Hi, ik ben op zoek naar de 'hexagonal' van Akrapovic (slip-on) voor mijn CBR 600 RR 2009 nu blijken er 2 soorten te zijn, één met een tussenbuis van roestvrij staal en één met een tussenbuis van titanium. Weet iemand wat het verschil is (geluid, vermogen, levensduur,prijs,...) en waar ik er desnoods kan aangeraken ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Akrapovic voor CBR 600 RR
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nofxke Bekijk BerichtenDus het verschil zou enkel in gewicht te vinden zijn ?
Oorspronkelijk geplaatst door nofxke Bekijk BerichtenOp vlak van geluid zou er geen verschil mogen zijn tussen beide versies ?
Oorspronkelijk geplaatst door nofxke Bekijk BerichtenSoms een adres van een dealer ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenTitanium zal minder lang mee gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenTitanium zal minder lang mee gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn hoe manifisteert zich dat dan?
Daarom dat er zo weinig motoren standaard met tita voorbochten worden geleverd, ondanks dat 1 van de maklijkste manieren is om nog gewicht te besparen.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Van dat doorbranden wist ik niets (maar zal wel zo zijn als Tjeu daar ervaring mee heeft), maar titanium roest niet en inox op den duur wel, dat is ook nog een verschilletje.
Mijn vrienden hebben bvb een roestvrij stalen duikmes en ik één in titanium, na een weekje duiken bleek hun mes helemaal niet zo roestvrij te zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk BerichtenVan dat doorbranden wist ik niets (maar zal wel zo zijn als Tjeu daar ervaring mee heeft), maar titanium roest niet en inox op den duur wel, dat is ook nog een verschilletje.
Mijn vrienden hebben bvb een roestvrij stalen duikmes en ik één in titanium, na een weekje duiken bleek hun mes helemaal niet zo roestvrij te zijn
Hoe beter hoe duurder natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BenP Bekijk BerichtenEr zijn wel verschillende soorten rvs, dus het hangt veel af van welk soort rvs het betreffende voorwerp is gemaakt.
Hoe beter hoe duurder natuurlijk.
Het roesten begint ook meestal aan de snede van het mes (waar het metaal het dunste is en er ook geen coating op ligt), dus wss heb je hier met een uitlaat ook niet teveel last van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenAls ge er ni meer in de regen rijdt zou ik voor tita gaan.
Comment
Comment