Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jincheng BadBoy 49cc

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
    Niet te vergeten de plas olie die ge gaat mogen opkuisen

-edit: ik zie net de foto op vorige bladzijde.. euhm... mja
    Last edited by Astian; 27/09/2006, 22:17.

Comment

• Wordt ik eindelijk geloofd? Inderdaad, het klinkt ongeloofwaardig voor jullie maar ik verschoot mij een ongeluk toen jij zei dat de jouwe maar 6500 rpm haalde omdat de pbr en de badboy redelijk gelijklopende machines zijn, en toch zo'n verschil in toerental.

Comment

• Veel maakt het allemaal niet uit, eigenlijk. 't Maximum koppel en vermogen komt toch tussen 4.000 en 6.500 vrij. 12.000 rpm rijden heeft dus niet veel zin

Comment

• Bij pbr ook? Die voelt op 4000rpm nog redelijk rustig aan, vanaf 5000-5500 voel je de versnelling goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
            Bij pbr ook? Die voelt op 4000rpm nog redelijk rustig aan, vanaf 5000-5500 voel je de versnelling goed.
            Bij die van je maat zal de powerband wat hogerop liggen, dat ding rijdt dan ook 80

Comment

• Mijn Skyteam PBR destijds (met 90cc Zongshen blokje) trok vlot tot ongeveer een 8.000 rpm, naar de rode zone van 10.000 rpm ging het iets trager, hij deed het echter zonder morren. Vooral het koppelverschil doet een +50 cc (moto)blokje veel zaliger rijden.
              Ik heb echt genoten van dat 90cc blokje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                Bij pbr ook? Die voelt op 4000rpm nog redelijk rustig aan, vanaf 5000-5500 voel je de versnelling goed.
                Zijn maximumkoppel ligt dan ook bij 4.500 rpm.

Comment

• Thanks jakkel!

Comment

• Goeienavond..

'k Heb er intussen de driehoekige kapjes aan het blokje eraf gehaald. De stickertjes zijn er ook af (of heb ik dat al eens gezegd?). Ik wou vandaag de pinkers eraf halen, maar 't is er niet van gekomen. Waarschijnlijk morgen ook niet, zaterdag heel misschien.
                    Ook heb ik net op de webshop van De Bondt (www.dax.be) een achterlichtje besteld. http://www.dax.be/index.php?page=web...ds/3405856.jpg Dit is het geworden.
                    Dan, wat de uitlaat betreft. Ik had hem graag willen bestellen. Ik wil doodgraag een onderliggend uitlaatje, maar is er plaats genoeg voor denken jullie? Als iemand het met zekerheid kan zeggen, bestel ik me er eentje. Als een onderliggende niet kan, zallet een bovenliggende worden

Ik zal gauw wat foto's gaan nemen nu de kapjes eraf zijn

CiaO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
                      Goeienavond..

'k Heb er intussen de driehoekige kapjes aan het blokje eraf gehaald. De stickertjes zijn er ook af (of heb ik dat al eens gezegd?). Ik wou vandaag de pinkers eraf halen, maar 't is er niet van gekomen. Waarschijnlijk morgen ook niet, zaterdag heel misschien.
                      Ook heb ik net op de webshop van De Bondt (www.dax.be) een achterlichtje besteld. http://www.dax.be/index.php?page=web...ds/3405856.jpg Dit is het geworden.
                      Dan, wat de uitlaat betreft. Ik had hem graag willen bestellen. Ik wil doodgraag een onderliggend uitlaatje, maar is er plaats genoeg voor denken jullie? Als iemand het met zekerheid kan zeggen, bestel ik me er eentje. Als een onderliggende niet kan, zallet een bovenliggende worden

Ik zal gauw wat foto's gaan nemen nu de kapjes eraf zijn

CiaO
                      Ik ben niet zeker maar persoonlijk zie ik geen enkel probleem waarom een onderliggende niet zou passen.

Deze staat te koop op 2dehands en die heeft een onderliggende:

Comment

• Cava, dan bestel ik er eentje

Zo ziet het er nu uit. Ben trouwens vandaag voor de eerste keer gaan tanken, en er staan 240 kilometers op. Niet slecht voor een naftbakje van 6 liter

Comment

• Dat is zuinig

Comment

• Uiterst zuinig zelfs! En ivm de uitlaat: op een pbr en badboy is een onderliggende zelfs makkelijker dan een bovenliggende.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
                              Ik ben niet zeker maar persoonlijk zie ik geen enkel probleem waarom een onderliggende niet zou passen.

Deze staat te koop op 2dehands en die heeft een onderliggende:

zoals je ziet heeft deze persoon (een kennis van me) de uitlaat gemonteerd daar waar normaal de achterste voetsteun is! als dat voor jou geen probleem is (je bent niet van plan te voeren) dan is dat oké.

het geluid van deze badboy met nhrc is goed, niet té luid (dus hoe ik het graag heb)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS
                                zoals je ziet heeft deze persoon (een kennis van me) de uitlaat gemonteerd daar waar normaal de achterste voetsteun is! als dat voor jou geen probleem is (je bent niet van plan te voeren) dan is dat oké.

het geluid van deze badboy met nhrc is goed, niet té luid (dus hoe ik het graag heb)
                                Ik zou er graag een Daytona Megaphone onder hebben.. Lekker vet geluid

Comment

• op www.daxboard.be staat een Miya te koop. Hij vraagt er wel 350€ voor. Die hebben ook een mooie diepe bas

Antwerpen is't Stad
                                  en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé
                                    op www.daxboard.be staat een Miya te koop. Hij vraagt er wel 350€ voor. Die hebben ook een mooie diepe bas
                                    'k Weet ni waarom, maar ik vind da voor tweedehands nogal veel. Hoewel alle tweedehandsprijzen zo liggen. Van dat geld koop ik liever iets nieuws, NHRC dan fzo..
                                    'k Zal eerst is kijken naar de Miya, wie weet hè

Comment

'k Weet ni waarom, maar ik vind da voor tweedehands nogal veel. Hoewel alle tweedehandsprijzen zo liggen. Van dat geld koop ik liever iets nieuws, NHRC dan fzo..
                                      Op zich is 350€ voor een uitlaat niet veel geld (Voor een Yoshimura uitlaat voor een B12 moet je ongeveer 900 à 1000 € neertellen), maar voor een 50cc uitlaatje.

voor een 600cc kan je een uitlaat op maat laten maken voor rond de 250 €.
                                      A Twist of the Wrist

Comment

Bwa, 350 is toch al een redelijke prijs hoor voor een 50cc, voor een nieuwe dan. Moesten alle tweedehands zo hoog staan, het zou niet menslijk meer zijn!

Comment

• Dus jullie vinden het ook nogal naar de hoge kant voor een tweedehands uitlaat...

Ik denk dat ik bij m'n eerder gedacht blijf: Daytona Megaphone.

-edit: http://www.daxforum.be/viewtopic.php?t=9319 dit lijkt ook wel sjiek, en valt qua prijs zeer goed mee
                                          Last edited by Astian; 29/09/2006, 16:20.

Comment

Working...
                                          X