanEuropean valt af want ik kreeg enkel meer horrorverhalen over onstabiel aan hoge snelheid. Misschien moet ik de K-reeks overwegen als de boxer mij niet bevalt?

            Comment


            • #46
              90% van de problemen met de pan liggen aan de idioten die erop zitten.
              Ja, de eerste hadden er wat last van, maar de laatste amper, tenzij met topkoffer, maar er zijn maar weinig motoren die aan hoge snelheid met topkoffer stabiel blijven.

              Ik heb er enen geweten die met de eerste reeks (=de reeks waarop alle horror verhalen gebaseerd zijn) 230 deed terwijl hij met zijn voeten op het zadel zat. En ja, zelf gezien. Spel ging schoon rechtdoor. Tzit em tussen de oren.
              Ik zou u toch aanraden van es te testen. zelf es te voelen. als je een RT overweegt, dan moede echt es pan gereden hebben. Zoiezo gade een uitgesproken voorkeur hebben voor 1 van de 2.

              K reeks is afrader als het over de 1200 gaat. Daar zijn pas écht véél problemen mee.
              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
              Motoren & Tjeurisme

              Comment


              • #47
                de kawa 1400 starship enterprise ?

                Comment


                • #48
                  Horrorverhaal dat ik hoorde was dat de Pan als eerste al snel afviel toen de Nederlandse politie naar een nieuwe politiemotor aan het zoeken was. Hebben toen gekozen voor de FJR. Diezelfde FJR die hier ook geprobeerd is, en waar men terug naar RT's aan het gaan is.

                  Comment


                  • #49
                    Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                    Horrorverhaal dat ik hoorde was dat de Pan als eerste al snel afviel toen de Nederlandse politie naar een nieuwe politiemotor aan het zoeken was. Hebben toen gekozen voor de FJR. Diezelfde FJR die hier ook geprobeerd is, en waar men terug naar RT's aan het gaan is.

                    Das niet te vergelijken é. Flikken motos hebben constant meer dan 80 kilo extra aan boord waardoor de gewichtsverdeling compleet anders is.
                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                    Motoren & Tjeurisme

                    Comment


                    • #50
                      ... Maar ik ben dan ook weer makkelijk 30 kg zwaarder dan de gemiddelde flik... En heb ook bagage

                      Comment


                      • #51
                        En niet willen testrijden, he

                        ik zelf rijd met een st1300 van 2009. Aan 230km/u nen tik tegen het stuur, niks onstabiel gevoel.

                        Doe uzelf eens een plezier en rij er eens mee, maar grondig, he

                        ok, RT heeft sowieso de beste uitrusting, zonder twijfel! maar als rijdersmoto is de Pan toch echt wel onovertroffen. (tweede Pan nu voor mij en nog niets nada noppes van problemen gehad)

                        Comment


                        • #52


                          Misschien wil ik er niet in testrijden omdat ik vrees dat het nog moeilijker wordt?

                          De pan is nu ook niet een schoon modelleke. De RT ook niet, maar als ik alles bijeen tel wint de RT qua statistieken... Satnav en telefoon-integratie, verstelbare ophanging via de boordcomputer, traction control e.a...

                          Ga je dan naar "Pan Weave" zoeken, zie je allerlei ideeën om de ophanging aan te passen aan alle tralala, en dat met 9kg in beide tassen de aanvaardbare snelheidslimiet nog geen 130 km/h is. Geeuw. Ook top boxen blijken afgeraden...

                          Sja

                          Comment


                          • #53
                            Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten

                            Satnav en telefoon-integratie, verstelbare ophanging via de boordcomputer, traction control e.a...
                            Ik dacht da ge al ne cabrio had?

                            Comment


                            • #54
                              Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Ik dacht da ge al ne cabrio had?
                              Een cabrio kunde niet vergelijken met een motorfiets. Ik vind eigenlijk dat je in een motorfiets minder 'vrij' bent dan in een cabrio. Ja, je kan overal door terwijl je in je cabrio in de file moet blijven wachten, maar je zit nog altijd in je pak en helm terwijl je in de cabrio in je tshirtje en korte broek kan rijden.

                              Maar na +450 km gisteren op vanalle snelwegen ben ik er wel mee klaar: voor werkverkeer verkies ik de motorfiets, voor vrijetijdsverkeer de Z4M .

                              Comment


                              • #55
                                Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten


                                Misschien wil ik er niet in testrijden omdat ik vrees dat het nog moeilijker wordt?

                                De pan is nu ook niet een schoon modelleke. De RT ook niet, maar als ik alles bijeen tel wint de RT qua statistieken... Satnav en telefoon-integratie, verstelbare ophanging via de boordcomputer, traction control e.a...

                                Ga je dan naar "Pan Weave" zoeken, zie je allerlei ideeën om de ophanging aan te passen aan alle tralala, en dat met 9kg in beide tassen de aanvaardbare snelheidslimiet nog geen 130 km/h is. Geeuw. Ook top boxen blijken afgeraden...

                                Sja
                                grappig!

                                ophanging hoef je echt niet aan te passen, zenne check eens Paneuropean.be en snuister eens rond vergelijk dat eens met bmwgsforum.nl groot verschil

                                Enne, ook bij BMW is de snelheid beperkt hoor als er koffers op zitten

                                Maar bon, uw keuze is eigenlijk allang gemaakt en nu zoekt ge achter excuses om niet naar de rest te moeten kijken/testrijden

                                Comment


                                • #56
                                  Die BMWGSForum.nl doet niks. http://www.paneuropean.be/ werkt ook niet.

                                  Ik hou het even op de BMW motor club op http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/index.php om te lezen wat er fout kan gaan

                                  Comment


                                  • #57
                                    Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                    Een cabrio kunde niet vergelijken met een motorfiets. Ik vind eigenlijk dat je in een motorfiets minder 'vrij' bent dan in een cabrio. Ja, je kan overal door terwijl je in je cabrio in de file moet blijven wachten, maar je zit nog altijd in je pak en helm terwijl je in de cabrio in je tshirtje en korte broek kan rijden.

                                    Maar na +450 km gisteren op vanalle snelwegen ben ik er wel mee klaar: voor werkverkeer verkies ik de motorfiets, voor vrijetijdsverkeer de Z4M .
                                    LOL, volgens mij doelt ir_fuel op het feit dat je met een full option RT bijna niet meer kan spreken over een motor maar eerder over een cabrio

                                    Comment


                                    • #59
                                      Bedankt!

                                      En direct nog een probleem gezien: het verbruik! Mensen die er 7 liter per 100 km mee halen

                                      En hoppaa http://www.pan-european.be/forum/vie...hp?f=16&t=4684

                                      Ik wil geen verrassingen, dat ding moet gewoon rijden en met al twee BMW's in de garage ga je toch moeite moeten doen om me een Honda aan te praten .

                                      De Honda rijders lijken me ook nogal euh... religieus in hun opvattingen, zelfs als er iets aan de motorfiets scheelt
                                      Last edited by ; 30/04/2010, 18:17.

                                      Comment


                                      • #60
                                        Geen probleem. Dacht het al, zenne.

                                        ik zal mijn betoog staken

                                        maar niet afkomen als uw cilinderkop opeens door uw carter en frame vliegt, he of uwen cardan vastloopt of als uw olie uit uw blok loopt of als uw remschijven op 5000km krom en scheef zijn

                                        Comment

                                        Working...
                                        X