Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vespa en lambretta lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• is elke 3de vrijdag van de maand...dus volgende is 18 mei

Oorspronkelijk geplaatst door sammie Bekijk Berichten
    voor deze kroegavond ben ik nog een beetje aan het twijfelen...zaterdag met de vroege steekt mij wa tegen. Ik weet nu ni van buiten met wa ik de volgende kroegavond sta. Langs den andere kant...ze voorspellen goei weer voor de vrijdag hé
    Last edited by ; 19/04/2007, 16:23.

Comment

• net terug van den dokter...heeft me thuisgeschreven voor het weekend.
      laten we de kroegavond van volgende maand afspreken! Goe?

grts

sam

Comment

• karrotentrekker

Comment

• ah zo doe jij dat wanneer ge een weekend de vroege hebt
          Dus zondag bloesemrit?

Hopelijk ben je niet te ziek en snel weer beter!

net terug van den dokter...heeft me thuisgeschreven voor het weekend.
          laten we de kroegavond van volgende maand afspreken! Goe?

grts

sam
          Last edited by ; 20/04/2007, 15:00.

Comment

• Comment

• ja kweet het schandalig hé
              Neenee voel me echt wel miserabel...een angineke met de nodige koorts erbij!

Comment

• moet zowat ene plaag zijn, want ikzelf, vriendin, schoonbroer, schoonmoeder en enkele maten hebben het ook zitten...
                En toch gaan werken hé (alé met af en toe een autowereld bezoekje...)
                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                  moet zowat ene plaag zijn, want ikzelf, vriendin, schoonbroer, schoonmoeder en enkele maten hebben het ook zitten...
                  En toch gaan werken hé (alé met af en toe een autowereld bezoekje...)
                  ge moet doen wat den dokter zegt hé hayes

Comment

• een knap scooterke

Comment

• 2 lievelingen in ene klap

Comment

• mooi da witteke..ne ET3? ik heb het ni over bobo hé btw ook heel schoon

Comment

• bobo ne px gekocht?

Comment

• denk ne special maar zou idd ook een primavera kunnen zijn...denk wel geen et3 maar kan me vergissen want ben zelf ook nog geen kenner

mooi da witteke..ne ET3? ik heb het ni over bobo hé btw ook heel schoon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sammie Bekijk Berichten
                              bobo ne px gekocht?
                              nee die is ni van mij

Comment

• Ben misschien van plan een primavera bij te kopen voor de vriendin want met 2 op 1 vespa is niet altijd even comfortabel en nogal traag...
                                Heb er 1 gevonden maar vind die klinknagels/revetten op het front nogal raar. Weet iemand hier soms of dit normaal is?

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• weet niet of dat normaal is, maar hij is alleszins overspoten. Niet altijd een goed teken...
                                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• als ik er zou naar gaan kijken dan ga ik wel iemand meevragen die er meer van kent dan ik Staat van de lak doet er niet echt toe. Moet technisch ok zijn om zo gauw mogelijk te kunnen rijden en dan laat ik hem in de winter wel eens grondig onder handen nemen.

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                    weet niet of dat normaal is, maar hij is alleszins overspoten. Niet altijd een goed teken...
                                    Last edited by ; 07/05/2007, 17:42.

Comment

• pffff, als de prijs ni te hoog is en de koets zwabbert ni over de weg vind ik het wel een fijn scooterke, poeprevetten of ni

tis ne 50 cc zeker ?

Comment

• nee primavera's ET3 zijn steeds 125cc

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        pffff, als de prijs ni te hoog is en de koets zwabbert ni over de weg vind ik het wel een fijn scooterke, poeprevetten of ni

tis ne 50 cc zeker ?

Comment

• zaaalig zeg

euh, ge wilt de prijs ni zeggen zeker ?

Comment

Working...
                                          X