Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
als je naar het "werk rijden gedeelte" kan laten vallen
denk ik dat husabergs plezanter zijn...
die zijn meestal bruter en krachtiger
ze hebben zo meer het "oer" gevoel van het supermotar gedoe
Veel te veel voor wat je er maar mee aan kan vangen vind ik.
Zou liever net iets meer betalen, stukje inboeten aan speelste en een ruimer inzetbare/meer te genieten doch funnie SM-T/R 990 in huis halen uit hetzelfde huis.
Veel te veel voor wat je er maar mee aan kan vangen vind ik.
Zou liever net iets meer betalen, stukje inboeten aan speelste en een ruimer inzetbare/meer te genieten doch funnie SM-T/R 990 in huis halen uit hetzelfde huis.
Ja. Maar probleem daar is dat je al wat wat vermogen zit. Dus minder evident om er 'lol' mee te hebben. 570 of 690 zijn lichte dingen. Makkelijker te mennen.
Ge kunt u meer pijn doen met zo'n 990, dan met zo'n 690...
Dus! Tweedehands zoeken, he
Daarbij Husaberg is nu wel bedrijfszekerder geworden, he. Is van BMW. En 2000€ goedkoper dan KTM.
Husaberg heeft net geen 60Pk, maar is inderdaad een pak lichter wat de vermogen/gewicht ratio beter maakt. Gearing op de Husa is ook korter.
De tank is ook maar 8.5l wat maakt dat je elke 100km mag tanken.
Es ist ein Fehler aufgetreten, die Seite konnte nicht gefunden werden.
Vanmiddag eens gaan zien bij Ride and Race in Grez-Doiceau. Hun 690SMC was net de deur uit, maar er stond nog een pak ander lekkers. Ze verdelen KTM en Husaberg.
Toen ik met de KTM klaar was heb ik zelfs niet meer achter de Husaberg gevraagd.
8 km maar
serieus.. doe da is met de velo ?
8km enkel is geen goede afstand voor geen enkele motor!
blok zal enkel pislauw komen te staan, nooit gen optimale smering ... etc etc
En al er nu 1 type blok is dat van nature onderhoudsgevoelig is zijn het wel mono-cylinder blokjes....
Als ik een scooter wilde zou ik er wel 1 kopen. En voor 8km haal ik m'n fiets niet uit.
Dat blok is toch al warm na een paar km. Is maar een 1-cylinder van 690cc hee, geen autoblok.
Maar hey... jou (toekomstige) motor he man...
hou er gewoon rekening mee dat een monoblok heel onderhouds gevoelig is... ook al is het een ktm
En korte ritten doen daar geen goed aan...
kleppen stellen om de 5000 km is geen aardigheid ... en als je dat niet zelf kan wordt dat een kostelijke zaak !
Ik zou zeggen je mag m'n Akra eens komen pijpen na 8km, zien we direct wel hoe warm die staat.
Maar je hebt wel gelijk, misschien is het beter dat ik met de wagen blijf doen. Alleen verbruik ik daardoor een liter meer dan normaal en echt goed voor m'n 2.3T blok zal het ook niet zijn.
Ik moet geen scooter hebben he DDke, da's alles wat ik zei. Je moet daarvoor niet in de gordijnen kruipen.
het is niet omdat u uitlaatpijp warm staat .. dat u blok warm is...
Mijn eindtip van men diesellocomotief staat ook gloeiend heet na 5 km... is het blok dan warm ?
dermee da ik zee, tis ver gen enkel blok goe... wel voor u benen.. --> de fiets
is waarschijnlijk nog sneller ook zonder al die lichten en parkeer plaats zoeken
en je kan fietsvergoeding krijgen :p
6 BF fr / km onbelast
Ik denk niet dat ik met een Scooter in Wavre zal moeten afkomen op het SM parkoers.
Het is dus niet ENKEL voor woon-werk hee.
De KTM is minder spits dan de Husa die een pak meer onderhoud vergt en eigenlijk een competitiemotor is.
Met dank aan diegene die hier toch hun mening gegeven hebben.
Heb je een bepaald budget voor ogen trouwens?
Misschien kan je zelfs een tweedehands fun-bike kopen en een scooter om mee naar het werk te gaan bvb.
I'm with stupid. Indien het budget het toelaat, een fun bike en een scootie voor de praktische verplaatsingen. Is supergoeikoop om mee te rijden en auto + moto worden dan mooi gespaard van de slechte korte ritten.
Comment