Nog niet gezien honda nx das dan nen 125cc 2stroke??Zal wel nog redelijk optrekken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
125cc - wat in hemelsnaam kiezen?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ATI Bekijk BerichtenNog niet gezien honda nx das dan nen 125cc 2stroke??Zal wel nog redelijk optrekken.
Is voor zover ik weet enkel uitgebracht in Italië. Mijn moto heeft dus ook Italiaanse stickers er op hangen en Italiaanse type plaatje etc.
Ik vind ze best nog mooi, maar zijn niet frequent te vinden in België
Zo moet de mijne komen.
Er is nog wat werk aan (ketting set te vervangen, velgen eens opkuisen want beetje roest op spaken etc., zadeltje eens overtrekken)
Comment
-
Derbi is bij mijn weten niet slecht.Ik heb volgend jaar men rijbewijs b 2jaar en dan ga ik een aprilia rs125 kopen ,vind dat prachtig en die gaan goed,en als je ze goed onderhoud heb je er jaren plezier van heb zelfs op internet ene gezien van 1991 dus prul is het niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk BerichtenEn hoe zit het met Derbi tegenwoordig ? is dat degelijk ?Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Heb 125cc gekocht paar weken geleden en daardoor hier komen meelezen.
Mijn 2011 125 LN Lambretta. Zal van de puristen wel kritiek krijgen maar kan ik mee leven.
Best tevreden van, een snelheidsmonster is het niet maar vlotjes door het verkeer snorren lukt wel.
Comment
-
Iemand enig idee of dit iets is? Het ziet er in ieder geval uit als een echte moto. Wat doet dat qua topsnelheid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenIemand enig idee of dit iets is? Het ziet er in ieder geval uit als een echte moto. Wat doet dat qua topsnelheid?
http://nl.kapaza.be/antwerpen/yamaha...m-60161297.htmOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenIemand enig idee of dit iets is? Het ziet er in ieder geval uit als een echte moto. Wat doet dat qua topsnelheid?
http://nl.kapaza.be/antwerpen/yamaha...m-60161297.htm
mijn persoonlijke visie:
ik zou het nooit moeten hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk BerichtenHad ook gedacht aan een 125 voor woon-werk, voornamelijk 70 en 90 banen, valt daarmee (125cc) in alle veiligheid te rijden? Welk merk en model raden jullie aan? Wat ivm betrouwbaarheid(op een 4T)?
Duke125,r125 of nog iets anders?2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk BerichtenIk heb me vandaag een nx125 gekocht. Ik vind het persoonlijk een tof ding.
Niet zozeer gekocht als vervoermiddel, maar eerder als sleutel object. Ik was van zin om lessen automechanica te volgen. Maar ipv saaie theorie en beetje praktijk (en theorie heb ik al genoeg gehad) heb ik gekozen om iets "sleutelbaar" te kopen. De nx125 is zeker rijdbaar, maar om hem terug mooi te krijgen een beetje werk. Beginnende met nieuwe verse banden, nieuwe ketting set etc.
Velgen + vele andere onderdelen heb ik zelf opgeknapt:
Voor:
na: (nu wel het voorwiel, maar resultaat is zelfde)
remklauw mooi gemaakt
Comment
Comment