Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vespa en lambretta lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik ben hier hemaal ni goe van...

een kollega van me vertelt me net dat hij 2 weken zijn lambretta voor 500 euri heeft verkocht, van de 2de kick in gang en met alle papieren erbij...hij vroeg 600 maar ze hebben afgedongen tot 500 voor de lammie

dat spel was godverdomme veel meer waard, ik wist van nix en hij wist niet dat ik intersse had
    maar geld maakt ni gelukkig en die lammie een beetje wel

Comment

• Ouch, wat een gemiste kans...
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• ik loop er al 2 dagen slecht van

aan de andere kant, om mezelf toch maar een beetje gelukkig te maken...het was een 175cc, ik mocht er niet mee rijden

maar als decoratiestuk of 'investering' al ben ik zo geen geldwolf

ik heb just eens achter foto's gevraagd en zal ze binnekort eens laten zien als meneer er aan denkt van ze mee te pakken

Comment

• Is die Vespa op de vorige pagina een bijzondere? Ik ken er niets van, maar hij stond er zo mooi .

Comment

• ik moet straks thuis eens kijken, ik krijg hier niet alle foto's te zien op het werk

maar alleszins mersie al dave

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
              Is die Vespa op de vorige pagina een bijzondere? Ik ken er niets van, maar hij stond er zo mooi .
              kan een vespa lelijk staan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                das iets heel ergs ferm dave

ik ken geen ballen van vespa-modellen
                alleen van die van na 85

Comment

• ze heeft erg dikke schouders en billen, een large-frame zou ik zeggen
                  maar ik ben nog ni zover

Comment

• 'k Zal hier morgen nog een foto van de achterkant en de hoge resolutieversies zetten, 'k heb ze nu niet binnen handbereik.

Comment

• het presseert ni

Comment

• Ze stond daar ook gewoon zo mooi bij dat "terrasje".

Ik moest denken aan de 500 die een paar maanden eerder daar in de buurt stond .

Last edited by ; 14/05/2007, 03:16.

Comment

• den appelmans
                          de groene fee bar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            ik loop er al 2 dagen slecht van

aan de andere kant, om mezelf toch maar een beetje gelukkig te maken...het was een 175cc, ik mocht er niet mee rijden

maar als decoratiestuk of 'investering' al ben ik zo geen geldwolf

ik heb just eens achter foto's gevraagd en zal ze binnekort eens laten zien als meneer er aan denkt van ze mee te pakken
                            Mwa, voor een prijsje ging ik hem wel overnemen hoor
                            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Der zijn anders best redelijk wat mensen van +1m85 die met een vespa rijden hoor

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                              Knap!

Ben echt zot van Vespatjes maar ik ga er vanaf zien met mijn 1m92

Comment

• das waar, maar praktisch is het toch ni echt

Comment

• Comment

• zalige staat

Comment

• wil ook zo ééntje, ga mijn zoektocht een keer starten denk ik

Comment

• doe dat eens, zoveel te meer vrolijke gezichten zie je

Comment

• Tijdje terug was ik op een beurs in Beaulieu (UK) waar er een hoop Vespa's en vooral Lambretta's te koop stonden. Ik had al mijn Lambretta, anders had ik er wel eentje gekocht.

Comment

Working...
                                          X