Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vespa en lambretta lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

yep vespa's zijn nu eenmaal de mooiste
    ik moet ook toegeven, ik begin de nieuwe modellen hoe langer hoe knapper te vinden en denk dat ze goeee rijden

hier een vb'tje

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sammie
      yep vespa's zijn nu eenmaal de mooiste
      ik moet ook toegeven, ik begin de nieuwe modellen hoe langer hoe knapper te vinden en denk dat ze goeee rijden

hier een vb'tje

http://www.kapaza.be/detail/3518640/Vespa_lx_125.html
      Awel ja, schoon voorbeeld (doe wel dat verschrikkelijk mottig windscherm eraf aub )
      Deze vind ik nog mooier maar da's een (oudere) ET4 en geen LX:
      http://moto.2dehands.be/markt/motor/...prijs&start=15

Donkergroen, oranje pinkertjes en bruin zadeltje, mmm... (wel dat mottig koffertje verwijderen)

Maar nogmaals, ziet ge een mens van 1m90 dáár al opkruipen? Dat kan toch niet handig zijn hé en bovenal: moet wel een euh... grappig zicht zijn. Of niet soms?

Comment

ik vind ne gt wel iets 'mannelijker' dan een et of een lx

maja, in okkazie mag je ni te kieskeurig zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
          ik vind ne gt wel iets 'mannelijker' dan een et of een lx

maja, in okkazie mag je ni te kieskeurig zijn
          Zijn die GT's ook niet iets groter?
          Ge vindt ze wel bijna niet op de 2ehands markt...
          En nieuw kost zoiets toch 3800€
          Maar eigenlijk heb je wel gelijk! Ziet er toch een beetje mannelijker uit.
          En ze zijn nog meer geavanceerd en sneller dan de LX

Comment

Ja, dat is het eigenlijk hé...
            Toch mooi hoor, zo'n GT!
            Maar Nederland...
            Daar nog een sito+'je onder en gaan met die banaan.

Comment

Designmuseum Gent :

Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Kristal
                Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

zus, in de Sleepstraat staan er een paar in 't wild. wandel je eens tot daar om wat fotootjes?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                    zus, in de Sleepstraat staan er een paar in 't wild. wandel je eens tot daar om wat fotootjes?
                    Nu ?

Mag nie van Manu .

Er snorren hier regelmatig wespen in onzen hof hoor . Ik zal mijn fototoestel wat meer in stand by houden .

Kristal
                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

nou das wel een pareltje

Comment

nou das wel een pareltje
                        Ik moest onmiddellijk aan jou denken toen ik ze zag .

BTW : Heb jij hier geen apart topic van je Wesp ?

Kristal
                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

De MP3 staat er ook precies.

Comment

MMM
                            die mooie, ronde Italiaanse billen...
                            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

op ebay staat er eentje te koop...hoogste bod is iets van 4750euro dacht ik maar minimum bod is nog niet gehaald!

Comment

ik ben zelf 1m86 en heb helemaal geen problemen op m'n px125

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                Zou een Vespa te doen zijn voor iemand van 1m90...?

Comment

een van de mooiere recente px'n vind ik die van Umberto vant vespaforum ook al staat ie nu in z'n winteroutfit (dekentje en windscherm):

ook ferm:

ik heb een zwarte px van 2006, heb vorige week een chroom koplampring gekocht. Volgende veranderingen zijn white wall continentalbandjes, spiegels eraf en een stuurkapje zonder spiegelgaten.

Comment

umberto zou alleen nog oranje pinkers moeten steken, knappe combo ook

ik hou er vooral van dat hij draait en geen bouten onderweg kwijtspeelt

een tip : zoek (maar niet makkelijk) een austin met deze wieldeksels
                                    ze staan beeldig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      vespa shop antwerpen, op de hessenbrug
                                      Ben vandaag eens gaan kijken. Vriendelijk mens, die madame.
                                      Ik toonde interesse in een GT125, spijtig genoeg kon ik mijn gat er niet opzetten want er stond er maar eentje binnen en die stond helemaal weggestoken tussen andere Vespa's maar da's niet erg.
                                      Ik heb hem nu duidelijk kunnen vergelijken met de LX en de GT is toch wel een pakske groter en best mooooi!
                                      Prestaties zijn ook beter + waterkoeling, 2 schijven ...
                                      Ze kwamen net een hoop Vespa's afleveren, waaronder een paar van die gelimiteerde GTV's. Man, dat is toch wel een knap (maar duur) ding!
                                      De PX'ken vliegen naar't schijnt de deur uit omdat de productie binnenkort definitief zou gestaakt worden.
                                      Ook zou het GT aanbod binnenkort veranderen. Nu heb je de keuze tussen een GT125 en een GT200. De 200 zou wegvallen en de GT125 zou GTS125 worden.
                                      Dus een GT met de looks van de GTS250. Prijs zal natuurlijk ook weer een fractie stijgen en 't is nu al best duur spul.
                                      Ach ja.

Comment

Sinds gisteren staat er hier thuis een P200E van '82 verdeeld over enkele dozen. Op enkele plaatsen is ie zeer minimaal doorgeroest, maar mits beetje laswerk komt dit in orde. Het 200cc blokje heeft nog veel compressie, pakkingen hoeven vernieuwd te worden. Piston ziet er nog goed uit en zonder speling. Enkel segmenten moeten vernieuwd worden. Ik schat dat ie pas over een dik jaar misschien 2 jaar áf zal zijn. Misschien deze zomer al rijklaar.Het meeste werk zal toch zitten in het chassis. Allesinds de moeite voor iets dat 0.00€ tot nu toe gekost heeft. Geschatte totale kostenplaatje: hopelijk minder dan 1000€.

Zal binnekort hier nog wat foto's posten.

Comment

Working...
                                        X