Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jincheng BadBoy 49cc
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasIs die taartschep achteraan er al af ?
Comment
-
Vanmorgen snel geprobeerd foto's te trekken. Ge zult het wel enkel met dit moeten doen want...
... Aan de overkant van de straat stond dit....
... En toen waren de batterijen op
Wat ik wel ga doen, is dat zilverkleurig steuntje voor de passagier achteraan er terug opzetten. Nu heb ik een opening + dat het er gewoon raar uit ziet langs opzij... Wat ik (spijtig genoeg) ook vind, is dat het lichtje dat er nu opstaat een Booster-look heeft Misschien met ne nieuwe uitlaat dat het wel ça va is. Het kan natuurlijk ook gewoon zijn omwille van die taartschep. 'k Heb alleen ni veel zin om heel den achterkant te gaan aanpassen, hoewel het veel mooier zou zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTZou het kunnen dat ik je gisteren heb zien rijden in de buurt van Antwerpen? Ik had een redelijk identieke badboy gezien als die van jou. Had je een bruine jas aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTKweet niet, ik ben niet van daar maar we waren met school onderweg met de bus. Twas aan een grote baan.
in't vervolg ff voor mn wiele springe (ni letterlijk), dan wetek wie ge zijt hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69goh, ik heb gisteren heel wat kilometertjes gedaan, en constant aan en af door antwerpen dus....
in't vervolg ff voor mn wiele springe (ni letterlijk), dan wetek wie ge zijt hè
Comment
-
'k Ben dinsdagavond voor het eerst op mn plaat gegaan tegen een goei 60km/h. Deels mijn schuld, maar anderzijds... Ach soit..
Uitlaatje ligt hier wel al klaar, maar 'k had wat problemen met de montage dus die stond er nog niet op, maar goed ook.
Voor de rest valt de schade nogal mee: koplamp, spatbord, voorrem, en gashendeltje zijn zwaar beschadigd + een kapje verf van m'n tank eraf. Achterrem bediening is verklööt alsook het voetsteuntje aan de rechterkant. (Ik rijd nu met 1 voet omhoog gehouden ) Spiegeltje was ook afgebroken & mn pinkertjes (van 30 euro per stuk) zijn ook afgebroken. Die heb ik voorlopig wel terug kunnen plakken en werken dus nog...
Nu heb ik tenminste een excuus om ff alles te modden De tank zal waarschijnlijk overspoten moeten worden, dus laat ik er een ander kleurtje opzetten. Parelmoer-wit misschien? 'k Heb geen flauw idee, suggesties zijn welkom
Grtz
Comment
-
Hoe heb je dat geforceerd?
Gevallen aan 60km/h. Heb je zelf niets voor?
Ik heb ook een badbay en ben ook al eens gevallen op een natte ondergrond met dorre bladeren erop dusja. Weggeslipt maar ik reed maar 20 ofzo. En is de achterrem bediening ook geplooid geweest maar weer mooi kunnen rechten. Veel suc6 en sterkte met het heropknappen van je 4takt!
Comment
Comment