Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waarde Brommer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Waarde Brommer

    Beste leden

    ik zou graag eens weten hoeveel mijn scooter waard is, omdat ik wil overschakelen naar een dax.
    *edit* Merk: Keeway -fact
    B klasse
    Het bouwjaar van mijn brommer is 2009.
    Aantal kilometers: 6278
    Een paar krasjes



    moet je nog meer info weten?
    Last edited by ; 18/10/2010, 20:16.

  • #2
    Merk en type brommer zou misschien wel handig zijn .
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
      Merk en type brommer zou misschien wel handig zijn .
      aja sorry :p al vlug aangepast

      Comment


      • #4
        Reken op 7-800 euro.

        Comment


        • #5


          zou deze goed zijn voor de eventuele aankoop?

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Dylan93 Bekijk Berichten
            http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/...g-51989821.htm

            zou deze goed zijn voor de eventuele aankoop?
            Achterrem is niet aangesloten en hij mist een voorspatbord. Prijs is ook een beetje teveel heb ik de indruk.

            Comment


            • #7
              Ge zijt 17 zie ik... Bijt gewoon op uw tanden en binnenkort motodax?
              't Is niet dat ge nu immobiel zijt hè

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                Reken op 7-800 euro.
                You wish...

                F-Act is nog best verkochte brommer geweest in België (of het school toch niet veel), bijgevolg is de markt erdoor overspoelt.

                Je vindt dezelfde al voor 650 euro met amper 2000km op de teller.

                Tweedehands, nieuwe en occassions Diverse merken Scooters kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.
                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                Motoren & Tjeurisme

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                  Ge zijt 17 zie ik... Bijt gewoon op uw tanden en binnenkort motodax?
                  't Is niet dat ge nu immobiel zijt hè
                  Zou ik ook doen. En zo een F-Act kunde in no-time +80 laten rijden (zonder ook maar 1 aftermarket stuk te gebruiken), valt nog serieus wat fun mee te beleven
                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                  Motoren & Tjeurisme

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                    Zou ik ook doen. En zo een F-Act kunde in no-time +80 laten rijden (zonder ook maar 1 aftermarket stuk te gebruiken), valt nog serieus wat fun mee te beleven
                    misschien hebben jullie wel gelijk, mss beter sparen voor een auto zoals ik eerst van plan was
                    toch bedankt voor alle informatie

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                      Leg eens uit, puur uit nieuwsgierigheid.
                      Wel, die krul uitlaat zit er eigenlijk op om hem effectief performanter te maken aangezien die 50cc dingen in veel landen een stuk harder mogen lopen dan 45. Die eerste KeeWay F-Act (noemde toen nog de Focus), was een beke aan de trage kant in vergelijking met de concurrentie, dus heeft Keeway alle troeven uit de kast gehaald en niet zonder succes!
                      De eerste F-Acts met de krul uitlaat in 45km/h versie deden recht uit de doos en 58km/h op de rollen bij de flikken. Eens ze wat meer km's hadden gingen ze nog wat harder. Daarmee hebben ze in China een mod moeten maken voor de Belgische markt. Dat heeft wel een tijke geduurd, want die Chinezen konden niet vatten dat iedereen wou dat die dingen harder gingen, terwijl wij aant zagen waren achter een mod om ze trager te maken... Uiteindelijk hebben ze gewoon de ring in de vario dikker gemaakt (5.4mm ipv 3.5mm als ik me niet vergis), maar daar kan je dus ook een nog dunnere in steken (zoals in de hurricane van hetzelfde merk). En op de krul uitlaat is een extra bochtje bevestigd, als je dat toe knijpt gaat da spel serieus vooruit!

                      EDIT : voor de duidelijkheid, wanneer de F-Act op de markt kwam was ik spare-parts manager voor KeeWay Benelux en hield ik mij ook met een deel van de after sales bezig, vandaar dat ik dat toevallig weet.
                      Last edited by Tjeu; 19/10/2010, 23:42.
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

                      Comment

                      Working...
                      X