Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Twijfels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Twijfels

Hoi all, Ik zou graag is een reactie willen van mensen die er (voor zover het kan) iets meer van weten. Ik heb nu de laatste maanden al heel wat ligge leze en men weg stillaan gevonden naar men eerst moto (lessen komen nog
    Ik heb men voorkeur laten vallen op een Versys van Kawa en ben de 2de hands markt ingevlogen om tot volgende constatatie te komen.
    Meeste 2de hands gaan tussen de 3.5k en 5k. Dus geeft een gevoel waar de markt zit voor dit toestel en dan heb je plots onderstaande 2 modellen:

Gaat voor 800€

Gaat voor 1500€

Aangezien bijna elke andere moto ronde de 4000€ zit gemiddeld en deze zijn 800 en 1500 en nie onmiddellijk speciaal meer kilometers of leeftijd, dan begint er zo bij me een lichtje te brande (eigenlijk een groot rood zwaailicht van de brandweer) hier is toch iets mis mee!!! bestaan koopjes echt nog???

Ik weet dat ge meeste onder jullie zouden zeggen, je moet voor de moto staan of zelfs mee rijden om te zien wat waar hoe?? Of heb ik jullie net twee koopjes voorgescholted

Iemand??

Hier kan ik maar 1 ding op zeggen:

Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het waarschijnlijk ook zo.

ik zou het niet geloven, of toch goed controleren voor diefstal en dergelijke...

zo'n moderne motor voor zo'n prijs...

Comment

Is de zoveelste poging tot oplichting waarschijnlijk. Koopjes zijn er altijd te vinden, maar een produkt voor 1/4 van de normale marktwaarde is altijd verdacht.
      Probeer die mensen maar eens te contacteren en speel eens wat met hun voeten.

Comment

Daar had ik ook al aan gedacht , is met hun .... euhm, voeten spelen en zien wat waar en hoe, ik ben ook van mening dat je kwaliteit toch altijd in zekere vorm betaald (word het dan veel gedaan gestolen moto's verkopen?)

Comment

Oplichters zitten toch ook overal, en we zijn het bijna gewoon tegenwoordig :s

Op naar een nieuwe zoektocht dan maar, iemand iets te koop da in de richting van nen Versys gaat? niemand? Kvinded toch echt nen chikken'bak

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaduc Bekijk Berichten
            Hoi all, Ik zou graag is een reactie willen van mensen die er (voor zover het kan) iets meer van weten. Ik heb nu de laatste maanden al heel wat ligge leze en men weg stillaan gevonden naar men eerst moto (lessen komen nog
            Ik heb men voorkeur laten vallen op een Versys van Kawa en ben de 2de hands markt ingevlogen om tot volgende constatatie te komen.
            Meeste 2de hands gaan tussen de 3.5k en 5k. Dus geeft een gevoel waar de markt zit voor dit toestel en dan heb je plots onderstaande 2 modellen:

Gaat voor 800€

Gaat voor 1500€

Aangezien bijna elke andere moto ronde de 4000€ zit gemiddeld en deze zijn 800 en 1500 en nie onmiddellijk speciaal meer kilometers of leeftijd, dan begint er zo bij me een lichtje te brande (eigenlijk een groot rood zwaailicht van de brandweer) hier is toch iets mis mee!!! bestaan koopjes echt nog???

Ik weet dat ge meeste onder jullie zouden zeggen, je moet voor de moto staan of zelfs mee rijden om te zien wat waar hoe?? Of heb ik jullie net twee koopjes voorgescholted

Iemand??
            Er zijn altijd mensen die erin trappen. Anders zou je zulke advertenties niet vinden. Onbegrijpelijk... maar hé zelfs jij twijfelt nog, zie je wel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Er zijn altijd mensen die erin trappen. Anders zou je zulke advertenties niet vinden. Onbegrijpelijk... maar hé zelfs jij twijfelt nog, zie je wel!
              Dit is meer onwetendheid dan twijfel, ervaring is the key to alot of things

Aangezien mijn lessen eraan komen en ik nog men kledij moet gaan kopen, sjonge sjonge da gaat ook nog leuk worden, kleding uitzoeken zonder enig idee naar wat ik eigenlijk moet letten

Comment

Kleding is ni nodig !
                Gewoon een goei dikke spijkerbroek, ABL boots uit het amerikaantje, ne duitse pinhelm en werkhandschoenen voor in den hof....
                wie zee da motorijden duur was ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door odan.be Bekijk Berichten
                  kleding is ni nodig !
                  Gewoon een goei dikke spijkerbroek, abl boots uit het amerikaantje, ne duitse pinhelm en werkhandschoenen voor in den hof....
                  Wie zee da motorijden duur was ?
                  hahahahaha

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
                    hahahahaha
                    Zulke posts kan je beter negeren, dan voelen ze zich slechter hoor.

Comment

Ohnee, ik vond het best wel grappig...
                      en het bevestigd al mijn vermoedens ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                        Kleding is ni nodig !
                        Gewoon een goei dikke spijkerbroek, ABL boots uit het amerikaantje, ne duitse pinhelm en werkhandschoenen voor in den hof....
                        wie zee da motorijden duur was ?
                        'k zou dan toch eerder voor een Amerikaans model helm gaan hoor. Die pin gaat uw stroomlijn negatief beïnvloeden. Het gevaar van die pin is dat ze te veel naar achter gerichte krachten te verwerken zal krijgen. Zodoende zal de pin (met daaraan de helm) achteruit gedraaid worden waardoor uw hoofd en nek ook dezelfde verdraaiing zullen ondervinden. Dit resulteert dan in een vermindert zicht op de weg. Maar het ergste is eigenlijk nog dat al de vliegen in uwen neus zullen terecht komen. Maar zelfs dat heeft z'n voordeel. Je moet dan geen red bull meer drinken om vleugels te krijgen, je kan ze gewoon uit uw neus halen.