geen kiyima of ixil kopen. Maakt echt geen mooi geluid (is persoonlijk uiteraard, net zoals ik die enorm lelijk vind)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jincheng BadBoy 49cc
Collapse
X
-
'k Heb net mn pinkers eraf gehaald. Langs den éne kant ziet het er veel beter uit, maar anderzijds is het toch maar kaal Morgen eens gaan rondzien voor korte ledjes...
Achterlicht (in led) is trouwens sinds donderdagavond besteld dus dat komt hier komende week wel aan.
Ik ben ook van plan om het driehoekig gedeelte boven het achterwiel eraf te halen (slijpen) deze week. Kort stukje overhouden voor het nieuwe lichtje en een motoplaatje Ons pa gaat namelijk eens rondzien op het werk voor een geel aluminium plaatje (het geel van op de Atlas Copco compressoren ) met een zwarte strip omlijsten en dan op een mysterieuze wijze proberen de nummers SEX 069 erin te slagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69Goeie vraag! Op m'n sleutelhanger staat KeenMotors, maar op alle aankoopfacturen Jincheng. Hij staat ook verzekerd onder Jingcheng Badboy dus ik neem aan....
Hij is inderdaad van Keen Motorbikes en niet van Jincheng.
Hoeveel haald de uwe?
Aja, tis just. Ge moet em nog roderen zeker...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédépas daar toch maar mee op, je zou niet de eerste zijn die door de flikken aan de kant gezet wordt voor zo een fratske (en u nog vrij veel geld kan kosten)
Oorspronkelijk geplaatst door olivieroooIk heb dezelfde maar der zit ondertussen al een andere uitlaat onder. Ik zou ook de velgen nog willen veranderen en bredere banden onder gooien maar ik ga er geen geld meer aan hangen want ik ga dan toch binnenkort met de wagen rijden.
Hij is inderdaad van Keen Motorbikes en niet van Jincheng.
Hoeveel haald de uwe?
Aja, tis just. Ge moet em nog roderen zeker...
Hebt ge misschien een fotoke van den uwe?Last edited by Astian; 02/10/2006, 10:19.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69'k Heb er al 60 met gehaald..
Hebt ge misschien een fotoke van den uwe?
Ik haal ook de 60 ALS hij goed warm heeft.
Die plaat die mijn uitlaat vast houd moet nog uitgedund worden.
Ik heb geinformeerd voor andere velgen maar andere velgen passen niet op onze brommer en dan zouden we ze helemaal moeten laten uitboren en al die zever dus laat ik het gewoon. Ik weet het, hij is niet mooi maar ik hou hem toch niet lang meer dus zie het echt niet zitten om der nog veel geld aan te besteden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo
Ik haal ook de 60 ALS hij goed warm heeft.
Die plaat die mijn uitlaat vast houd moet nog uitgedund worden.
Ik heb geinformeerd voor andere velgen maar andere velgen passen niet op onze brommer en dan zouden we ze helemaal moeten laten uitboren en al die zever dus laat ik het gewoon. Ik weet het, hij is niet mooi maar ik hou hem toch niet lang meer dus zie het echt niet zitten om der nog veel geld aan te besteden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69Rizoma Zero (http://www.rizoma.com/english/en_indicators.html)
deze pinkers wil ik strakjes ook gaan kopen, nu oogt het wat kaal zonder pinkers
Comment
-
Ze zijn inderdaad niet duur en ik heb er best mooie gezien. Moja, 't is da'k zo goe Duits kan hè
LED-CHOPPERBLINKER "CROSS"
Neuer LED-Chopperblinker im klassischen "Cross-Look". Die tolle Ergänzung zu einem LED-Rücklicht!
Transparentes Blinkerglas
Hochwertiges verchromtes Metallgehäuse
Maße (BxHxT): ca. 39 x 39 x 89 mm
LEDs 12 Volt / 1,96 Watt
Armlänge ca. 10 mm
Preis per Stück
Hinweis: aufgrund der niedrigen Wattzahl von LED-Blinkern ist, um eine richtige Blinktaktung zu erhalten, die Verwendung eines Spezial-Blinkgebers (Best.Nr. 10033844) oder von jeweils einem Leistungswiderstand (Best.Nr. 10032041) pro Blinker nötig!
WICHTIGER HINWEIS: DIE LED-BLINKER SIND NUR ALS HINTERE BLINKER GEPRÃœFT UND ZUGELASSEN!
Ge hebt er dus iets anders ook voor nodig om ze te kunnen monteren
-edit: per hoeveel worden die opgestuurd, Jakkel. Per stuk, of zijn het setjes van 2 of 4?
Last edited by Astian; 02/10/2006, 19:07.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69Ze zijn inderdaad niet duur en ik heb er best mooie gezien. Moja, 't is da'k zo goe Duits kan hè
LED-CHOPPERBLINKER "CROSS"
Neuer LED-Chopperblinker im klassischen "Cross-Look". Die tolle Ergänzung zu einem LED-Rücklicht!
Transparentes Blinkerglas
Hochwertiges verchromtes Metallgehäuse
Maße (BxHxT): ca. 39 x 39 x 89 mm
LEDs 12 Volt / 1,96 Watt
Armlänge ca. 10 mm
Preis per Stück
Hinweis: aufgrund der niedrigen Wattzahl von LED-Blinkern ist, um eine richtige Blinktaktung zu erhalten, die Verwendung eines Spezial-Blinkgebers (Best.Nr. 10033844) oder von jeweils einem Leistungswiderstand (Best.Nr. 10032041) pro Blinker nötig!
WICHTIGER HINWEIS: DIE LED-BLINKER SIND NUR ALS HINTERE BLINKER GEPRÃœFT UND ZUGELASSEN!
Ge hebt er dus iets anders ook voor nodig om ze te kunnen monteren
-edit: per hoeveel worden die opgestuurd, Jakkel. Per stuk, of zijn het setjes van 2 of 4?
Je hebt inderdaad nog een weerstand of een item nodig dat voor de juiste synchronisatie van de pinker zorgt. Dit omdat de LED pinkers een laag wattage hebben.
Ze worden geleverd per stuk, '4' ingeven in het vak 'Anzahl' indien je er vier wil.
Let ook op dat voor sommige pinkertjes er een verschil is tussen de linkse en rechtse, het voorbeeld van jou is voor beide kanten hetzelfde.Last edited by Jakkel; 02/10/2006, 20:31.
Comment
-
Thank joe Bestelling zal morgen wel geplaatst worden. Ben nu veel te vermoeid (Burgelijke wetgeving aant blokken )
Op de site van mini4stroke fzoiets, heb ik een mooie Daytona uitlaat gezien. 'k Zal zien hem ook ineens te bestellen. Dan is het nog een kwestie van wanneer ik hem kan missen om hem binnen te doen.
Comment
-
Vandaag stak er een kaartje van de post is de brievenbus. Achterlichtje aangekomen
Spijtig genoeg sluit het postkantoor in Wilrijk al om 5 uur, dus zal ik er morgen om moeten.
Ik kan je wel al foto's laten zien van mn nieuwe Rizoma pinkertjes... Ben zo terug met foto's
Last edited by Astian; 05/10/2006, 19:00.
Comment
Comment