Mededeling
Collapse
No announcement yet.
vespa en lambretta lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno Bekijk BerichtenIk zoek een originele kickstarter voor m'n Lambretta.
De mijne is weg, ofwel gepikt ofwel afgevallen.. Waar zou ik dat kunnen vinden?
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
best verkocht motorfiets vorig jaar, de vespa px125!
738 exemplaren verkocht.
Natuurlijk een vertekend beeld doordat iedereen er nog een wilde voor de productie stopte. Maar wel een leuk feitjeIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Je vind er aan alle prijzen maar een deftig exemplaar gaat rap 1500-200 euro. Als je minder wil uitgeven, moet je wel wat technische kennis hebben. Want aan een oud evespa is wel altijd iets
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenJe vind er aan alle prijzen maar een deftig exemplaar gaat rap 1500-200 euro. Als je minder wil uitgeven, moet je wel wat technische kennis hebben. Want aan een oud evespa is wel altijd iets
www.vespaforum.be
Hoewel 1500€ ook wel niet echt veel geld is
Maar wat bedoel je met "is altijd wel iets"?
Zijn die niet betrouwbaar ofzo?
Comment
-
Dat wordt gezeg dhé. Velen willen een oude vespa (15-20 jaar oud) maar daar mankeert wal dikwijls wat kleins aan. Op zich geen probleem als je wat kan sleutelen (en dat blijkt zo te zijn). Stukken zijn in principe ook nog vlot verkrijgbaar (http://www.sip-scootershop.com/).
nieuwere vespa px'en vin dje nu weinig tweedehands en die kosten vlug 2.500-3.000 euro. Als jer nu nog één nieuw kan vinden dan kosten die 3;150 denk ik)
btw dit is de px
Ik heb er 1,5 jaar met veel plezier mee gereden maar heb uiteindelijk toch voor een moto gekozenIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenDit stopte juist voor de deur om te tanken:
piaggio Ape!!! zoiets wou ik vroeger als brommer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenDe kwekerij waar ik al mijn tuinplanen koop, heeft er ook zo-een, echt als werkpaard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenEn kijk wie er nu ook twee heeft
nieuwe pausmobiel? ^^
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik heb mijn t5 een gans jaar laten stilstaan...kan ik me voorbehoeden op allerlei nieuwe pakkingen of kan dat geen kwaad
(ik denk van welen de verzekering was betaald)
mankeert nix
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik heb dat weer gedaan
mankeert nix
goeie machientjes zijn. Ze hebben soms kuren, maar uiteindelijk blijven ze toch verderbollen.
Comment
-
Iemand eigenlijk ervaring met een lml 125?
Zou een in licentie gebouwde px zijn?
Ik vraag me af hoe snel zo een 125 cc kan?
Mijn vorige 125cc scooter van peugeot ging 120km/h, vandaar.
Ik zou er eentje willen kopen voor woon werk, maar moet toch alle dagen een 10 tal km over de autostrade
Alvast bedankt2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
Comment