Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vespa en lambretta lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• lml doet dat goed, maar haalt geen 90, eerder 85

ik zou geen autostrade doen met een tweetakt vespa

Comment

• Kijk ook eens naar mijn vraag om advies:
      Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
      Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

Comment

• Wij denken er dus aan om een Vespa te kopen (zie hierboven). Toch nog enkele vragen voor we naar de dealer trekken.

Beste moment om te kopen? (hebben hem pas tegen midden januari nodig)
        Gemiddelde levertijd voor LXV? 50cc of 125cc dagen, weken, maanden?
        Mogelijke kortingen?
        Goede dealers regio Tienen/Sint-Truiden?
        Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
        Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

Comment

• filmpje in het vespa-museum

http://www.jaredfosterfilms.comIn October of 2000 my wife and I took a tour of the Vespa Museum in Pontedera, Italy. Here you will see early prototype Vespa ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            filmpje in het vespa-museum

http://www.youtube.com/watch?v=tzvW8XrRK-c
            Ik ben er in april geweest en ik moet zeggen, echt wel iets voor de Vespa-liefhebber.

Het is niet groot, maar het is gezellig en op de koop toe is de ingang...gratis !

Comment

• die verzamelkasten

Comment

• lml maakt de vespa opnieuw

1.6 liter op 100
                in een wondermooi kleedje

Comment

lml maakt de vespa opnieuw

1.6 liter op 100
                  in een wondermooi kleedje

http://www.motociclismo.it/edisport/...-quattro-tempi
                  Toch wel een knappe classic scooter, een hebbeding. Zeker voor die prijs.

Comment

• ja ik zou ook durven, voor de groene 'heb'

hij zal toch wel vitessen hebben of ni ?

Comment

• De prijs is wel hoog vind ik. Is bijna hetzelfde als ik m'n vespa betaalde een paar jaar geleden. Ze moeten een 200 maken ook. Dan zou ik durven...
                      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• ze hebben ook een 150cc viertakt
                        veel groter zal gewoonweg ni passen

heb jij al het aantal pk's geweten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk Berichten
                          Wij denken er dus aan om een Vespa te kopen (zie hierboven). Toch nog enkele vragen voor we naar de dealer trekken.

Beste moment om te kopen? (hebben hem pas tegen midden januari nodig)
                          Gemiddelde levertijd voor LXV? 50cc of 125cc dagen, weken, maanden?
                          Mogelijke kortingen?
                          Goede dealers regio Tienen/Sint-Truiden?
                          Ik zou gewoon eens een mailtje sturen of een telefoontje doen naar een paar dealers in uw regio.
                          De onze (gts 250) was gewoon op stock bij dealer in Antwerpen.
                          Dealers kan je ook zoeken via www.vespa.be .

groeten en veel succes.
                          Last edited by ; 19/12/2009, 16:30.

Comment

• De Vespamicrobe laait weer op. Ik heb sinds een héle tijd (vraag me niet hoe lang) een V50 van 1967, die ook al een héle tijd in restauratie is. Omdat ik de tijdrovende karweien zelf wil doen, zal't ongetwijfeld zeer lange termijn worden.
                            Daarstraks kreeg ik't voorstel om met wat vrienden in september naar de kust en zo richting Normandië te trekken. Zij met -ja, blasfemie, maar laten we dat even terzijde- ieder met'n Dax. Ikzelf zou stilaan willen zien achter een 125cc vespa met toch nog wat overblijvende looks van 'de goeie ouwe tijd', maar toch ietwat betrouwbaar en comfortabel om wat kilometers te vreten.

Dan kom ik terecht bij eentje uit de pk of px-serie, maar ik ben ondertussen al enkele jaren (shame oh shame) niet meer met Vespa beziggeweest en ben wat uit de modellen.

Ik had'n budget voor ogen van ongeveer 1000 à 1200 euro, met een full check-up en gezond om op trip te gaan 1300 euro (die 100 euro voor nieuwe banden en eventueel kabels etc).

Is dit vandaag de dag nog realistisch? En zo ja, hebben jullie tips ivm. welk model het meest betrouwbaar is in die series om aan dergelijke prijs een goeie afstand af te kunnen leggen?

Alvast bedankt!

Comment

• zelf kijk ik niet meer naar de prijzen van een px 125

maar 1000 voor een goeie, maar wat is een goeie is realistisch, voor mij

mijne kostte 350 en had nog geen kosten tot vandaag
                              ik rij er ook ni echt mee, maar hij staat altijd paraat

Comment

zelf kijk ik niet meer naar de prijzen van een px 125

maar 1000 voor een goeie, maar wat is een goeie is realistisch, voor mij

mijne kostte 350 en had nog geen kosten tot vandaag
                                ik rij er ook ni echt mee, maar hij staat altijd paraat
                                't Ding is dat hij er optisch absoluut niet mooi moet bijstaan, maar moet wel alles iet of wat normaal zijn (geen twee billen die ontbreken en zo). Daarnaast moet hij technisch in orde zijn, de motor moet draaien als'n klok en natuurlijk moet hij remmen en sturen zoal's hoort. Geen speling en zo, want zoiets kan'k wel missen als ik lange trajecten ga afleggen.

Dus hij moet simpelweg in orde zijn, niet optisch maar technisch.

Na de aankoop ga ik'n check-up (laten) doen, en sowieso nieuwe banden steken. Enkele bagagerekjes komen er ook nog op, en misschien nog'n reservewiel tussen de benen of achter het zadel.

Comment

• laat geen check-up doen, starten en rijden
                                  koude en warme motor proberen, moeite en tijd steken in die testdag

Comment

• Hier ook eens zetten:

De Vespa van m'n vriendin wordt verkocht :

Vespa LXV 125 cc (limited edition 60 jaar vespa) in zeer goede staat (zie foto’s).

8600km
                                    Bj 2008
                                    Ingeschreven op 08/2008
                                    10,4 PK
                                    4 takt
                                    elektrische starter
                                    Retro model
                                    Bruine lederen zadel met duozit
                                    Ongevalvrij

Opties :

topkoffer met rugsteun in bruin leder
                                    hoog windscherm ( laag origineel zit erbij)

Nieuwprijs ongeveer 5000 euro.
                                    Nu: 3450 euro

Gaat weg wegens aankoop wagen.
                                    Voor meer informatie bel op nr. 0497/156316.

Comment

• Bestaan er ook RVS uitlaten voor een LX 50cc 4t?

Comment

• Gisteren heb ik een paar speciale lambretta's gezien ze hingen vol met lampen maar echt vol en de gasten die erop zaten waren opvallend net gekleed in kostuum enzo ,was wel een raar zicht maar het had wel iets
                                        ze leken op deze:

2012 E92 Bmw 335i DKG
                                        1991 E30 320i

Comment

• mods

ze bestaan

jouw foto lijkt hard op die van wiki

Comment

Working...
                                          X