Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wordt ik eindelijk geloofd? Inderdaad, het klinkt ongeloofwaardig voor jullie maar ik verschoot mij een ongeluk toen jij zei dat de jouwe maar 6500 rpm haalde omdat de pbr en de badboy redelijk gelijklopende machines zijn, en toch zo'n verschil in toerental.
Veel maakt het allemaal niet uit, eigenlijk. 't Maximum koppel en vermogen komt toch tussen 4.000 en 6.500 vrij. 12.000 rpm rijden heeft dus niet veel zin
Mijn Skyteam PBR destijds (met 90cc Zongshen blokje) trok vlot tot ongeveer een 8.000 rpm, naar de rode zone van 10.000 rpm ging het iets trager, hij deed het echter zonder morren. Vooral het koppelverschil doet een +50 cc (moto)blokje veel zaliger rijden.
Ik heb echt genoten van dat 90cc blokje.
'k Heb er intussen de driehoekige kapjes aan het blokje eraf gehaald. De stickertjes zijn er ook af (of heb ik dat al eens gezegd?). Ik wou vandaag de pinkers eraf halen, maar 't is er niet van gekomen. Waarschijnlijk morgen ook niet, zaterdag heel misschien.
Ook heb ik net op de webshop van De Bondt (www.dax.be) een achterlichtje besteld. http://www.dax.be/index.php?page=web...ds/3405856.jpg Dit is het geworden.
Dan, wat de uitlaat betreft. Ik had hem graag willen bestellen. Ik wil doodgraag een onderliggend uitlaatje, maar is er plaats genoeg voor denken jullie? Als iemand het met zekerheid kan zeggen, bestel ik me er eentje. Als een onderliggende niet kan, zallet een bovenliggende worden
Ik zal gauw wat foto's gaan nemen nu de kapjes eraf zijn
'k Heb er intussen de driehoekige kapjes aan het blokje eraf gehaald. De stickertjes zijn er ook af (of heb ik dat al eens gezegd?). Ik wou vandaag de pinkers eraf halen, maar 't is er niet van gekomen. Waarschijnlijk morgen ook niet, zaterdag heel misschien.
Ook heb ik net op de webshop van De Bondt (www.dax.be) een achterlichtje besteld. http://www.dax.be/index.php?page=web...ds/3405856.jpg Dit is het geworden.
Dan, wat de uitlaat betreft. Ik had hem graag willen bestellen. Ik wil doodgraag een onderliggend uitlaatje, maar is er plaats genoeg voor denken jullie? Als iemand het met zekerheid kan zeggen, bestel ik me er eentje. Als een onderliggende niet kan, zallet een bovenliggende worden
Ik zal gauw wat foto's gaan nemen nu de kapjes eraf zijn
CiaO
Ik ben niet zeker maar persoonlijk zie ik geen enkel probleem waarom een onderliggende niet zou passen.
Deze staat te koop op 2dehands en die heeft een onderliggende:
op www.daxboard.be staat een Miya te koop. Hij vraagt er wel 350€ voor. Die hebben ook een mooie diepe bas
'k Weet ni waarom, maar ik vind da voor tweedehands nogal veel. Hoewel alle tweedehandsprijzen zo liggen. Van dat geld koop ik liever iets nieuws, NHRC dan fzo..
'k Zal eerst is kijken naar de Miya, wie weet hè
'k Weet ni waarom, maar ik vind da voor tweedehands nogal veel. Hoewel alle tweedehandsprijzen zo liggen. Van dat geld koop ik liever iets nieuws, NHRC dan fzo..
Op zich is 350€ voor een uitlaat niet veel geld (Voor een Yoshimura uitlaat voor een B12 moet je ongeveer 900 à 1000 € neertellen), maar voor een 50cc uitlaatje.
voor een 600cc kan je een uitlaat op maat laten maken voor rond de 250 €.
Bwa, 350 is toch al een redelijke prijs hoor voor een 50cc, voor een nieuwe dan. Moesten alle tweedehands zo hoog staan, het zou niet menslijk meer zijn!
Comment