Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vespa heeft blijkbaar zijn px zelf nieuw leven ingeroepen
de 125 en 150 2-takt voldoen aan de normen
en wat belangrijker is : ik dacht dat het de lml met vespa badge was, maar blijkbaar is de wielbasis langer bij de wesp, en het gewicht 20 kilo lager, en das netjes
vespa heeft blijkbaar zijn px zelf nieuw leven ingeroepen
de 125 en 150 2-takt voldoen aan de normen
en wat belangrijker is : ik dacht dat het de lml met vespa badge was, maar blijkbaar is de wielbasis langer bij de wesp, en het gewicht 20 kilo lager, en das netjes
In dat blauw is hij PRACHTIG !
Ik ben wel happy dat die 2-takt 150 PX er terug is.
vespa heeft blijkbaar zijn px zelf nieuw leven ingeroepen
de 125 en 150 2-takt voldoen aan de normen
Oei... Ik sta daar toch wat sceptisch tegen over... Ofwel gaan ze er nen knoert van een "katalysator" ingepropt hebben die heel snel verstopt zal zitten ofwel hebben ze voor injectie gekozen en dan gaan ze het Aprilia of Bimota verhaal nog es overdoen (beide merken zijn failliet gegaan op het 2-takt injectie verhaal)
Oei... Ik sta daar toch wat sceptisch tegen over... Ofwel gaan ze er nen knoert van een "katalysator" ingepropt hebben die heel snel verstopt zal zitten ofwel hebben ze voor injectie gekozen en dan gaan ze het Aprilia of Bimota verhaal nog es overdoen (beide merken zijn failliet gegaan op het 2-takt injectie verhaal)
Ik denk persoonlijk het eerste. En tegen dat em verstopt is, gooien ze die eruit
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Comment