Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vespa en lambretta lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• laat maar iets weten !

Comment

• montage is naart schijnt heel simpel gewoon uw 2 velghelften uiteenvijzen

kijk hier ook ff: http://www.vespaforum.be/forum/viewtopic.php?id=89710

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      daar hou ik je aan, het moet wel goei weer zijn

en dan kan ik gelijk de transmitter meenemen

Comment

• ik heb dat vroeger ook zelf gedaan
        maar ik doe dat simpelweg ni graag, sleutelen

9 van de 10 hangen mijn handen hemaal open na zo'n oefening

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          laat maar iets weten !
          ik heb m'n gereedschap altijd bij als ik met de Beretta-caramel aan 't bollen ben, inclusief transmitter.

Comment

• wel jammer dat scootermarket me minstens 25-30 euro aan benzine zou gekost hebben...
            't Was 5 minuten rijden en met 2 setje sbanden op een jaar was ik best bereid tot 50 euro per band
            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• rij jij nu eigenlijk nog/al terug met de motor na uw ongeval?

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
              wel jammer dat scootermarket me minstens 25-30 euro aan benzine zou gekost hebben...
              't Was 5 minuten rijden en met 2 setje sbanden op een jaar was ik best bereid tot 50 euro per band

Comment

• Nee, ben bezig m'n schademotor te verkopen.
                Ik ga wel m'n praktisch examen nog doen want ik weet dat ik uiteindelijk weer op de motor zal belanden. Ik wacht het geschikte moment af...

Al heb ik gisteren wel een klein toertje gedaan op de Suzuki Bandit 1200 van m'n collega

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                  Nee, ben bezig m'n schademotor te verkopen.
                  Ik ga wel m'n praktisch examen nog doen want ik weet dat ik uiteindelijk weer op de motor zal belanden. Ik wacht het geschikte moment af...

Al heb ik gisteren wel een klein toertje gedaan op de Suzuki Bandit 1200 van m'n collega

koopt al gauw terug ne vespapapapapapapapa hehe

Comment

• Sta op het punt een Vespa GTS 125 of 250 te kopen.

Kan je makkelijk in het verkeer volgen? Wat zijn de grote verschillen tussen deze twee, de verkoper vond een 125 al meer dan genoeg. Ik heb er echter een beetje mijn twijfels over

Kan je ergens een tom tom monteren?? zou wel makkelijk zijn!!
                    graag foto's, alle info is welkom .

Comment

• Met een 125 kan je zeker mee met een GTS. De top is een 110 denk ik. Doe je regelmatig autosnelweg dan ga je beter voor een 250.

Comment

• Is om dagelijk een 20 tal km te doen, zeker geen snelweg. Eerder file

Comment

• een 125 zal mss rapper verkocht geraken achteraf door de grotere markt
                          ...maar anders zou ik toch ook voor de 250 gaan, gesteld dat je geen rijbewijs moet gaan halen ?

Comment

• Ik heb een hele tijd 20 km enkele reis naar het werk gereden met een px125 topsnelheid ca. 90-95 km/h) en dat ging zeker. Wel een beetje saai omdat 75% gewoon rechtdoor was voor mij. En dan was het al een sleuk om de gas open te kunnen zetten, vandaar dat ik overgeschakeld ben naar een moto (die intussen schielijk overleden is...)

Als je voor een 250 nog je rijbewijs zal moeten afleggen, zou ik een 125 overwegen. Anders zou ik voor de meerprijs zeker een 250 nemen.

edit: bobo was me voor...

Comment

• 't is nen 125 geworden

ik open wel een topic

Comment

• ja, hup snel

Comment

• meeting ? ik heb vannacht het hele vespaforum bijgelezen en het kriebelt serjeus

maar ik ben zo gene ineensteker van toestanden + we wonen allemaal ni te dicht bij elkaar zodat het al een eind rijden is om samen te komen...en das ni goe voor de rug

Comment

• wie is van waar ?

ik ben van regio aalst

Comment

• antwerpen noord

Comment

• regio aalter

Comment

• vraagje voor de vespa&lambretta lovers;

Ben er wel wa laat mee maar morgen (zaterdag 14 april) is het dus puzzelrit van vespa club antwerpen!! Ik ga er al zeker naar toe. Ik denk Jelle van't forum ook.
                                          Wie volgt? Bobo??
                                          Het is een (puzzel)rit van 130km met roadbook. Ge komt naar het schijnt heel den dag vespa's tegen al rijdend en op terraskes. Volgens mij is het de moeite!
                                          Puzzelrit vertrekt in Noord-Antwerpen, nl. Ekeren! Vlak aan A12 tussen 9 en 11u. Ik zal er tegen 10u zijn.

meer info op www.vespaclubantwerpen.be

Tot morgen?

Greetz

sam

Comment

Working...
                                          X