Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Helmen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door P.V.H
    geef mij maar arai(persoonlijk gedacht..)
    heeft voor mij perfecte pasvorm
    de replica's zijn idd redelijk duur.
    een helm zonder dubbelD-sluiting wil niet meer dragen.

mijn laatste was een Doohan Reggae .

idd de sluiting van die arai's is machtig goe

Comment

weet iemande een vette site met veel helmen? Of een shop (+site)? Op google vind ik niet echt veel en in de plaatselijke motorshops is het ook maar dat...

De mijne is om de een of andere reden verdwenen...

Comment

Tuscani, weet jij van welk merk die piloothelmen zijn waarover jij het had?
        Ik stel mer er iets bij voor, en ik vind die ook machtig!

Zijn dat niet dezelfde van in The Italian Job?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
          weet iemande een vette site met veel helmen? Of een shop (+site)? Op google vind ik niet echt veel en in de plaatselijke motorshops is het ook maar dat...

De mijne is om de een of andere reden verdwenen...
          "verdwenen."...als in: leen eens je helm uit aan een losbol...die dan na 3 ronden zolder zeeziek wordt.... , en dan maar beslist om uwen helm op een vuilbak achter te laten... maar niet getreurd.....hij heeft gezegd dat hij je een nieuwe gaat betalen..... ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes
            "verdwenen."...als in: leen eens je helm uit aan een losbol...die dan na 3 ronden zolder zeeziek wordt.... , en dan maar beslist om uwen helm op een vuilbak achter te laten... maar niet getreurd.....hij heeft gezegd dat hij je een nieuwe gaat betalen..... ...

ik ben opslag verliefd geworden op de MOMO Devil hier een paar posts terug, dus stel hem eens voor, de rest leg ik zelf wel bij.

Comment

ik zoek trouwens ook een andere te kopen....maar ik denk dat ik een open model ga kiezen....zo een integraal is veel te warm in een gesloten auto...
              Zo van die typische rallyhelmen, waar verkopen ze die (in de buurt van leuven) ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic

ik ben opslag verliefd geworden op de MOMO Devil hier een paar posts terug, dus stel hem eens voor, de rest leg ik zelf wel bij.
                ja is een bangelijk model....waar verkopen ze die?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes
                  ja is een bangelijk model....waar verkopen ze die?
                  kzou het ni weten, ik heb 'm gevonden op http://www.momohelmets.com/

maar voor de rest staat er nix, alleen kopen via site.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door el DiDi
                    kan je daar ook het kinstuk afhalen?

Het kinstuk kan inderdaad naar boven.. lijkt me wel fijn bij warm weer

EDIT:

Last edited by Astian; 19/09/2006, 09:55.

Comment

Op deze site kan je de verdelers zoeken

http://www.momodesign.com/eng/index2.html
                      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
                        Het kinstuk kan inderdaad naar boven.. lijkt me wel fijn bij warm weer

EDIT:

Ja en nee, das fijn maar als je over een bult rijd durft dat wel eens zakekn en dan zie je niks meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                          Ja en nee, das fijn maar als je over een bult rijd durft dat wel eens zakekn en dan zie je niks meer
                          doet me denken aan mijn eerste kart-ervaring. dat was in de indoor van damme. ze hadden geen juiste helmen meer, en de mijne was te groot en had geen sluiting. als er iemand in mijn gat reed draaide mijn helm naar boven en zag ik niets meer

was grappig, vooral in een chicane

Comment

Comment

Ik ben derstraks na schooltijd even langs de RAD gegaan in Willebroek.. Ik was ook al lang opzoek naar zo'n ROOF-gevalletje, maar helaas nergens gevonden. Dus maar voor iets soortgelijks gegaan.. http://www.rad.be/nl/c/p/3055-airoh-...asic-zwart.htm deze is het geworden.. ik zie trouwens nu net dat ik de mijne 189 heb betaald
                              In ieder geval, fijn helmpke, morgen is direct proberen
                              aha verdomme nu zie ik pas dat ik dezelfde heb.

maar die is mij dus veel te groot, vandaar da ik op 't gemak uitkijk voor een andere

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
                                Op deze site kan je de verdelers zoeken

http://www.momodesign.com/eng/index2.html
                                In Waarschoot...

Heeft al iemand ergens zien staan hoeveel die MOMO devil weegt?

Comment

Zie nu idd dat enkel Waarschoot er op staat. Volgens mij hebben de Hein Gericke winkels ook enkele modellen. En der zullen nog wel plaatsen zijn denk ik.
                                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

MOMO-helmen hebben ze tegenwoordig in de meeste deftige motorkledijwinkels

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                                      Tuscani, weet jij van welk merk die piloothelmen zijn waarover jij het had?
                                      Ik stel mer er iets bij voor, en ik vind die ook machtig!

Zijn dat niet dezelfde van in The Italian Job?
                                      Gewoon de voorloper van de huidige ROOF

Dat mondstuk was dus apart op te zetten en geeft een speciaal effect. Maar het blijft een jet-helm qua veiligheid. Daarmee dat ze ze aangepast hebben naar het vaste kinstuk welke je wel helemaal achter je kan draaien.
                                      zoals eerder al gepost

Comment

dan vind ik een roof met het opgeklapte kinstuk toch een stuk evenwichtiger lijken, met alle respect

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                          dan vind ik een roof met het opgeklapte kinstuk toch een stuk evenwichtiger lijken, met alle respect
                                          Ieder zijn smaak en mening hè Ik heb hem vandaag 40 kilometer op mn kopje gehad en hij zit perfect

Comment

Working...
                                          X