Héjj
Aangezien het vorige topic is verdwenen, en de evolutie toch even wil laten weten: een nieuw topicje
Voor diegene die het niet meer weten of niet op de hoogte waren: Mijn vader heeft een volledig gerestaureerde OT Dax staan, die eigenlijk van mijn moeder is (ouders gescheiden). Ik had hem gevraagd, eventueel om hem zelf of te laten in elkaar zetten. Uiteindelijk krijg ik hem toch niet van hem (uit angst dat mn moeder (op haar eigen brommer nota bene) zou rijden).
DUS, om veel zever te mijden: mijn eerste brommertje. Toch wel veel praktischer aangezien ik 13 kilometer verdop school loop. Voorheen deed ik dit dus met de fiets.
Hier is hij dan (betere foto's komen morgen waarschijnlijk), sinds gisteren nieuw aangekocht:
Ik heb hem nu net geen 24 uur (Van Roosbroeck Merksem is hem komen leveren aan huis ) en er staan 41 kilometerjes op. Vanmorgen onderweg naar school moet ik 'de vaart' in Willebroek over, waar het toch wel erg beraf gaat. Daar heb ik al zo'n 60km/h gereden, onwetend
Verandering die ik wil aanbrengen (na m'n praktisch examen):
- Andere uitlaat (Over?)
- Andere pinkers
- Het luide tuut-signaal als ik de pinker opzet, moet eraf
- Enkel linker spiegel laten staan, eventueel een andere
- Ander (LED)achterlicht
- 'Taartschep' waar nu m'n L kleeft, moet eraf
- Heel misschien witte striping à la Ducati S2R/S4R
- Andere tandwielen om sneller op te trekken
- Bredere achterband
Wat ik 15 minuutjes geleden heb uitgestoken:
- 'Voorruitje' eraf gehaald
- Rechterspiegel eraf gehaald
- Oranje reflectors aan de voorvork eraf gehaald
Dat is het zowat voorlopig...
Grtz,
Sebastian
Aangezien het vorige topic is verdwenen, en de evolutie toch even wil laten weten: een nieuw topicje
Voor diegene die het niet meer weten of niet op de hoogte waren: Mijn vader heeft een volledig gerestaureerde OT Dax staan, die eigenlijk van mijn moeder is (ouders gescheiden). Ik had hem gevraagd, eventueel om hem zelf of te laten in elkaar zetten. Uiteindelijk krijg ik hem toch niet van hem (uit angst dat mn moeder (op haar eigen brommer nota bene) zou rijden).
DUS, om veel zever te mijden: mijn eerste brommertje. Toch wel veel praktischer aangezien ik 13 kilometer verdop school loop. Voorheen deed ik dit dus met de fiets.
Hier is hij dan (betere foto's komen morgen waarschijnlijk), sinds gisteren nieuw aangekocht:
Ik heb hem nu net geen 24 uur (Van Roosbroeck Merksem is hem komen leveren aan huis ) en er staan 41 kilometerjes op. Vanmorgen onderweg naar school moet ik 'de vaart' in Willebroek over, waar het toch wel erg beraf gaat. Daar heb ik al zo'n 60km/h gereden, onwetend
Verandering die ik wil aanbrengen (na m'n praktisch examen):
- Andere uitlaat (Over?)
- Andere pinkers
- Het luide tuut-signaal als ik de pinker opzet, moet eraf
- Enkel linker spiegel laten staan, eventueel een andere
- Ander (LED)achterlicht
- 'Taartschep' waar nu m'n L kleeft, moet eraf
- Heel misschien witte striping à la Ducati S2R/S4R
- Andere tandwielen om sneller op te trekken
- Bredere achterband
Wat ik 15 minuutjes geleden heb uitgestoken:
- 'Voorruitje' eraf gehaald
- Rechterspiegel eraf gehaald
- Oranje reflectors aan de voorvork eraf gehaald
Dat is het zowat voorlopig...
Grtz,
Sebastian
Comment