Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
vespa en lambretta lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtensjans hebben kan en mag he2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk BerichtenWeet er iemand of er RVS uitlaten bestaan die op een Vespa LX 50 cc 4T passen?
of surfen naar Leovince.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenIk heb het zelf nog nooit gezien op een 50, maar je moet het eens vragen aan een Vespa-dealer
of surfen naar Leovince.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk BerichtenIk zou graag een Vespa kopen, maar heb geen zin om na x-aantal km al met een roestende uitlaat te zitten.
Maar om die reden geen Vespa te kopen zou ook stom zijn eh
Ik betwijfel sterk dat je een uitlaat van een 125 op een 50 kan monteren. Maar ik kan er ook naast zijn natuurlijk. De enige wijze waarop je dat kan weten. Is bij een, goede, dealer binnenstappen en eens vragen wat de mogelijkheden zijn. Je kan ook mailen natuurlijk. Als je van Gent bent -> De Pauw.
Of je kan het ook op het Vespaforum.be eens vragen.
Op de site van Leovince, zie ik alvast geen uitlaten voor een 50 cc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenAls je van Gent bent -> De Pauw.
.
Maat stak zijn blauwe vespa daar binnen om 1 kant te laten herspuiten en kreeg een half zwarte Vespa terug... De Pauw blijft beweren dat het hetzelfde kleur is en is pist dat het werk herdaan moest worden...
De keer ervoor ging hij binnen voor slechtwerkende voorrem. De Pauw zegt : "allemaal normaal, das een vespa!" Je kon gewoon het hendel tegen het stuur trekken zonder dat er remkracht was. Zelf dan maar eens open gedaan en bleek dat remoliepeil te laag stond.
Voorkant van zijn wesp is massa's onstabiel (is ergens iets geraakt) : "ja, sorry, da is zo... "
Is binnen gegaan voor balhoofdlagers, is terug gekomen zonder dat balhoofd aangespannen was.
Verder hebben ze daar al eens een spiegel afgebroken, zijn ze niet correct op gebied van garanties, onvriendelijk en ga zo maar door.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenAre you kidding me? ? ?
Maat stak zijn blauwe vespa daar binnen om 1 kant te laten herspuiten en kreeg een half zwarte Vespa terug... De Pauw blijft beweren dat het hetzelfde kleur is en is pist dat het werk herdaan moest worden...
De keer ervoor ging hij binnen voor slechtwerkende voorrem. De Pauw zegt : "allemaal normaal, das een vespa!" Je kon gewoon het hendel tegen het stuur trekken zonder dat er remkracht was. Zelf dan maar eens open gedaan en bleek dat remoliepeil te laag stond.
Voorkant van zijn wesp is massa's onstabiel (is ergens iets geraakt) : "ja, sorry, da is zo... "
Is binnen gegaan voor balhoofdlagers, is terug gekomen zonder dat balhoofd aangespannen was.
Verder hebben ze daar al eens een spiegel afgebroken, zijn ze niet correct op gebied van garanties, onvriendelijk en ga zo maar door.
Nochtans veel mensen van de Vespaclub van Gent gaan daar en die zijn toch tevreden.
Mmmm, bizar, ik ga nog eens polsen bij de clubleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenZo erg ??
Nochtans veel mensen van de Vespaclub van Gent gaan daar en die zijn toch tevreden.
Mmmm, bizar, ik ga nog eens polsen bij de clubleden.
in mijn ogen is de pauw nen ouwe vent die allang zou gestopt zijn maar nog niet binnen is en dus enkel nog werkt voor het geld terwijl de passie (die er ooit wel was) al lang verloren gegaan is.
Genekt door regelgeving, eisen van constructeurs, financiële druk van de snel draaiende maatschappij en klanten die veel te veel neuten.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
Comment