Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voordelen van alle aard (kortingen/reductie(s)/promotie(s))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voordelen van alle aard (kortingen/reductie(s)/promotie(s))

Hoihoi iedereen

Eerst en vooral wil ik men lof over het forum, echt een goede bron van info voor een starter zoals ik.

Ik wil deze tread starten voor 2 punten (ga jullie niet met de klassieke nieuwelingsvragen belasten)

->Eerst en vooral wil ik deze tread starten waar iedereen in kan posten welke soort van 'voordeel' jullie kunnen vinden voor alles wat met moto te maken heeft. Een voorbeeldje en wat goed genoeg gekend is zijn de Opleidingscheques die je kan gebruiken voor je rijbewijs. Wat ik wel kan gokken is dat er natuurlijk veel andere (hopelijk) zijn die je hierin kunnen helpen (en heb nie onmiddellijk een tread gevonden die ze dan ook allemaal verzamelde).

Dus - elk gerne voordeel als korting of voordeel, feel free to post it here (gelieve voodoo praktijken te onthouden, maagden en zwarte kiekens zijn nie zomaar te verkrijgen )

->Mijn tweede punt is een effectief vraagje. Een van de voordelen die bestaan is de promo van Kawasaki. Zij betalen een heel groot deel van je rijbewijs terug ALS je voldoet aan hun voorwaarden (rijbewijs halen(bij specifieke rijschool+aankoop "Nieuwe" Kawa).
    Nu opleidingscheques kan je ook gebruiken voor het betalen van je rijbewijs en je hoort me al afkomen.
    (eve snel-grosomodo cijfers boeeiiiaaaa )
    STEL: je rijbewijs kost je alles bij mekaar 650€, je krijgt van Kawa 400€ en je gebruikt voor 250€ opleidingscheques..... IS dit mogelijk beiden samen te gebruiken???

Promo Kawasaki:

Voorlopig rijbewijs:
    opleiding van 6 uur (voorlopig rijbewijs) krijgt u €408

Volledig rijbewijs:
    opleiding van 8 uur en aankoop motorfiets van < 700cc krijgt u € 408,00

opleiding van 8 uur en aankoop motorfiets van > 700cc krijgt u € 544,00

Actievoorwaarden:
    - Actie is geheel 2010 geldig.
    - Uiteindelijke terugbetaling wordt gedaan door VAB rijscholen.
    -Procedure terugbetaling: U dient een attest terugbetaling rijbewijs bij u VAB rijschool op te vragen, een kopie van de factuur van de aankoop de motor te hebben en een kopie van het inschrijvingsbewijs van de motor. Deze stuurt u gezamenlijk naar Kawasaki Motors Europe

Comment

Opleidingscheques VDAB:

http://vdab.be/opleidingscheques/ (klik op Hoe bestel ik onder Werknemers)

Voorwaarden:
      -Werknemer zijn binnen België (alle correcte regels, lees http://vdab.be/opleidingscheques/werknemers.shtml )
      -Geregistreerd zijn op de VDAB site.
      Max. 250€ aan cheques kan je 'kopen' en je betaald maar 125€ (maw 125€ van vadertje staat)

Comment

Working...
      X