Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laat jij die auto voor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Ik vind dat wijs dat moto's naar voor komen staan, zo kan ik meegenieten en mijn raampje openzetten als ze accelereren.

    Als ik naar voor rijd, zit de chauffeur naast mij meer naar mijne moto te kijken dan naar het verkeerslicht

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
      Ik vind dat wijs dat moto's naar voor komen staan, zo kan ik meegenieten en mijn raampje openzetten als ze accelereren.

      herkenbaarheid!

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
        al een geluk dat ge ze van ver herkent. Onlangs stond er een geblondeerd piekskeshaar geval met een soupulleke waar de dikke gouden ketting op lag naast mij in nen e93 M3.
        ik vermoed dat het ne goeie mix was van beide bovenvermelde soorten.

        Hij begon plaagstootjes gas te geven. Ik negeerde hem volledig, wat me het verstandigste leek. Trok hij alles open en volgde ik gewoon zonder meer dan 1/3 gas te geven. Ik bleef dan nog verdacht dicht hangen ook! dat had ik nooit gedacht.
        t was misschien ne getunede 318D

        Comment


        • #24
          Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
          Ik vind dat wijs dat moto's naar voor komen staan, zo kan ik meegenieten en mijn raampje openzetten als ze accelereren.

          Als ik naar voor rijd, zit de chauffeur naast mij meer naar mijne moto te kijken dan naar het verkeerslicht
          En dan te denken "... mocht ik ook maar van mijn vrouw ..."

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            t was misschien ne getunede 318D

            yeah sure, alsof ik 't verschil niet zie of hoor....

            Sinds da ge u meer met auto's bezighoud dan met moto's schat ge de oude garde ni echt meer naar waarde heb 'k zo den indruk

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
              Da zijn geen motards...

              Dat zijn er die met de brommer komen om niet in de file te staan of niet meer op de trein te moeten zitten.
              Hola, niet iedereen over dezelfde kam scheren hé.....
              Ik heb mijne scooter enkel en alleen om woon-werkverkeer mee te doen. 20km autosnelweg, 5km binnenbaan. Dus ja : 'k heb de scooter enkel en alleen gekocht omdat ik die file op de E40 en de Brusselse Ring MEER DAN BEU was.
              (tijdens de verlofperiode ga ik met veel plezier met de wagen werken..... )
              En ik heb totaal niet de behoefte om meer dan 120 km/u op de E40 te rijden. Ga met veel plezier op kant om die 'gehaaste' automobilist voor te laten. Met de gedachte : "binnen 2km sta jij stil, en kom ik er wel weer langs gereden...."
              PS : En neen, 'k rijd niet met een 125cc die niet sneller kan dan 120km/u.

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
                Sinds da ge u meer met auto's bezighoud dan met moto's schat ge de oude garde ni echt meer naar waarde heb 'k zo den indruk
                was da voor ne zever?
                Gelooft ge da ni mssch da die gast met zijn R1 mijn auto niet kon volgen?

                Natuurlijk da ne gsxr1000 van 2009 andere koek is. Daar wil ik nog wel eens tegen sprinten van 100 tot 300 om te zien hoe groot het verschil is.

                Maar het merendeel van de motards die ik tegenkom rijden niet met de laatste of voorlaatste generatie hypersport.

                Comment


                • #28
                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  was da voor ne zever?
                  Gelooft ge da ni mssch da die gast met zijn R1 mijn auto niet kon volgen?

                  Natuurlijk da ne gsxr1000 van 2009 andere koek is. Daar wil ik nog wel eens tegen sprinten van 100 tot 300 om te zien hoe groot het verschil is.

                  Maar het merendeel van de motards die ik tegenkom rijden niet met de laatste of voorlaatste generatie hypersport.
                  Onder de 200km/h is een fatsoenlijke (>100pk) motor altijd partij voor welke auto dan ook. Maar los daarvan, als ik me bezig moet gaan houden met 'wedijver' tegen auto's dan weet ik het ook niet meer. Daarvoor ben ik geen motor gaan rijden.

                  Kortom, ik laat ze zsm door. En boven de 200km/h heb ik vaak geen keus. Hij loopt 250km/h op de teller maar vanaf 220 a 230 op de teller leg ik het toch echt af tegen een 530D (om maar wat te noemen)

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten
                    PS : En neen, 'k rijd niet met een 125cc die niet sneller kan dan 120km/u.
                    Aanwezig !

                    Leuke combinatie, een 125 cc en een 1000 cc in huis hebben. Dan merk je hoe mensen reageren.

                    Comment


                    • #30
                      grappig, iets lezen over niet in spiegels kijken en 't gaat niet over BMW's.
                      Powered by Detroit Diesel.

                      Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

                      Comment


                      • #31
                        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        was da voor ne zever?
                        Gelooft ge da ni mssch da die gast met zijn R1 mijn auto niet kon volgen?

                        Natuurlijk da ne gsxr1000 van 2009 andere koek is. Daar wil ik nog wel eens tegen sprinten van 100 tot 300 om te zien hoe groot het verschil is.

                        Maar het merendeel van de motards die ik tegenkom rijden niet met de laatste of voorlaatste generatie hypersport.
                        nowp kgeloof je niet,
                        tenzij je porsche ook getuned is, (jij zit op standaard 4sec)
                        gaat een r1 sneller van 0-100. (r1 op ergens een 3sec)

                        maar dat is een discussie zonder einde. :p

                        Comment


                        • #32
                          Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                          Het vraagt wel heel wat meer skills om die papierwaarden van de R1 te halen dan die van de GT3.

                          Ik zeg hiermee niet dat je de theoretische tijden van een GT3 zomaar haalt, daarvoor moet je ook al wat kunnen in de soep roeren...
                          Daarom juist.
                          De meesten zwaaien hier met pk's alsof het niets voorstelt,
                          maar je moet behoorlijk kunnen rijden om die 4 seconden eruit te halen...
                          en de omstandigheden moeten er zijn,
                          iets meer vocht/tegenwind/vuil op de grond zorgen voor vertragingen.

                          Ik wil gewoon aantonen:
                          je weet niet in welke omstandigheden de andere persoon zit, tenzij je echte race gaat rijden...

                          eigenlijk is de betere vraag:

                          nu gooien autorijders slijk naar motorijders dat wij niet genoeg in spiegels kijken, of dat wij niet inzitten met onze veiligheid en bla bla bla

                          terwilj we eigelijk moeten afvragen:
                          laat jij een andere bestuurder passeren (zonder naar voertuig te doelen).

                          Maar goed

                          Comment


                          • #33
                            Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
                            nowp kgeloof je niet,
                            tenzij je porsche ook getuned is, (jij zit op standaard 4sec)
                            gaat een r1 sneller van 0-100. (r1 op ergens een 3sec)

                            maar dat is een discussie zonder einde. :p
                            Vertelde ir_fuel een verhaal van een 0-100 dragrace op de autosnelweg misschien? Nee.

                            Als ik zo snel mogelijk van Oostende naar Brussel moet, dan neem ik zeker de dieselstoof ipv de Duc. Zonder twijfel.

                            Comment


                            • #34
                              Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
                              nowp kgeloof je niet,
                              tenzij je porsche ook getuned is, (jij zit op standaard 4sec)
                              gaat een r1 sneller van 0-100. (r1 op ergens een 3sec)

                              maar dat is een discussie zonder einde. :p
                              geloof wat je wilt

                              We zijn niet gestopt op de snelweg om een sprintje te trekken he. Ik zei dat het in duitsland op de autobahn was. Het sprintje begon dan ook pas aan 120 tot 300

                              En het aantal mensen dat de theoretische tijd van een moto haalt vanuit stilstand is ook niet dik gezaaid. Ne Werner Daemen zal da kunnen, ne Steven Casaer ook, maar Janneke en Mieke de weekendrijder?

                              Comment


                              • #35
                                Normaal maak ik plaats voor een auto die rapper is maar nog niet veel meegemaakt. Voor het ogenblik nog maar een stoplichtsprintje verloren in de regen tegen een S12

                                Verwacht ook niet dat de gasten die met een super/hypersport rijden U altijd zien afkomen spiegels op die gevallen staan er op en geven meestal een mooi uitzicht op uw ellebogen.

                                Comment


                                • #36
                                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  geloof wat je wilt

                                  We zijn niet gestopt op de snelweg om een sprintje te trekken he. Ik zei dat het in duitsland op de autobahn was. Het sprintje begon dan ook pas aan 120 tot 300

                                  En het aantal mensen dat de theoretische tijd van een moto haalt vanuit stilstand is ook niet dik gezaaid. Ne Werner Daemen zal da kunnen, ne Steven Casaer ook, maar Janneke en Mieke de weekendrijder?
                                  tuurlijk geloof ik wat ik wil,
                                  je moet al van ver komen om dat te veranderen

                                  en het aantal mensen dat de theoretische tijd van nen auto haalt vanuit stilstand is ook niet dik gezaaid, maar jij zal het kunnen


                                  Vertelde ir_fuel een verhaal van een 0-100 dragrace op de autosnelweg misschien? Nee.

                                  Als ik zo snel mogelijk van Oostende naar Brussel moet, dan neem ik zeker de dieselstoof ipv de Duc. Zonder twijfel.
                                  Tuurlijk neem je dan geen duc, die valt x keer in panne (oh btw dat is een mopje )

                                  ik durf wedden dat als ik naar de zee wil rijden het goed weer is,
                                  goed weer = veel volk naar zee,
                                  veel volk naar zee = file
                                  file = moto is rapper, (of mss is de trein dan nog betere keuze)

                                  of
                                  als ik naar mijn werk moet via E40 via affligem naar merelbeke,
                                  ik altijd file heb aan wetteren en meestal rond aalst ook vertragingen,
                                  dat mijn motor ook rapper gaat.

                                  Echter was mijn starlet 1.0 ook capabel om dat te doen omdat we dan max 120 mogen rijden,

                                  tralalala, ik voel het doordrijven van een nutteloze discussie op gang komen

                                  Comment


                                  • #37
                                    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    geloof wat je wilt

                                    We zijn niet gestopt op de snelweg om een sprintje te trekken he. Ik zei dat het in duitsland op de autobahn was. Het sprintje begon dan ook pas aan 120 tot 300

                                    En het aantal mensen dat de theoretische tijd van een moto haalt vanuit stilstand is ook niet dik gezaaid. Ne Werner Daemen zal da kunnen, ne Steven Casaer ook, maar Janneke en Mieke de weekendrijder?
                                    bij de weg,

                                    waar moest ik da lezen van uwe actie op autobahn?
                                    kmoet nu eerlijk zeggen dat ik dit topic al 2 keer doorgescrolld ben en het ni tegenkom
                                    (vandaar dat ik ook over de 0 - 100 tijden praatte :d )

                                    Comment


                                    • #38
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
                                      tralalala, ik voel het doordrijven van een nutteloze discussie op gang komen
                                      Ik niet zo.

                                      Comment


                                      • #39
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
                                        tralalala, ik voel het doordrijven van een nutteloze discussie op gang komen
                                        Dat was ook de bedoeling van de topicopener. Dus, je weet wat je moet doen hé.

                                        Comment


                                        • #40
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                          Het vraagt wel heel wat meer skills om die papierwaarden van de R1 te halen dan die van de GT3.

                                          Ik zeg hiermee niet dat je de theoretische tijden van een GT3 zomaar haalt, daarvoor moet je ook al wat kunnen in de soep roeren...
                                          ²²²

                                          + 250 km/uur rijden is wel veel "gemakkelijker" met een auto dan met een moto .
                                          + 250 km/uur met een moto is : plat op uwen naftebak uit de wind (proberen ) te liggen
                                          zeker niet in uw spiegels zien want die zijn aan het twijfelen of ze gaan blijven hangen of eraf donderen

                                          Comment

                                          Working...
                                          X