Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er staan twee ouw Vespa's te koop in de MINI-showroom van BMW/MINI Jonckheere in Roeselare. Allebei volledig gerestaureerd, ze zien er wel knap uit. Ik ken er niet veel van, maar 't zijn allebei modelletje waarbij 't koplampje op 't spatbord vooraan staat. Er is er eentje in 't zwart met rood zadel en rode reservewielhoes (dacht ik), en eentje in een ander kleur met beige zadel (dacht ik).
Er zijn nieuwe modellen met de koplamp op het spatbord ter ere van 60 jaar vespa, maar dat zouden andere kleuren moeten zijn.
Als het echt om gerestaureerde gaat, moeten het echt oude zijn (jaren '50) en lijkt 3000 euro me niet veel, tenzij het om aziatische vespa's gaat en daar durft men de kwaliteit nog eens in twijfel trekken.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Zijn er zaken waarop ik moet letten? Details die ik moet fotograferen om te weten of 't een echte is of niet? Laat maar weten. Maar wel snel, want ik vertrek binnen een kwartiertje.
Geen pics. Troubles gehad met 't navigatiesysteem, en meteen na m'n afspraken naar de navigatiesysteemboer gereden (zonder verkeerd te rijden, zowaar ). 't Zal misschien voor donderdagavond zijn.
Comment