Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dan toch maar eene dax tis omdat een paar kameraden uit het waalse er op rondrijden en die van oude waalse italianen hebben kunnen afkopen voor een appel en een ei
Ik zou graag een Vespa kopen, maar heb geen zin om na x-aantal km al met een roestende uitlaat te zitten.
Ik begrijp je wel. Die uitlaten van een LX of GTS roesten terwijl je er staat op te kijken.
Maar om die reden geen Vespa te kopen zou ook stom zijn eh
Ik betwijfel sterk dat je een uitlaat van een 125 op een 50 kan monteren. Maar ik kan er ook naast zijn natuurlijk. De enige wijze waarop je dat kan weten. Is bij een, goede, dealer binnenstappen en eens vragen wat de mogelijkheden zijn. Je kan ook mailen natuurlijk. Als je van Gent bent -> De Pauw.
Of je kan het ook op het Vespaforum.be eens vragen.
Op de site van Leovince, zie ik alvast geen uitlaten voor een 50 cc.
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitektBekijk Berichten
Als je van Gent bent -> De Pauw.
.
Are you kidding me? ? ?
Maat stak zijn blauwe vespa daar binnen om 1 kant te laten herspuiten en kreeg een half zwarte Vespa terug... De Pauw blijft beweren dat het hetzelfde kleur is en is pist dat het werk herdaan moest worden...
De keer ervoor ging hij binnen voor slechtwerkende voorrem. De Pauw zegt : "allemaal normaal, das een vespa!" Je kon gewoon het hendel tegen het stuur trekken zonder dat er remkracht was. Zelf dan maar eens open gedaan en bleek dat remoliepeil te laag stond.
Voorkant van zijn wesp is massa's onstabiel (is ergens iets geraakt) : "ja, sorry, da is zo... "
Is binnen gegaan voor balhoofdlagers, is terug gekomen zonder dat balhoofd aangespannen was.
Verder hebben ze daar al eens een spiegel afgebroken, zijn ze niet correct op gebied van garanties, onvriendelijk en ga zo maar door.
Maat stak zijn blauwe vespa daar binnen om 1 kant te laten herspuiten en kreeg een half zwarte Vespa terug... De Pauw blijft beweren dat het hetzelfde kleur is en is pist dat het werk herdaan moest worden...
De keer ervoor ging hij binnen voor slechtwerkende voorrem. De Pauw zegt : "allemaal normaal, das een vespa!" Je kon gewoon het hendel tegen het stuur trekken zonder dat er remkracht was. Zelf dan maar eens open gedaan en bleek dat remoliepeil te laag stond.
Voorkant van zijn wesp is massa's onstabiel (is ergens iets geraakt) : "ja, sorry, da is zo... "
Is binnen gegaan voor balhoofdlagers, is terug gekomen zonder dat balhoofd aangespannen was.
Verder hebben ze daar al eens een spiegel afgebroken, zijn ze niet correct op gebied van garanties, onvriendelijk en ga zo maar door.
Zo erg ??
Nochtans veel mensen van de Vespaclub van Gent gaan daar en die zijn toch tevreden.
Mmmm, bizar, ik ga nog eens polsen bij de clubleden.
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitektBekijk Berichten
Zo erg ??
Nochtans veel mensen van de Vespaclub van Gent gaan daar en die zijn toch tevreden.
Mmmm, bizar, ik ga nog eens polsen bij de clubleden.
in mijn ogen is de pauw nen ouwe vent die allang zou gestopt zijn maar nog niet binnen is en dus enkel nog werkt voor het geld terwijl de passie (die er ooit wel was) al lang verloren gegaan is.
Genekt door regelgeving, eisen van constructeurs, financiële druk van de snel draaiende maatschappij en klanten die veel te veel neuten.
Comment