Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jincheng BadBoy 49cc

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
    Als ik me niet vergis bestaat de velg uit twee helften die tegen mekaar gevezen zijn, zo is het bij de Dax en de PBR althans toch. Vier boutjes losdraaien en je haalt je band er zo af, poepsimpel.
    Ik las toch al op verschillende plaatsen dat die niet altijd even makkelijk loskomen, ze staan nog altijd als het ware opgespannen hé. Daardoor zal je waarschijnlijk een schroevendraaier moeten nemen om ze wat los te wrikken en daardoor zal je dus schade hebben. Dit is toch zo ongeveer wat ik enkele maanden geleden op daxboard las.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT
      Ik las toch al op verschillende plaatsen dat die niet altijd even makkelijk loskomen, ze staan nog altijd als het ware opgespannen hé. Daardoor zal je waarschijnlijk een schroevendraaier moeten nemen om ze wat los te wrikken en daardoor zal je dus schade hebben. Dit is toch zo ongeveer wat ik enkele maanden geleden op daxboard las.
      Ik spreek uit ervaring, ik heb nog nooit problemen gehad.
      Het komt wel eens voor dat de banden aan de velgrand blijven kleven, maar die kan je met je handen er wel afduwen hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
        Ik spreek uit ervaring, ik heb nog nooit problemen gehad.
        Het komt wel eens voor dat de banden aan de velgrand blijven kleven, maar die kan je met je handen er wel afduwen hoor.
        Ok, dan zal jij het wel weten, gehoord hebben van kan niet op tegen ervaring.
        Ik dacht dat het moeilijker ging zijn, maar als jij zegt van niet, dan kan ik jou onmogelijk tegenspreken want jij hebt het al gedaan.

Comment

Ik denk toch dat ik mijn bandjes laat doen. Uitlaatje moet nog lukken, pinkertjes en achterlicht ook

Comment

dubbel
            Last edited by Astian; 22/09/2006, 23:02.

Comment

Dubbel int kwadraat
              Last edited by Astian; 22/09/2006, 23:03.

Comment

dubbel ^ 3
                Last edited by Astian; 22/09/2006, 23:03.

Comment

Weet er iemand een goede shop zijn dichtbij Wilrijk, of ergens in het Antwerpse. Ik wilde namelijk graag naar Hamme voor De Bondt aanstaande woensdag, maar voor mn tandwieltjes en 85cc kit (als dit aan te raden is), moet ik hem achterlaten. Het probleem is dat ik natuurlijk nog wel thuis moet geraken... Vandaar dus

Comment

Update :

Vandaag nog een klein toertje gemaakt, dus nu staat hij op 185 kilometers, op 5 daagjes tijd. Spijtig genoeg ben ik eerder dan gepland huiswaards gekeerd omwille van de regen

Eens thuis aangekomen, meteen en een sopje gestoken want het was toch al gedaan met regenen. Ook de stickertjes op de tank en achteraan zijn eraf. Ziet er weer een beetje strakker uit.
                    °°Wilt snel naar De Bondt°°

Comment

en hoe bevalt het je met een 4taktje?

Ik zie dat je van wilrijk bent. Anders moeten we eens afpreken om ipv een auto meet eentje met de 4taktjes te doen ergens in Antwerpen centrum ofzo.

Antwerpen is't Stad
                      en al de rest is parking!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dédé
                        en hoe bevalt het je met een 4taktje?

Ik zie dat je van wilrijk bent. Anders moeten we eens afpreken om ipv een auto meet eentje met de 4taktjes te doen ergens in Antwerpen centrum ofzo.
                        Lijkt me zeker wel een goed idee, maar het zal nog even moeten wachten. Ik heb vanmorgen onderweg naar school (zit nu op school) onkosten gemaakt
                        Niks ergs. Er lag blijkbaar een stuk scherp metaal op de weg en m'n achterband heeft het geweten. 2 kilometertjes naar school geduwd, maar ik verzeker je, daar krijg je het warm van
                        Mijn moeder gaat nu haar fiets met de auto brengen dat ik straks thuis geraak, voor de brommer hebben we nog geen oplossing...

Maar dus, voor die meeting in Antwerpen centrum ben ik zeker te vinden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
                          Lijkt me zeker wel een goed idee, maar het zal nog even moeten wachten. Ik heb vanmorgen onderweg naar school (zit nu op school) onkosten gemaakt
                          Niks ergs. Er lag blijkbaar een stuk scherp metaal op de weg en m'n achterband heeft het geweten. 2 kilometertjes naar school geduwd, maar ik verzeker je, daar krijg je het warm van
                          Mijn moeder gaat nu haar fiets met de auto brengen dat ik straks thuis geraak, voor de brommer hebben we nog geen oplossing...

Maar dus, voor die meeting in Antwerpen centrum ben ik zeker te vinden
                          ff mezelf quoten

Vandaag heb ik mn BadBoy'ke op school achter moeten laten
                          Van Roosbroeck kan hem morgen pas komen oppikken met zn vrachtwagen. Ik hoop hem woensdag terug te hebben. Wat ik ga vragen is of hij er misschien ineens een breder bandje kan opzwieren Toch iets positiefs...

Comment

een 3.50 moet er normaal standaard wel oppassen.

Laat maar iets weten wanneer je kan (liefst bij goed weer op een zondag want heb voor de rest bijna geen vrij)

Antwerpen is't Stad

Comment

De dealer komt hem vanavond oppikken, hopelijk kan ik hem morgen terug afhalen.
                              Ik was aan het denken om er een BF Goodrich 130/90/10 op te zwieren.

Nog ff een klein vraagje. Ik lag derstraks op school in discussie met een Booster-man (no offence hoor ). Ik zou er graag een 72 of 85cc kitje op steken. Nu beweerde hij dat je met zo'n 85cc kitje 170 zou halen een CBR 125cc haalt amper 140, dus dat klinkt niet bepaalt logisch
                              Last edited by Astian; 26/09/2006, 18:46.

Comment

haha die boostermannen toch met hun getallen , met zo'n 85 kit haal je wellicht iets rond de 80km/h als je niets anders veranderd

(ik ken iemand met een getuned honda Nice blok (108 cc) en die reed ongeveer 120 dus 170 met een 85 is compleet belachelijk)

greetz

*even de gegevens van de Nice veranderd, is een 108, maar gaat tegen de 120 {die kerel heeft het blok helemaal laten tunen}*
                                Last edited by ; 26/09/2006, 19:13.

Comment

Zoals ik dacht, praatjes Voor zo'n 85cc kitje dat 80 per uur loopt, hoef je dus niet veel aan te passen, zoals hij beweert.. Die was al bezig over achtervork, stuur, dingen die afbreken.... Soit... Praatjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
                                    De dealer komt hem vanavond oppikken, hopelijk kan ik hem morgen terug afhalen.
                                    Ik was aan het denken om er een BF Goodrich 130/90/10 op te zwieren.

Nog ff een klein vraagje. Ik lag derstraks op school in discussie met een Booster-man (no offence hoor ). Ik zou er graag een 72 of 85cc kitje op steken. Nu beweerde hij dat je met zo'n 85cc kitje 170 zou halen een CBR 125cc haalt amper 140, dus dat klinkt niet bepaalt logisch

*kijkt nog eens*

Wat een loser!

Zeker niet mogelijk. Wat wel mogelijk is een 80-85km/h. Meer zal het niet zijn. 80 halen is makkelijk, erboven is moeilijker. Mensen met een nice 108 halen 100-105.

Comment

wel ik ben geen kenner in al die zaken, maar ik raad zo'n kits toch af, een maat van me heeft een 72kit gehad (in combinatie met een andere carburator en luchtfilter) op z'n badboy en nu is z'n kader gescheurd... oppassen met die handel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BWS
                                        wel ik ben geen kenner in al die zaken, maar ik raad zo'n kits toch af, een maat van me heeft een 72kit gehad (in combinatie met een andere carburator en luchtfilter) op z'n badboy en nu is z'n kader gescheurd... oppassen met die handel
                                        Mja, m'n vader en nonkel hebben erop gereden. Mijn nonkel heeft jaren Harley's gereden, mijn vader zit nu op een Fireblade '05. Beide zeggen ze dat het dingetje duidelijk inhoud en véél sneller kan... Met een ander uitlaatje enkel en andere tandwielen zal het niet veel uitmaken.
                                        Die tandwielen zijn voor sneller uit de startblokken te schieten heeft men mij wijsgemaakt. Die uitlaat is puur voor de sound. Op een motor geeft het meer vermogen, maar bij zo'n brom twijfel ik er aan.

Comment

onder de 100cc maakt het niets uit . Zelfs met een nice blok spreek je maar over een luttel 10de van een PK dus voor iets anders dan de sound en looks moet je het niet doen.

Wat ook al enorm hard helpt om hem iets sneller te doen gaan is een ander spruitstuk en carburateur steken. Dit samen met aangepaste tandwielen levert toch al wel iets op. Het zal niet zo snel gaan dan een grotere cilinder maar het zal ook wel goedkoper uitvallen en als je nadien dan toch nog meer cc wil heb je al een mooie basis

Antwerpen is't Stad

Comment

Working...
                                          X