Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
I know Zou nog steeds wel eens deftig 50 / 70 /80 cc'tje in elkaar willen steken! Gewoon omdat ik dat in mijn "jeugd" nooit heb gedaan en omdat dat lekker agressief is
Maar voor 5490 euro kan je toch wel leuker en krachtiger speelgoed kopen...
Leuker is subjectief, krachtiger vaak overbodig.
Je moogt hier natuurlijk het geld niet zien in functie van het aantal CC's, maar eerder in functie van het rijwiel gedeelte dat zo goad als competitie klaar is.
Voor da geld ebde anders wel nen echte SM/enduro + verzekering + inschrijving + rijbewijs....
Trouwens, het zou me eigenlijk héél sterk verwonderen dat KTM zijn high-end reeks af zou leveren met 11kW papieren. Ondanks het in de advertentie staat zou ik er niet op hopen! Ik denk eerder dat er geen kW vermelding op de COC zal staan en geen vermelding is niet geldig voor de beperkingsregels.
RS 125 blokje standaard heeft dat al 29 tot 34 pk
Gezien dat maar 100kilo weegt moet dat toch wel één van de fun-ste dingen zijn dadde met een B rijbewijs in huis kunt halen!
Tweedehands, nieuwe en occassions Honda Motoren kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.
Is dit iets? Topsnelheid?Is dit 2t of 4t? Het ziet er in ieder geval een deftige moto uit in tegenstelling tot sommige andere 125's
Motoren | Piaggio te koop aangeboden en gevraagd. Bekijk het ruime aanbod van nieuw en tweedehands Motoren | Piaggio en andere apparaten. Motoren koop je op 2dehands!
Comment