Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vespa en lambretta lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    mods

ze bestaan

jouw foto lijkt hard op die van wiki
    Merci is wel interessant van rockers had ik al veel gehoord maar van mods nog nooit
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Hoeveel zou dit model kosten in 50 cc ? Het is misschien een domme vraag maar ik ken niks van vespa's

2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• reken op een rijdende vespa toch minstens 1000 euri

(en voor zoiets 2800 a 3500 )

Comment

• Dan toch maar eene dax tis omdat een paar kameraden uit het waalse er op rondrijden en die van oude waalse italianen hebben kunnen afkopen voor een appel en een ei
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• sjans hebben kan en mag he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              sjans hebben kan en mag he
              Zeker hopelijk vind ik eene oud jap met eene dax
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

• the wheelie king

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• sound lovers

Comment

• Weet er iemand of er RVS uitlaten bestaan die op een Vespa LX 50 cc 4T passen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                      Weet er iemand of er RVS uitlaten bestaan die op een Vespa LX 50 cc 4T passen?
                      Ik heb het zelf nog nooit gezien op een 50, maar je moet het eens vragen aan een Vespa-dealer
                      of surfen naar Leovince.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                        Ik heb het zelf nog nooit gezien op een 50, maar je moet het eens vragen aan een Vespa-dealer
                        of surfen naar Leovince.
                        Die van een 125cc op een 50cc zetten gaat niet gaan?

Comment

• ik zou daar ni op rekenen

Comment

• Ik zou graag een Vespa kopen, maar heb geen zin om na x-aantal km al met een roestende uitlaat te zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                              Ik zou graag een Vespa kopen, maar heb geen zin om na x-aantal km al met een roestende uitlaat te zitten.
                              Ik begrijp je wel. Die uitlaten van een LX of GTS roesten terwijl je er staat op te kijken.

Maar om die reden geen Vespa te kopen zou ook stom zijn eh

Ik betwijfel sterk dat je een uitlaat van een 125 op een 50 kan monteren. Maar ik kan er ook naast zijn natuurlijk. De enige wijze waarop je dat kan weten. Is bij een, goede, dealer binnenstappen en eens vragen wat de mogelijkheden zijn. Je kan ook mailen natuurlijk. Als je van Gent bent -> De Pauw.

Of je kan het ook op het Vespaforum.be eens vragen.

Op de site van Leovince, zie ik alvast geen uitlaten voor een 50 cc.

Comment

• ik vind een nageplaatste rvs uitlaat veel lelijker als een normaal geroeste vespa-pot

Comment

• die roesten ook niet he, die worden bruin omdat de hitte de verf wegbrand

mijne pot is van 86, zit geen gat in geroest

Comment

Als je van Gent bent -> De Pauw.
                                    .
                                    Are you kidding me? ? ?

Maat stak zijn blauwe vespa daar binnen om 1 kant te laten herspuiten en kreeg een half zwarte Vespa terug... De Pauw blijft beweren dat het hetzelfde kleur is en is pist dat het werk herdaan moest worden...
                                    De keer ervoor ging hij binnen voor slechtwerkende voorrem. De Pauw zegt : "allemaal normaal, das een vespa!" Je kon gewoon het hendel tegen het stuur trekken zonder dat er remkracht was. Zelf dan maar eens open gedaan en bleek dat remoliepeil te laag stond.
                                    Voorkant van zijn wesp is massa's onstabiel (is ergens iets geraakt) : "ja, sorry, da is zo... "
                                    Is binnen gegaan voor balhoofdlagers, is terug gekomen zonder dat balhoofd aangespannen was.
                                    Verder hebben ze daar al eens een spiegel afgebroken, zijn ze niet correct op gebied van garanties, onvriendelijk en ga zo maar door.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                      Are you kidding me? ? ?

Maat stak zijn blauwe vespa daar binnen om 1 kant te laten herspuiten en kreeg een half zwarte Vespa terug... De Pauw blijft beweren dat het hetzelfde kleur is en is pist dat het werk herdaan moest worden...
                                      De keer ervoor ging hij binnen voor slechtwerkende voorrem. De Pauw zegt : "allemaal normaal, das een vespa!" Je kon gewoon het hendel tegen het stuur trekken zonder dat er remkracht was. Zelf dan maar eens open gedaan en bleek dat remoliepeil te laag stond.
                                      Voorkant van zijn wesp is massa's onstabiel (is ergens iets geraakt) : "ja, sorry, da is zo... "
                                      Is binnen gegaan voor balhoofdlagers, is terug gekomen zonder dat balhoofd aangespannen was.
                                      Verder hebben ze daar al eens een spiegel afgebroken, zijn ze niet correct op gebied van garanties, onvriendelijk en ga zo maar door.
                                      Zo erg ??

Nochtans veel mensen van de Vespaclub van Gent gaan daar en die zijn toch tevreden.

Mmmm, bizar, ik ga nog eens polsen bij de clubleden.

Comment

Zo erg ??

Nochtans veel mensen van de Vespaclub van Gent gaan daar en die zijn toch tevreden.

Mmmm, bizar, ik ga nog eens polsen bij de clubleden.

in mijn ogen is de pauw nen ouwe vent die allang zou gestopt zijn maar nog niet binnen is en dus enkel nog werkt voor het geld terwijl de passie (die er ooit wel was) al lang verloren gegaan is.

Genekt door regelgeving, eisen van constructeurs, financiële druk van de snel draaiende maatschappij en klanten die veel te veel neuten.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                        Motoren & Tjeurisme

Comment

• brugge is echt wel een vespa stad, daar rijden oude parels rond
                                          nou hou ik van een ori-oude staat, maar zo opgemaakt is ook ferm

geen pics, er was zelfs een vespa-kaffee

alleen van deze tsjech

Comment

Working...
                                          X