Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laat jij die auto voor?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    http://www.motornet.be/rijden/veilig...11_remmen.html

En houd er dan ook rekening mee dat dat geen prutsers zijn op diene moto, en dat gelijk welk kieken een auto met ABS vol op de remmen kan stampen, dus dat op de openbare weg de verschillen nog groter zullen zijn.
    Hmm, goeie link!
    Bij deze is die gedachte dus ook weer uit de wereld verholpen.

Comment

Edit (zinloos)
      Last edited by ; 21/11/2010, 16:43.

Comment

Nog erger dan moto's die voor u staan aan het licht, zijn een groep moto's die links blijven rijden op de autostrade en weigeren u door te laten. Heb is een keer in het midden van een moto groep gezeten en degene die achter mij reden waren maar aant flashen zodat ik naar rechts zou gaan zodat ze bij hun groepje ervoor konden rijden terwijl ik aan het wachten was tot het groepje voor mij nu maar eens naar rechts zou gaan om mij door te laten..
        BMW X5 45e

Comment

Een auto staat absoluut sneller stil dan eender welke moto. Niet aan twijfelen.
          bekijk de reminstallatie van een moto en zet de reminstallatie van eender welke auto er tegenover. én vooral bekijk het contactoppervlak van de 4 banden eens en die van de 2 banden op ne moto...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
            bekijk de reminstallatie van een moto en zet de reminstallatie van eender welke auto er tegenover...
            De remmen van een auto moeten ook wel gemakkelijk zes keer meer massa doen stoppen hé.
            Spijtig dat die test van hierboven niet eens op het droge uitgevoerd is geweest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
              Gelukkig geniet ik van het motorijden en moet ik niet aan zo'n gezeik denken, wie of wat er sneller zou zijn.
              Motards weten normaal gezien wat ik bedoel. De sound, de wind, de vrijheid. Daar kan geen enkele auto tegenop, het mag nog een Porsche of een Ferrari zijn.

Het is echt idioot, dit topic.

ik kan met momenten nog altijd luidop lachen in m'n helm omdat ik me amuseer als een kind
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten

ik kan met momenten nog altijd luidop lachen in m'n helm omdat ik me amuseer als een kind
                Idem hier

Comment

idem hier

Is bijna onmogelijk om bij noodstops sneller stil te staan met een moto als een wagen. vooraleerst durven 90% van de motorrijders niet alles dichtgooien (waaronder ikzelf want heb mezelf zo al eens onderuit doen gaan).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Nog erger dan moto's die voor u staan aan het licht, zijn een groep moto's die links blijven rijden op de autostrade en weigeren u door te laten. Heb is een keer in het midden van een moto groep gezeten en degene die achter mij reden waren maar aant flashen zodat ik naar rechts zou gaan zodat ze bij hun groepje ervoor konden rijden terwijl ik aan het wachten was tot het groepje voor mij nu maar eens naar rechts zou gaan om mij door te laten..
                    of ze waren aan het wachten op die gasten achter u om dan weer volgas verder te rijden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
                      bekijk de reminstallatie van een moto en zet de reminstallatie van eender welke auto er tegenover. én vooral bekijk het contactoppervlak van de 4 banden eens en die van de 2 banden op ne moto...
                      Motoband is wel veel zachter dan een autoband é en das heel belangrijk als je de maximale vertraging wil berekenen.
                      Desalniettemin heb je gelijk hoor, een wagen staat sneller stil, zonder twijfel.
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

Man man man. Wat een onzinnig topic. Discussies over sneller optrekken en stilstaan met een auto of een motor, onzinnigheden over krankzinnige streetraces. Dit is gewoon een verkapt "kijk eens aan hoe snel mijn wagen naar 100 of 200km/h gaat" topic.

Wanneer ik op de snelweg rij en er komt een snelle wagen achter op het derde vak dan ga ik echt niet sneller rijden dan ik rij om hem voor te laten. Ik ga ook niet langer dan nodig is op het derde vak rijden zoals je bij veel chauffeurs ziet.
                        Aan stoplichtsprintjes doe ik ook niet meer aan mee. Mijn huidige wagen is daar gewoon te traag voor en er zijn veel belangrijkere zaken in het leven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                          By the way: dit weekend een goeie gehoord bij een gesprek over moto's...

Moto's zijn voor slechte bestuurders...
                          Doordat ze smal zijn hebben die minder kans om iets te raken

WOEHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA

NOT

Is dat eentje van de scheurkalender ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten

Mooi excuus... Moest ik echter een moto niet gezien hebben omdat mijn speigels te veel trillen of niet goed afgesteld staan, dan zou het kot ook te klein zijn...
                            Da's geen excuus, er bestaan moto's waarvan je in de originele spiegels alleen je ellebogen ziet, ook al staan ze 'goed' afgesteld. Die van de Yamaha Bulldog bijvoorbeeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Da's geen excuus, er bestaan moto's waarvan je in de originele spiegels alleen je ellebogen ziet, ook al staan ze 'goed' afgesteld. Die van de Yamaha Bulldog bijvoorbeeld.
                              Idem mijn Duc.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten

Wanneer ik op de snelweg rij en er komt een snelle wagen achter op het derde vak dan ga ik echt niet sneller rijden dan ik rij om hem voor te laten. .
                                Je moet niet sneller rijden , opschuiven naar het 2de vak volstaat om hem door te laten

Comment

Tijdje geleden ritje gedaan met een 848. Die spiegels kon je er even goed afgooien.
                                  Daar zag je nul de bolle mee.

Comment

Ik zie ook niets in mijn spiegels... omdat ik er geen heb
                                    Heb echter ook geen richtingaanwijzers en ben dus wel van plan om er tenminste een spiegel op te zetten, anders wordt het wel iets te gevaarlijk...

Comment

De RT is daarmee zo een verademing... Op de Suzuki stonden die spiegels er ook voor de versiering op (met wat moeite kon ik als ik mijn rechterarm optilde nog onder mijn oksel door kijken) maar op zo een RT zijn die spiegels wel bruikbaar.

En jammer/gelukkig kom ik niet veel auto's tegen die sneller zijn. En als ze dan sneller zijn, rijden ze zichzelf vast in trager verkeer waar ik dan wel voorbij rij.

Bij een Subaru of ander ogenschijnlijk snel ding let ik wel op als ik vooraan de lichten wil staan, maar ik schaam me er niet voor om me boef voor zo een Berlingo te zetten. Dat ding trekt toch nooit zo hard op als een luie RT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                        De RT is daarmee zo een verademing... Op de Suzuki stonden die spiegels er ook voor de versiering op (met wat moeite kon ik als ik mijn rechterarm optilde nog onder mijn oksel door kijken) maar op zo een RT zijn die spiegels wel bruikbaar.

En jammer/gelukkig kom ik niet veel auto's tegen die sneller zijn. En als ze dan sneller zijn, rijden ze zichzelf vast in trager verkeer waar ik dan wel voorbij rij.

Bij een Subaru of ander ogenschijnlijk snel ding let ik wel op als ik vooraan de lichten wil staan, maar ik schaam me er niet voor om me boef voor zo een Berlingo te zetten. Dat ding trekt toch nooit zo hard op als een luie RT
                                        En als ge nen auto te laat gezien hebt en die maakt van zijnen tak, dan moede just maar eens tuteren met uwen RT, daar wordt iedereen direct stil van! De RT heeft echt wel de meest imposante mototoeter
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                        Motoren & Tjeurisme

Comment

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Auto vs moto, wie is er snelst weg?
                                          Vanaf 3:30
                                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Working...
                                          X