Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vespa en lambretta lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• sammie ik zou zo gère meegaan maar ik heb just de nacht gehad en 10 uur is vroeg

ik doe me best

Comment

• da is inderdaad vroeg...kweet er alles van!
      volgende keer hé

Comment

• veel plezier !!

en graag wa fotokes

Comment

• Puzzelrit was bangelijk
          De gene die er ni waren hebben wa gemist
          Een goei 150km afgelegd over tal van smalle weggeskes. Begonnen in Ekeren, door de konijnenpijp naar zwijndrecht, kruibeke, bazel, temse, ruisbroek, boechout, boom, niel, aartselaar, lier, 's gravenwezel, brasschaat, kapellen, ekeren. Beknopte samenvatting dus!
          Regelmatig pitstops gemaakt. Kortom leuke dag met ongeloofelijk weer!!

Comment

• Comment

• mersie sammie en spijt is wat de koe schijt

Comment

• Op die tweede foto zie ik zo'n ruiten lap hangen, wreed schoon vind 'k dat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  spijt is wat de koe schijt
                  én een geit die goed schijt, lijdt minder dan een geit die lijdt aan verstoptheid.

Comment

• Ik ben niet op de puzzelrit geraakt... Zijn er kandidaten voor de Bloesemrit in Sint-Truiden volgende zondag 22 april?

Comment

• ik ben al blij dat ik de moeite ni heb gedaan om zo vroeg op te staan ,ik had toch ni meegekunnen want platten band

ff mappy gecheckt : 106 kilometer vanaf kapellen, ik denk dat ik ga passen

Comment

• ik sta dan met de vroege en het is precies ook wel een beteke te ver

Comment

• bah, de vroege

zeg sammie, gene last van uwe rug na de meeting gehad ?

Comment

• yep..maar ni alleen mene rug. Mijn gat en mijn handen deden ook fameus zeer
                            Ik ben is aan het kijken wanneer er nog is een ritje is in de geburen om met het AW forum te gaan..maar er is nog ni veel gepland blijkbaar.
                            We kunnen misschien al is beginnen met ne kroegavond ;

Maandelijkse Kroegavond VCA: vrijdag 20 april 2007
                            Elke 3de vrijdag van de maand is de Vespa Club Antwerpen te vinden in café “De Nieuwe Zurenborger”, op de Dageraadplaats 4 (rechts van de kerk) te Antwerpen.

Moet natuurlijk ni deze maand zijn, want eigenlijk heb ik zaterdag ook ne vroege

Comment

• ik vind dat eigelijk ni zo'n goei idee : kroegavond + vesp wegens nogal weinig karakter aanwezig

maar als gij gaat rij ik wel mee denk ik, de vrijdag

Comment

• Vanuit Turnhout is Sint-Truiden een klein 70 km. Turnhout Tienen was evenver en op paasmaandag heb ik daar 1h15 op gereden dus dat is goed te doen. In totaal had ik toen op paasmaandag een 220 km gereden en dat is toch wel voldoende, zeker als je met 2 op de vespa zit...En net zoals Sammie had ik ook een zeer kont en polsen.

Zo een keer een kroegavond zie ik ook wel zitten maar dan moet ik mezelf wel verplichten om op tijd over te schakelen op frisdrank

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                ik ben al blij dat ik de moeite ni heb gedaan om zo vroeg op te staan ,ik had toch ni meegekunnen want platten band

ff mappy gecheckt : 106 kilometer vanaf kapellen, ik denk dat ik ga passen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichten
                                  zeker als je met 2 op de vespa zit...
                                  met 2 erop vind ik 50 kilometer al genoeg zeg, en ik ben ocharme ne meter 70

sterk bazeke gij

Comment

• mijn foto's van op de paasrit van SC Primavera:

Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
                                    Last edited by ; 17/04/2007, 14:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichten
                                      mijn foto's van op de paasrit van SC Primavera:

http://s171.photobucket.com/albums/u...0april%202007/

Mooie foto's, precies redelijk wat nieuwrijders erbij, aan de 'W-platen' te zien.
                                      De Vespa zit duidelijk in de lift.

Comment

• voor deze kroegavond ben ik nog een beetje aan het twijfelen...zaterdag met de vroege steekt mij wa tegen. Ik weet nu ni van buiten met wa ik de volgende kroegavond sta. Langs den andere kant...ze voorspellen goei weer voor de vrijdag hé

Comment

• dat zou wel eens kunnen heb de mijne ook nog geen jaar
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                          Mooie foto's, precies redelijk wat nieuwrijders erbij, aan de 'W-platen' te zien.
                                          De Vespa zit duidelijk in de lift.

Comment

Working...
                                          X