Mededeling

Collapse
No announcement yet.

125cc - wat in hemelsnaam kiezen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• thx tjeu! wist niet dat Rieju from spanje was!

door je laatst movie, KTM RC125 is ook erg knap. helaas nog geen pricetag bekend?

De MSX125 is price zeer laag, 3000euro, less than 2nd hand R125 van Yamaha!!
    But it looks so small...

think i have to go and drive it

Comment

• KTM Duke 125 rijdt echt goed. Zeker ook eens testen

Comment

• ok, dan ga ik zeker testen deze 3!
        Yamaha is mooi, maar of dat liggen easy is om woon/werk te rijden in tegenstelling tot a little honda...

Comment

• Die Honda MSX <3

Comment

• ordered a KTM Duke 125 today, with a few options
            pick-up in january, those few days left make it a 2013 bike if i register him...

Comment

• Goede keuze! Echt een plezante fiets

Comment

• Hele goeie keuze ,mooiste 125cc er is.

Comment

• awesome, nice ride, looks cool 2

made in india but high quality control by ktm, i believe (but not completely sure) that piece by piece gets a second check up executed by ktm somewhere in europe, possibly austria itself.

Comment

• Iemand van mijn werk heeft een KTM Duke 400 gekocht. Na een week terug naar de dealer. Spel startte al niet meer. Dit is zijn woon- werkverkeer vervoer dus niet handig als je er 5 op 7 moet kunnen op rekenen.
                    Hij heeft zijn oude Kawasaki 600 overgelaten en kreeg die nu als vervang moto mee.
                    2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                    2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                    2014 Opel Astra OPC
                    2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
                      Hij heeft zijn oude Kawasaki 600 overgelaten en kreeg die nu als vervang moto mee.
                      haha grappig wel. (niet van het starten maar uw eigen moto als vervanger mee krijgen :-)

is de duke 400 ook in india gemaakt?

Comment

• Heeft er iemand ervaringen met Daelim?
                        En dan in het bijzonder de Daystar 125 CC?

Vind ik echt een tof bakske om mee te leren rijden precies. Lekker "traag" en "lomp", zo heb ik ze graag.
                        Nee maar serieus, zou dat aan te raden zijn van daar mee te beginnen? Kost ook niet al te veel.
                        Last edited by Thorens; 21/02/2014, 14:04.
                        2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• KTM heeft wel iets leuks.

Sent from my iPhone using Tapatalk
                          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• De KTM is voor vele mensen de mooiste 125cc. Ik ging hem ook bestellen, maar met men 1m87 ben ik gewoon te groot ervoor!

@Thorens De daelims staan er voor bekend (zelfs bij de dealers) dat de kwaliteit alles behalve voldoende is. Bekijk even de tweedehands sites, deze staan vol met daelims. Zegt voor mij alleszins al genoeg.
                            Wil je echt zo een model, kijk dan even naar de Honda Shadow 125cc, de Rebel 125cc of zelfs de Suzuki Marauder 125cc. Tweedehands makkelijk te vinden voor circa 1500 euro.

Neem gerust even een kijkje op de site die ik beheer: www.125cc.be . De pagina die jou zal interesseren is de volgende: 125cc Choppers - http://www.125cc.be/motor/125cc-chopper/

---
                            www.125cc.be
                            De onafhankelijke 125cc motor- en scootersite.

Comment

Working...
                            X