Oorspronkelijk geplaatst door P.V.H
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Helmen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastasticweet iemande een vette site met veel helmen? Of een shop (+site)? Op google vind ik niet echt veel en in de plaatselijke motorshops is het ook maar dat...
De mijne is om de een of andere reden verdwenen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes"verdwenen."...als in: leen eens je helm uit aan een losbol...die dan na 3 ronden zolder zeeziek wordt.... , en dan maar beslist om uwen helm op een vuilbak achter te laten... maar niet getreurd.....hij heeft gezegd dat hij je een nieuwe gaat betalen..... ...
ik ben opslag verliefd geworden op de MOMO Devil hier een paar posts terug, dus stel hem eens voor, de rest leg ik zelf wel bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannesja is een bangelijk model....waar verkopen ze die?
maar voor de rest staat er nix, alleen kopen via site.
Comment
-
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JupkeJa en nee, das fijn maar als je over een bult rijd durft dat wel eens zakekn en dan zie je niks meer
was grappig, vooral in een chicane
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69Ik ben derstraks na schooltijd even langs de RAD gegaan in Willebroek.. Ik was ook al lang opzoek naar zo'n ROOF-gevalletje, maar helaas nergens gevonden. Dus maar voor iets soortgelijks gegaan.. http://www.rad.be/nl/c/p/3055-airoh-...asic-zwart.htm deze is het geworden.. ik zie trouwens nu net dat ik de mijne 189 heb betaald
In ieder geval, fijn helmpke, morgen is direct proberen
maar die is mij dus veel te groot, vandaar da ik op 't gemak uitkijk voor een andere
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
Heeft al iemand ergens zien staan hoeveel die MOMO devil weegt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPowerTuscani, weet jij van welk merk die piloothelmen zijn waarover jij het had?
Ik stel mer er iets bij voor, en ik vind die ook machtig!
Zijn dat niet dezelfde van in The Italian Job?
Dat mondstuk was dus apart op te zetten en geeft een speciaal effect. Maar het blijft een jet-helm qua veiligheid. Daarmee dat ze ze aangepast hebben naar het vaste kinstuk welke je wel helemaal achter je kan draaien.
zoals eerder al gepost
Comment
Comment