Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fluo vestjes, go Schouppe ...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fluo vestjes, go Schouppe ...

Het meest recente nieuws uit België en het buitenland, economie en geld, cultuur, sport en lifestyle. Lees online de krant en DS Avond.

Die doet er echt alles aan om zich zo populair mogelijk te maken zeker?

Het kan de AW motorijders blijkbaar niet veel geven.

Comment

Wat zou 'm bedoelen met "periodieke veiligheidskeuringen" ?

Comment

Wat is die ket zijn probleem eigenlijk.

Doen alsof hij iets nuttig doet.

Comment

eerder in de gschiedenisboeken, het lijkt alsof ze joker schouppezot al die lelijke beslissingen laten treffen

Comment

Wat is het volgende ? Een zwaailamp op onze helm ?

's Avonds vind ik dat een goed initiatief, maar overdag in de zomer mogen ze mij dan een boete geven,
            met plezier !

In plaats van het motorijden aantrekkelijker te maken...

Parkeerplaatsen voor motards ? Gebruik maken van de busstrook ?

Zo'n dingen, Schouppe ?
            Last edited by ; 21/11/2010, 21:03.

Comment

Ik beslis dat gdvrdmm zelf wel.
              Al krijg ik constant een boete, No way dat ik dat draag op bevel.

In het donker in in mist doe ik het zelf aan meestal. AL rij ik bijna nooit in het donker.
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Kan er iemand die vent stoppen aub??
                i 1 2 1/2 6

Comment

Hupla, en binnenkort een motokeuring om het jaar?

Manmanman, als je ziet op welk gebrekkig niveau de autokeuring werkt, wat gaat dat dan niet zijn voor moto's...

Fluvestjes als het donker en mist is ok, maar daar kies je toch zelf voor!

Weer een regeltje bij, is dit in een ander europees land verplicht?

Comment

Ik weiger om als schouppeclown rond te rijden. Dat ze eerst eens de veiligheidskledij goedkoper maken door 6% BTW op die zaken te zetten.
                    Zo een fluovest haalt niks uit; als ik mijn topkoffer op heb dan zullen ze me ook niet sneller zien; van vooruit gaat dit ook niks helpen want dar zit al een een koplamp.

In mijn vest zitten strips doe reflecterend werken en die zijn zefls grijs van kleur maar vallen in donker blijkbaar heel goed op.

Wordt dringend eens tijd dat schouppe wordt teruggefloten door een serieuze en vriendelijke actie. als men een optocht gaat houden ga ik zeker mee.

Comment

Die kerel verdient onaangename dingen op onaangename plaatsen op onaangename momenten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten

Wordt dringend eens tijd dat schouppe wordt teruggefloten door een serieuze en vriendelijke actie. als men een optocht gaat houden ga ik zeker mee.
                        ²²²²²

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                          Ik weiger om als schouppeclown rond te rijden. Dat ze eerst eens de veiligheidskledij goedkoper maken door 6% BTW op die zaken te zetten.
                          Is een non-argument. Het prijsverschil hierdoor is verwaarloosbaar imo. Iemand die nu geen veiligheidskledij draagt gaat die niet ineens wel dragen omdat er minder btw op betaald wordt.

Zo een fluovest haalt niks uit; als ik mijn topkoffer op heb dan zullen ze me ook niet sneller zien; van vooruit gaat dit ook niks helpen want dar zit al een een koplamp.
                          Akkoord. Het is me dit weekend nog opgevallen dat je op zo een tourmoto eigenlijk te hoog zit opdat de koplampen op zo een vestje schijnen, en met een topkoffer zie je er helemaal niks van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                            Geen probleem. Kunnen we ergens afspreken voor de betaling?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                              Echt é! Tis er over die kerel...
                              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                              Motoren & Tjeurisme

Comment

Veiligheidskledij verplichten kan ik best in komen, je hebt altijd idioten die tegen zichzelf moeten beschermd worden (hoewel ik ook niet direct voorstander ben om dat genetisch materiaal in stand te houden, laat het ons de moderne 'survival of the fittest' noemen), maar fluo-vestjes(!?), wat zijn wij, kleuters op driewielers?
                                Sowieso zit er, zoals bij de meesten, al reflecterend materiaal in mijn motorkledij en daar ga ik het bij houden ook...

Comment

Ik vind dat ze dan op die gele vestjes:

* Rode bollen moeten zetten
                                  * De tekst zetten: PAS OP EEN MOTO !

Zie je het al voor je, zo'n bende Hell's Angels met een fluo-vestje

Ik zou dan graag meneer Schouppe die gasten zien tegenhouden,
                                  ja, het is voor een speekseltest en...Waar zijn jullie gele vestjes ? Nozems !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
                                    Veiligheidskledij verplichten kan ik best in komen, je hebt altijd idioten die tegen zichzelf moeten beschermd worden (hoewel ik ook niet direct voorstander ben om dat genetisch materiaal in stand te houden, laat het ons de moderne 'survival of the fittest' noemen), maar fluo-vestjes(!?), wat zijn wij, kleuters op driewielers?
                                    Sowieso zit er, zoals bij de meesten, al reflecterend materiaal in mijn motorkledij en daar ga ik het bij houden ook...

Ook ivm die beschermingskledij, hier kies je toch ook zelf voor?

Het is niet dat je anderen meer schade zal toebrengen als je valt zonder of met beschermingskledij...

Den Etienne denkt enkel aan de cijfers, hoe minder verkeersdoden, hoe beter zijn rapport...

Ik zal zelf nooit op mn moto stappen zonder beschermingskledij, maar dat kies je zelf en mag geen verplichting worden.

Wat doe je bv met een 125 scooter in de zomer... Lederen pak met CE keuring?

Comment

Die discussie over die kleren hebben we hier al gehad eh

FOCUS jongens ! Het gaat over de fluo-vestjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                        Die discussie over die kleren hebben we hier al gehad eh

FOCUS jongens ! Het gaat over de fluo-vestjes

Zal door de frustratie komen...

Comment

Working...
                                        X