Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vespa en lambretta lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
    Sint-Truiden lanceert zuiderse Vespa-arrangementen
    De Italiaanse Vespa is weer helemaal in. Toerisme Sint-Truiden speelt daar handig op in met speciale Vespa-arrangementen. Aan de hand van thematische routes kunnen toeristen nu met de Vespa doorheen Haspengouw snorren.

De toeristische dienst van de Sint-Truiden werkte drie routes uit: een picknickroute, een Italiaanse terrasroute en een kastelenroute waarin een exclusief diner is inbegrepen.

Volgens de Truiense schepen van Toerisme Pascal Vossius lenen de zuinige Vespa's zich perfect om de Haspengouwse heuvels te beklimmen en vormen ze een origineel alternatief voor de motor- en autotoeristen die de streek willen verkennen.

De Vespa-arrangementen omvatten een exclusief diner en een uitgestippelde route. Bezoekers ontvangen daarnaast ook een ticket om de abdijtoren van Sint-Truiden te bezoeken. Voor groepen werd een speciaal arrangement uitgewerkt. Het is ook mogelijk om enkel een Vespa te huren.

De Vespa's worden aangeboden en onderhouden door het Hasseltse bedrijf Europe Bikes. De Vespa's kunnen worden gehuurd op de Grote Markt in Sint-Truiden. Ze zijn verzekerd en volgetankt, zo verzekert Vossius. De prijzen voor de arrangementen bedragen 7 euro per persoon. Meer informatie over de Vesparoutes is te vinden op de website www.vesparoute.be en op het nummer 011/70.18.10.

hbvl
    Wauw, zo sjiek !

Toch knap van Sint-Truiden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno Bekijk Berichten
      Ik zoek een originele kickstarter voor m'n Lambretta.

De mijne is weg, ofwel gepikt ofwel afgevallen.. Waar zou ik dat kunnen vinden?

Op het vespaforum zal er je waarschijnlijk wel iemand kunnen helpen of doorverwijzen.
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• ik heb mijn t5 een gans jaar laten stilstaan...kan ik me voorbehoeden op allerlei nieuwe pakkingen of kan dat geen kwaad

(ik denk van wel en de verzekering was betaald)

Comment

• best verkocht motorfiets vorig jaar, de vespa px125!
          738 exemplaren verkocht.
          Natuurlijk een vertekend beeld doordat iedereen er nog een wilde voor de productie stopte. Maar wel een leuk feitje

Comment

• Ik wil zo een oude vespa om hier in de buurt rond te bollen.

125cc.

Zijn er verschillende modellen eigenlijk? of dingen waar ik op moet letten?

Quanta kosta? Moet niet goed zijn, ik vijs hem toch uit elkaar waarschijnlijk

Comment

• Je vind er aan alle prijzen maar een deftig exemplaar gaat rap 1500-200 euro. Als je minder wil uitgeven, moet je wel wat technische kennis hebben. Want aan een oud evespa is wel altijd iets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                Je vind er aan alle prijzen maar een deftig exemplaar gaat rap 1500-200 euro. Als je minder wil uitgeven, moet je wel wat technische kennis hebben. Want aan een oud evespa is wel altijd iets

www.vespaforum.be
                Als een mini lukt, zal een vespa ook wel lukken zeker...

Hoewel 1500€ ook wel niet echt veel geld is

Maar wat bedoel je met "is altijd wel iets"?
                Zijn die niet betrouwbaar ofzo?

Comment

• Dat wordt gezeg dhé. Velen willen een oude vespa (15-20 jaar oud) maar daar mankeert wal dikwijls wat kleins aan. Op zich geen probleem als je wat kan sleutelen (en dat blijkt zo te zijn). Stukken zijn in principe ook nog vlot verkrijgbaar (http://www.sip-scootershop.com/).

nieuwere vespa px'en vin dje nu weinig tweedehands en die kosten vlug 2.500-3.000 euro. Als jer nu nog één nieuw kan vinden dan kosten die 3;150 denk ik)

btw dit is de px

Ik heb er 1,5 jaar met veel plezier mee gereden maar heb uiteindelijk toch voor een moto gekozen

Comment

• Nja, het is maar om rond de kerktoren te snorren.

In de zomer is dat leuk zo een ding. Lekker verfrissend ook.

En goedkoper als een cabrio

Comment

• Dit stopte juist voor de deur om te tanken:

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                      cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                        Dit stopte juist voor de deur om te tanken:

piaggio Ape!!! zoiets wou ik vroeger als brommer

Comment

• De kwekerij waar ik al mijn tuinplanen koop, heeft er ook zo-een, echt als werkpaard.

Comment

De kwekerij waar ik al mijn tuinplanen koop, heeft er ook zo-een, echt als werkpaard.
                            kost stukke van mense naar't schijnt... allez, da heb ik mij toch late vertelle

Comment

• Is wel een nieuwe model dan dit hoor, ZO eentje als op foto in zo'n goeie staat zal idd wel wat kosten...

Comment

• En kijk wie er nu ook twee heeft

Comment

En kijk wie er nu ook twee heeft

nieuwe pausmobiel? ^^

Comment

• niet zeker dat de afbeelding te zien is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      ik heb mijn t5 een gans jaar laten stilstaan...kan ik me voorbehoeden op allerlei nieuwe pakkingen of kan dat geen kwaad

(ik denk van wel en de verzekering was betaald)
                                      ik heb dat weer gedaan

mankeert nix

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        ik heb dat weer gedaan

mankeert nix
                                        Toen ik gisteren naast een paar oldies (gl, sprint) reed, zat ik te denken dat het toch
                                        goeie machientjes zijn. Ze hebben soms kuren, maar uiteindelijk blijven ze toch verderbollen.

Comment

• Iemand eigenlijk ervaring met een lml 125?

Zou een in licentie gebouwde px zijn?
                                          Ik vraag me af hoe snel zo een 125 cc kan?
                                          Mijn vorige 125cc scooter van peugeot ging 120km/h, vandaar.

Ik zou er eentje willen kopen voor woon werk, maar moet toch alle dagen een 10 tal km over de autostrade

Alvast bedankt
                                          2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                                          2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                                          2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                                          2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                                          2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

Working...
                                          X