Mededeling

Collapse
No announcement yet.

125cc - wat in hemelsnaam kiezen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog niet gezien honda nx das dan nen 125cc 2stroke??Zal wel nog redelijk optrekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ATI Bekijk Berichten
      Nog niet gezien honda nx das dan nen 125cc 2stroke??Zal wel nog redelijk optrekken.
      Nope, is een 125cc 4 takt.

Is voor zover ik weet enkel uitgebracht in Italië. Mijn moto heeft dus ook Italiaanse stickers er op hangen en Italiaanse type plaatje etc.

Ik vind ze best nog mooi, maar zijn niet frequent te vinden in België
      Zo moet de mijne komen.

Er is nog wat werk aan (ketting set te vervangen, velgen eens opkuisen want beetje roest op spaken etc., zadeltje eens overtrekken)

Comment

• Best mooi,leuk project,maak er iets mooi van zou ik zo zeggen!

Veel sleutelplezier en als em af is post is ne foto als je wilt!

Comment

• En hoe zit het met Derbi tegenwoordig ? is dat degelijk ?
          2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Derbi is bij mijn weten niet slecht.Ik heb volgend jaar men rijbewijs b 2jaar en dan ga ik een aprilia rs125 kopen ,vind dat prachtig en die gaan goed,en als je ze goed onderhoud heb je er jaren plezier van heb zelfs op internet ene gezien van 1991 dus prul is het niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
              En hoe zit het met Derbi tegenwoordig ? is dat degelijk ?
              Kort door de bocht : Derbi = Aprilia.
              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
              Motoren & Tjeurisme

Comment

• Heb 125cc gekocht paar weken geleden en daardoor hier komen meelezen.

Mijn 2011 125 LN Lambretta. Zal van de puristen wel kritiek krijgen maar kan ik mee leven .

Best tevreden van, een snelheidsmonster is het niet maar vlotjes door het verkeer snorren lukt wel.

Comment

• Mooi! Enkel zoooo jammer dat het een 4T is

Zeker voor een Lambretta zou dat verboden moeten worden....
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

• Ik door de Lambretta het toch weer voor 2-wielers. Volgend jaar nog iets zwaarder bijkopen denk ik.

Comment

• Iemand enig idee of dit iets is? Het ziet er in ieder geval uit als een echte moto. Wat doet dat qua topsnelheid?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                        Iemand enig idee of dit iets is? Het ziet er in ieder geval uit als een echte moto. Wat doet dat qua topsnelheid?

http://nl.kapaza.be/antwerpen/yamaha...m-60161297.htm
                        130 teller dacht ik.
                        Motoren & Tjeurisme

Comment

• Afhankelijk van gewicht en grootte,

ik ken iemand die er vlot 140 mee haalt,
                          anderen die op 120 blijven steken....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                            Iemand enig idee of dit iets is? Het ziet er in ieder geval uit als een echte moto. Wat doet dat qua topsnelheid?

http://nl.kapaza.be/antwerpen/yamaha...m-60161297.htm
                            dat is ook de enige vergelijking die je kan maken...

mijn persoonlijke visie:
                            ik zou het nooit moeten hebben.
                            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Had ook gedacht aan een 125 voor woon-werk, voornamelijk 70 en 90 banen, valt daarmee (125cc) in alle veiligheid te rijden? Welk merk en model raden jullie aan? Wat ivm betrouwbaarheid(op een 4T)?
                              Duke125,r125 of nog iets anders?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten
                                Had ook gedacht aan een 125 voor woon-werk, voornamelijk 70 en 90 banen, valt daarmee (125cc) in alle veiligheid te rijden? Welk merk en model raden jullie aan? Wat ivm betrouwbaarheid(op een 4T)?
                                Duke125,r125 of nog iets anders?
                                Duke 125

Comment

• 2de handse mini varadero, super betrouwbaar, groot, rijdt ca 120 na een tijdje maar meer dan genoeg om te oefenen en te leren!
                                  verkoop je nadien zonder veel verlies!
                                  heb ik ook gedaan!
                                  grtz

Comment

• Iemand enig idee van de salon kortingen op de 125 cc motoren ? KTM, Honda, Yamaha ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk Berichten
                                      Ik heb me vandaag een nx125 gekocht. Ik vind het persoonlijk een tof ding.

Niet zozeer gekocht als vervoermiddel, maar eerder als sleutel object. Ik was van zin om lessen automechanica te volgen. Maar ipv saaie theorie en beetje praktijk (en theorie heb ik al genoeg gehad) heb ik gekozen om iets "sleutelbaar" te kopen. De nx125 is zeker rijdbaar, maar om hem terug mooi te krijgen een beetje werk. Beginnende met nieuwe verse banden, nieuwe ketting set etc.
                                      Ondertussen al veel progressie gemaakt. Frame + achterbrug + aantal onderdelen zijn nu bij de poedercoater.

Velgen + vele andere onderdelen heb ik zelf opgeknapt:

Voor:

na: (nu wel het voorwiel, maar resultaat is zelfde)

remklauw mooi gemaakt

Comment

• achtervering gedemonteerd en proper gemaakt:

na:

uitlaat gezandstraald + gespoten:

Comment

• Klote afgebroken vijs uitgeboord:

En nog bergen aan onderdelen gezandstraald + gespoten.

Comment

Working...
                                          X