Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trip rond de wereld op de moto!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Trip rond de wereld op de moto!

Ik ben verleden jaar in augustus vertrokken met mijn BMW Adventure op een LONG WAY ROUND.
    Ik was oorspronkelijk van plan om vanuit België naar Singapore te rijden.Ik besloot tijdens de reis mijn eindbestemming te veranderen en heb de motor vanuit Bangkok naar Los Angeles verstuurd.
    Van hieruit ben ik via Centraal-Amerika naar Zuid-Amerika gereden,ik heb de motor vanuit Brazilie terug naar Portugal gestuurd en van daar terug naar Belgie gereden. (45300km op de teller)

Na een succesvolle voorstelling op pinkstermaandag geef ik een tweede interactieve voorstelling. Je kan gezellig gaan zitten aan tafels (evt. in groep) en er is drank voorzien. (100 vrije plaatsen)

Datum: zondag 11 juli om 16u stipt.
    Plaats: Kalvariebergstraat 78A, 2440 Geel, België
    Inkom: 2 Euro

Reserveren kan via: paulsterckx67@hotmail.com

Website: http://www.paulsterckx.be

Goed zot....

Positief bedoeld

Je zult je die tocht ongetwijfeld een leven lang helder voor de geest houden. Hoe lang heb je erover gedaan?

Comment

Respect! Heb je die trip alleen gedaan?
      i 1 2 1/2 6

Comment

1 woord; droom. Ooit moet dat er ook eens van komen, geweldig

Comment

ZIEK

respect!

Comment

straffe kerel gij!

Comment

Zalig,

Ik heb dit jaar een toer door Frankrijk gedaan, we kwamen aan 3800 km in 9 dagen met 1 dag rust.
              Niets zo zalig als toeren, al hadden we de afstand/tijd in de bergen zwaar onderschat, dagen van meer als 12u onderweg voor 350km...

Dit zou voor mij een ultieme droom zijn om de wereld rond te trekken, maar dan nt meer met men Bulldog.
              Hij heeft er onder geleden, lak is goed beschadigd door steenslag..
              Maarja, het was de moeite.

Heel ferm van je.
              Post je nog meer foto's van je reis ergens...?

Grtz

Comment

Working...
              X