Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Helmen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

absoluut + het feit dat hij perfect zit heb je een goeie koop gedaan

Comment

pff, ik weet het echt niet meer...

Ik kan nergens een verdeler vinden van MOMO helmen in België. Weet niemand een goed address?

Comment

ik ben bij Harley in Gent (kortrijksesteenweg) gegaan. wellicht zijn er nog harley-verdelers (en garages van andere motomerken) die ze verkopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
          pff, ik weet het echt niet meer...

Ik kan nergens een verdeler vinden van MOMO helmen in België. Weet niemand een goed address?
          In melsele hebben ze MOMO én ROOF.

Ik ben er gisteren geweest.

Die roof boxer zit niet goed op m'n hoofd, en die MOMO is mooi... maar beschermt inderdaad weinig ... tegen een koude kin bij kouder weer

Comment

voor de modebewuste scooterrijder:

andere leuke scooterhelmen:

Comment

Zonde om daarmee te vallen
              R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
              Mitsubishi Lancer Evo6 RS
              Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

En als het regent direct stoppen en naar binnen
                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Even een stom vraagje..

.. Ik heb een klein half jaartje een mat zwarte Airoh, zo'n systeem-ding. Nu is hij afgelopen week gevallen en helemaal gekrast.
                  Zou het te doen zijn om hem opnieuw te spuiten?

Grtz

Comment

Van hoe hoog is hij gevallen?
                    In principe is een gevallen helm niet meer te vertrouwen.
                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Enkel als hij zodanig is gevallen dat het piepschuim binnenin beschadigd is. Anders kan je die nog wel gebruiken, hoor.

Dus vette bluts, weggooien.
                      Enkel wat krassen, bijhouden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elseehaa Bekijk Berichten
                        Enkel als hij zodanig is gevallen dat het piepschuim binnenin beschadigd is. Anders kan je die nog wel gebruiken, hoor.

Dus vette bluts, weggooien.
                        Enkel wat krassen, bijhouden!
                        Ik weet dat wanneer hij stevig valt, dat hij rijp is voor de vuilbak. Hij is van zo'n 50 cm hoogte gevallen. Enkel wat krassen dus, maar toch...

Comment

Op een helm komen toch krassen op, like it or not. Spuiten is weggegooid geld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                            Op een helm komen toch krassen op, like it or not. Spuiten is weggegooid geld
                            Jah, maar tis een mat zwarte, en vanaf die geraakt is, ziet da wit :s Da's geen al te fraai zicht, want zelfs het vizier is zwart dus...

Comment

Kijk met het spuiten wel op welke verf gebruikt. Niet alle verf is goed voor een helm.

Comment

Alles mooi afplakken behalve de getroffe stukken, dan oppervlak reinigen, plastic primer opzetten, vervolgens opnieuw lakken(mat zwart) en eventueel nog een vernislaagje opleggen!

Comment

Niet echt een motohelm maar deze zou ik toch wel super graag hebben als ik rally begin te rijden:

En als de zon te fel in u ogen begint te schijnen kun je een vizierke naar beneden doen:

Kostprijs op demon-tweeks.co.uk: 508€, valt dus al bij al nog mee voor een goede rallyhelm met intercomsysteem in.

Comment

Deze vind ik ook mega cool, maar veel te duur (rond de 900€)
                                    Een carbonnen helmpje

Comment

hier de helm van een vriend na zijn ongeluk... zo zie je dat die dingen echt wel van levensbelang zjin

een schuiver op het klaverblad in St-Niklaas, al een geluk alleen maar wat materiele schade

ps, toen ging hij echt diep! ;-)
                                      het is makkelijker om te remmen dan om uit te blutsen

Comment

Working...
                                      X