Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu
Bekijk Berichten
Anyway, het is niet dat ik met een spandoek ga staan roepen tegen terugbetaling, het lijkt mij gewoon ergens vrij logisch te zijn, als ik vroeger iets uitstak dat verkeert afliep zeiden ze tegen mij ook 'eigen schuld, dikke bult' en ik ging wat van dat principe uit.
Ik ben zelf ook terug met de motor beginnen rijden, rij, wss zoals iedereen, ook wel eens te snel en zou dus ook tegen mezelf pleiten, het gaat er mij enkel om dat dit in wezen toch vrij logisch zou zijn dat wanneer iets je eigen doelbewuste fout is, je niet kan terug vallen op steun, doch dit terzijde
@Binnenmuisarchitect: uiteraard gaat het over veel meer (en zelfs veel meer bedrog), en smijt de overheid door onoordeelkundig bestuur miljoenen over de balk (met de hoogte van onze belastingen zouden we over gouden straten moeten rijden), maar hier gaat het nu eenmaal over motorrijden hé
En kledij in een auto is uiteraard weer wat in het belachelijke trekken (hoewel je het idd extreem ver zou kunnen doordrijven) in een auto heb je je gordel aan (hoop ik) en ben je beschermd door de kooi rondom jou, je gaat dat toch niet vergelijken met halfnaakt op een motor rijden hé
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno
Bekijk Berichten
Bon, lijkt me dat we deze discussie beter stoppen, iedere zijn standpunten lijken wel duidelijk...
Comment