Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jincheng BadBoy 49cc

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
    Dank u

Dernet mijn nieuw achterlicht erop gezet en het handsteuntje voor de passagier achteraan, heb ik eraf gehaald.
    Foto's misschien morgen ofzo...

GrtZ
    Is die taartschep achteraan er al af ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
      Is die taartschep achteraan er al af ?
      Gisteravond geprobeerd eraf te slijpen, maar der was iets mis met da machien Ik had ook ni bepaald veel zin om mijn vingers kwijt te spelen, dus ik ben er maar schonekes afgebleven. In de loop van de week is langs de papa passere

Comment

• Vanmorgen snel geprobeerd foto's te trekken. Ge zult het wel enkel met dit moeten doen want...

... Aan de overkant van de straat stond dit....

... En toen waren de batterijen op
        Wat ik wel ga doen, is dat zilverkleurig steuntje voor de passagier achteraan er terug opzetten. Nu heb ik een opening + dat het er gewoon raar uit ziet langs opzij... Wat ik (spijtig genoeg) ook vind, is dat het lichtje dat er nu opstaat een Booster-look heeft Misschien met ne nieuwe uitlaat dat het wel ça va is. Het kan natuurlijk ook gewoon zijn omwille van die taartschep. 'k Heb alleen ni veel zin om heel den achterkant te gaan aanpassen, hoewel het veel mooier zou zijn.

Comment

• Laatste picies, wel met gsm gemaakt...

'k Ben toch niet helemaal tevreden nu, want het achterlichtje staat nogal naar boven. Hierdoor lijkt het allemaal nogal leeg vind ik.. Voorlopig kan het er zo wel met door

Comment

• Zou het kunnen dat ik je gisteren heb zien rijden in de buurt van Antwerpen? Ik had een redelijk identieke badboy gezien als die van jou. Had je een bruine jas aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
              Zou het kunnen dat ik je gisteren heb zien rijden in de buurt van Antwerpen? Ik had een redelijk identieke badboy gezien als die van jou. Had je een bruine jas aan?
              da was mn Tommy vestje ja.. kraagje recht, zwart airoh helmpje waar ergens was het?

Comment

da was mn Tommy vestje ja.. kraagje recht, zwart airoh helmpje waar ergens was het?
                Kweet niet, ik ben niet van daar maar we waren met school onderweg met de bus. Twas aan een grote baan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                  Kweet niet, ik ben niet van daar maar we waren met school onderweg met de bus. Twas aan een grote baan.
                  goh, ik heb gisteren heel wat kilometertjes gedaan, en constant aan en af door antwerpen dus....
                  in't vervolg ff voor mn wiele springe (ni letterlijk), dan wetek wie ge zijt hè

Comment

goh, ik heb gisteren heel wat kilometertjes gedaan, en constant aan en af door antwerpen dus....
                    in't vervolg ff voor mn wiele springe (ni letterlijk), dan wetek wie ge zijt hè
                    Dat gaat nogal moeilijk met een bus, kdenk dat er niet meer teveel zou overschieten van je badboy.

Comment

• een bus zeg je? toevallig aan het centraal station? nadien was er ne camion die door de diamantbuurt moest en die ging ni vooruit ikke nen hele tijd wringe voor een gaatje

Comment

• Neenee, totaal niet, twas op een grote baan.

Comment

• beschrijving van de bus?

nene, ik heb toch geen flauw id ze, fijn iig dat je het zegt

grtz

Comment

• We zaten op de bus met 6 viertaktlovers bij mekaar, ik keek, 'kijk daar', 6 hoofden die zich draaien naar jou, dan dacht ik 'nen badboy, miss...'. Toen keek ik naar de achterkant en zag het licht, toen kon het bijna niet meer anders hé!

Comment

Laatste picies, wel met gsm gemaakt...

Waar zijn die foto's gemaakt?
                              A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                                Waar zijn die foto's gemaakt?
                                Iedereen spreekt aan die kanten van 'De Vaart', in Willebroek. Da's dan de rupel zekers hè

Comment

• Spat het water nu niet verschrikkelijk in het rond?
                                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
                                    Spat het water nu niet verschrikkelijk in het rond?
                                    Soms is de look belangrijker dan het comfort hé.

Comment

• 'k Ben dinsdagavond voor het eerst op mn plaat gegaan tegen een goei 60km/h. Deels mijn schuld, maar anderzijds... Ach soit..

Uitlaatje ligt hier wel al klaar, maar 'k had wat problemen met de montage dus die stond er nog niet op, maar goed ook.

Voor de rest valt de schade nogal mee: koplamp, spatbord, voorrem, en gashendeltje zijn zwaar beschadigd + een kapje verf van m'n tank eraf. Achterrem bediening is verklööt alsook het voetsteuntje aan de rechterkant. (Ik rijd nu met 1 voet omhoog gehouden ) Spiegeltje was ook afgebroken & mn pinkertjes (van 30 euro per stuk) zijn ook afgebroken. Die heb ik voorlopig wel terug kunnen plakken en werken dus nog...

Nu heb ik tenminste een excuus om ff alles te modden De tank zal waarschijnlijk overspoten moeten worden, dus laat ik er een ander kleurtje opzetten. Parelmoer-wit misschien? 'k Heb geen flauw idee, suggesties zijn welkom

Grtz

Comment

• Hoe heb je dat geforceerd?

Gevallen aan 60km/h. Heb je zelf niets voor?
                                        Ik heb ook een badbay en ben ook al eens gevallen op een natte ondergrond met dorre bladeren erop dusja. Weggeslipt maar ik reed maar 20 ofzo. En is de achterrem bediening ook geplooid geweest maar weer mooi kunnen rechten. Veel suc6 en sterkte met het heropknappen van je 4takt!

Comment

• Ik heb net wat gsm-pics, kzal zien van ze na het eten te uploaden...
                                          Met mij gaat het wel. Je weet wel hoe een schaafwondje aan u heup eruit ziet hè

Comment

Working...
                                          X