Die doet er echt alles aan om zich zo populair mogelijk te maken zeker?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fluo vestjes, go Schouppe ...
Collapse
X
-
Wat is het volgende ? Een zwaailamp op onze helm ?
's Avonds vind ik dat een goed initiatief, maar overdag in de zomer mogen ze mij dan een boete geven,
met plezier !
In plaats van het motorijden aantrekkelijker te maken...
Parkeerplaatsen voor motards ? Gebruik maken van de busstrook ?
Zo'n dingen, Schouppe ?
Comment
-
Ik beslis dat gdvrdmm zelf wel.
Al krijg ik constant een boete, No way dat ik dat draag op bevel.
In het donker in in mist doe ik het zelf aan meestal. AL rij ik bijna nooit in het donker.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Hupla, en binnenkort een motokeuring om het jaar?
Manmanman, als je ziet op welk gebrekkig niveau de autokeuring werkt, wat gaat dat dan niet zijn voor moto's...
Fluvestjes als het donker en mist is ok, maar daar kies je toch zelf voor!
Weer een regeltje bij, is dit in een ander europees land verplicht?
Comment
-
Ik weiger om als schouppeclown rond te rijden. Dat ze eerst eens de veiligheidskledij goedkoper maken door 6% BTW op die zaken te zetten.
Zo een fluovest haalt niks uit; als ik mijn topkoffer op heb dan zullen ze me ook niet sneller zien; van vooruit gaat dit ook niks helpen want dar zit al een een koplamp.
In mijn vest zitten strips doe reflecterend werken en die zijn zefls grijs van kleur maar vallen in donker blijkbaar heel goed op.
Wordt dringend eens tijd dat schouppe wordt teruggefloten door een serieuze en vriendelijke actie. als men een optocht gaat houden ga ik zeker mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
Wordt dringend eens tijd dat schouppe wordt teruggefloten door een serieuze en vriendelijke actie. als men een optocht gaat houden ga ik zeker mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk BerichtenIk weiger om als schouppeclown rond te rijden. Dat ze eerst eens de veiligheidskledij goedkoper maken door 6% BTW op die zaken te zetten.
Zo een fluovest haalt niks uit; als ik mijn topkoffer op heb dan zullen ze me ook niet sneller zien; van vooruit gaat dit ook niks helpen want dar zit al een een koplamp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenKan er iemand die vent stoppen aub??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenKan er iemand die vent stoppen aub??Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Veiligheidskledij verplichten kan ik best in komen, je hebt altijd idioten die tegen zichzelf moeten beschermd worden (hoewel ik ook niet direct voorstander ben om dat genetisch materiaal in stand te houden, laat het ons de moderne 'survival of the fittest' noemen), maar fluo-vestjes(!?), wat zijn wij, kleuters op driewielers?
Sowieso zit er, zoals bij de meesten, al reflecterend materiaal in mijn motorkledij en daar ga ik het bij houden ook...
Comment
-
Ik vind dat ze dan op die gele vestjes:
* Rode bollen moeten zetten
* De tekst zetten: PAS OP EEN MOTO !
Zie je het al voor je, zo'n bende Hell's Angels met een fluo-vestje
Ik zou dan graag meneer Schouppe die gasten zien tegenhouden,
ja, het is voor een speekseltest en...Waar zijn jullie gele vestjes ? Nozems !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk BerichtenVeiligheidskledij verplichten kan ik best in komen, je hebt altijd idioten die tegen zichzelf moeten beschermd worden (hoewel ik ook niet direct voorstander ben om dat genetisch materiaal in stand te houden, laat het ons de moderne 'survival of the fittest' noemen), maar fluo-vestjes(!?), wat zijn wij, kleuters op driewielers?
Sowieso zit er, zoals bij de meesten, al reflecterend materiaal in mijn motorkledij en daar ga ik het bij houden ook...
Ook ivm die beschermingskledij, hier kies je toch ook zelf voor?
Het is niet dat je anderen meer schade zal toebrengen als je valt zonder of met beschermingskledij...
Den Etienne denkt enkel aan de cijfers, hoe minder verkeersdoden, hoe beter zijn rapport...
Ik zal zelf nooit op mn moto stappen zonder beschermingskledij, maar dat kies je zelf en mag geen verplichting worden.
Wat doe je bv met een 125 scooter in de zomer... Lederen pak met CE keuring?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenDie discussie over die kleren hebben we hier al gehad eh
FOCUS jongens ! Het gaat over de fluo-vestjes
Zal door de frustratie komen...
Comment
Comment