Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginneling vraagjes.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
    ok ok een kratje cara pils en een dvd'tje moet lukken
    Bon, voor wanneer ist ?

Comment

Serieus? Kunde Carapils per krat kopen? Da wist ik niet! Wat een revelatie! Zalig! Vanaf heden ga ik 2 maal zo hard kunnen feesten!
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

Comment

Ik krijg da nog ni door men strot gegoten cara pils....

Tauro voor mij aub

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
          Serieus? Kunde Carapils per krat kopen? Da wist ik niet! Wat een revelatie! Zalig! Vanaf heden ga ik 2 maal zo hard kunnen feesten!
          Kzou het begot niet weten. is dat niet altijd in blik?
          24 x 33 cl = 792 cl puur bierplezier ()

Oh Boy...
          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Hey thanx voor de hulp guys,

Gisteren bij Joma in Aartselaar outfit gaan kiezen,
            meerendeels spullen van richa gekozen, behalve de laarzen (tcx).

Sympa kerel, heeft me door de hele winkel geleid en heb 'm toch een dik uur van zen
            werk gehouden, echt goede service!

Alles in totaal : vest, broek, handschoenen en botten: 702€
            redelijke prijs lijkt me!

Thanx again!

Comment

dat IS die kerel zen werk

proficiat

Comment

Well done!

Als je zo een zaak binnenloopt en je zegt wat voor motorrijder je bent of gaat zijn, kunnen ze je vaak perfect helpen. Ik heb mijn materiaal bij Felix&Jos in Beringen gehaald en dat was allemaal spot-on.

Comment

Mijn kledij kost meer dan mijn moto heeft gekost, zegt ook al iets zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
                    Mijn kledij kost meer dan mijn moto heeft gekost, zegt ook al iets zeker
                    Je lichaam kost meer dan je kledij, dat is het enige wat belang heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                      Je lichaam kost meer dan je kledij, dat is het enige wat belang heeft.
                      Zo had ik het nog niet bekeken, maar een doorslaand argument

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
                        Zo had ik het nog niet bekeken, maar een doorslaand argument
                        Een goede helm bvb kost makkelijk €500. Als ik mijn hoofd 'beschadig', verlies ik -financiëel gezien - alleszins meer dan €500.

Comment

Dat is iets wat hayes tegenspreekt,
                          aangezien hij zegt dat een helm van 150 even veilig is... :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
                            Dat is iets wat hayes tegenspreekt,
                            aangezien hij zegt dat een helm van 150 even veilig is... :-)
                            Iedereen doet wat hij wil, ik wil enkel aangeven dat (zelfs) €500 voor een helm niet veel geld is.

Comment

Iedereen doet wat hij wil, ik wil enkel aangeven dat (zelfs) €500 voor een helm niet veel geld is.
                              Das echt wel zever.
                              Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                Das echt wel zever.
                                Nee, je begrijpt me verkeerd.

€500 is misschien in absolute cijfers veel.
                                €500 is meer dan €150
                                Een helm van €150 is misschien even goed als een van €500

Maar als een helm mijn kop kan redden, vind ik €500 een koopje.

Comment

Nee, je begrijpt me verkeerd.

€500 is misschien in absolute cijfers veel.
                                  €500 is meer dan €150
                                  Een helm van €150 is misschien even goed als een van €500

Maar als een helm mijn kop kan redden, vind ik €500 een koopje.
                                  Als die helm van 150 euro ook uw kop kan redden, dan vind ik 500 euro wel veel hoor...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Als die helm van 150 euro ook uw kop kan redden, dan vind ik 500 euro wel veel hoor...
                                    En wanneer een helm van 150 euro uw kop ni meer kan redden, dan zal die van 500 euro zoveel verschil ni meer maken of zulde mss zelf contenter zijn dadde de kop in zijt....
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

Je hebt veiligheid en je hebt comfort.

Voor de minste optie op een auto betaalt men 500 euro 'bij'. Maar een enorm verschil in comfort is geen 500 euro waard. Comfort is ook veiligheid he ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                        Je hebt veiligheid en je hebt comfort.

Voor de minste optie op een auto betaalt men 500 euro 'bij'. Maar een enorm verschil in comfort is geen 500 euro waard. Comfort is ook veiligheid he ;-)
                                        Kijk, ik heb nu een helm van 120 euro, zit mij als gegoten = comfort = veiligheid. Ik rij gemiddeld 8.000 km per jaar met de moto. Nagenoeg allemaal funritjes en enkel bij droog weer. Voor mij is zo'n 'goedkoop' helmpke meer dan voldoende.

Comment

Kijk, ik heb nu een helm van 120 euro, zit mij als gegoten = comfort = veiligheid. Ik rij gemiddeld 8.000 km per jaar met de moto. Nagenoeg allemaal funritjes en enkel bij droog weer. Voor mij is zo'n 'goedkoop' helmpke meer dan voldoende.
                                          Ieder zijn afweging en die weerleg ik ook zeker niet..

De ventilatie van bijv een Arai RX7 is echter zoveel beter dat het prijsverschil meer dan gerechtvaardigd is.
                                          Omdat we op een autoforum zitten verwijs ik naar de opties die men zogezegd zéker moet pakken. Een 335d zonder navi??? Zot!

Maar een mooie motor mét mooie helm? Zot!

Dat vind ik wat opmerkelijk

Comment

Working...
                                          X