Oorspronkelijk geplaatst door Saveria
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fluo vestjes, go Schouppe ...
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door obispoil Bekijk Berichtenen niet te vergeten: helmplicht in de auto!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenEn waarom niet direct ook een rolkooi ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenStickeractie?
Sticker op uw auto of motor plakken als je Schouppe weg wilt.
Iets simpel en herkenbaar zoals
"Nee aan Schouppe"
"Weg met Etienne"
"Schouppe, ga een ander poepe"
Daar ene camera bij om zijn reactie te filmen en het standpunt van de motorrijders kort uit te leggen ??
ik rijd zelf niet met de motor dus is belachelijk als ik met de auto naar daar ga.
Alhoewel dat ik hem mss een nrplaat naar zijne kop zou kunnen smijten
Er zijn al genoeg plichten. Iedereen zou het recht moeten hebben om zelf te kiezen als ze een fluovest dragen of niet. Naar wat ik zie op de baan zie hebbe de meeste motorrijders reflecterend materiaal in hun pak verwerkt, en velen hebben savonds of bij slecht weer een geel of oranje vest aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sepp Bekijk BerichtenHier is het mijne.
Kunnen de moto-rijders eventueel wat inspiratie opdoen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Saveria Bekijk Berichtenhier een reportage van man bijt hond over de fluo vestjes.
Kunnen de moto-rijders eventueel wat inspiratie opdoen
http://www.een.be/programmas/man-bijt-hond/fluobikers
En die rode lintjes zijn niet belachelijk ofzo?
Ik rijd zelf meestal ook met een fluovest. Ik vind dat ge daar overdag ook veel meer door opvalt, en kwaad kan het zeker niet..
Maar om dat nu voor iedereen te verplichten Laat iedereen dat eens voor zichzelf uitmakenBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
met een fluo bokaal willen ze wel rondrijden, omdat er dan chaufferus zijn die aan de rijkswacht denken en sneller plaatsmaken. maar een fluehesje dan is het oorlog hoor.
ik begrijp de commotie. goede motorkledij heeft sowieso al reflecterende strips. enkel de nozems met korte broek en sletsen zouden zo'n vestje moeten dragen. dan kan je er beter naar mikken , en kunnen ze de tarmac eens voelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
ik begrijp de commotie. goede motorkledij heeft sowieso al reflecterende strips. enkel de nozems met korte broek en sletsen zouden zo'n vestje moeten dragen. dan kan je er beter naar mikken , en kunnen ze de tarmac eens voelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWauw... cool.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenmet een fluo bokaal willen ze wel rondrijden, omdat er dan chaufferus zijn die aan de rijkswacht denken en sneller plaatsmaken. maar een fluehesje dan is het oorlog hoor.
wrm zou je naar iemand moeten mikken om hun tarmac te doen voelen?
domme opmerking, grappig bedoeld of niet...
Comment
-
Binnenkort moet iedere motard verplicht met een oranje zwaailamp op z'n helm rondrijden.
Vroeger werd beslist dat motoren overdag ook met verlichting moeten rijden om de zichtbaarheid te verbeteren. Nu is dat blijkbaar niet voldoende meer.
De volgende stap is mss om bij alle auto's verplicht de bumpers te spuiten in fluo kleuren?Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Mijn beide motorpakken hebben al voldoende fluo strips.
Toch heb ik ook een fluo vestje , maar slechts een enkele keer gebruikt tijdens barre weersomstandigheden. Ik vraag me af of ik daarmee veiliger was.
Wegkapiteins bij begeleide ritten die banen afzetten zijn wel beter herkenbaar met zo'n fluojasje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichtenen alle mensen die zonder gordel rijden moeten ook tegen een muur rijden? dat ze voelen hoe hard een stuur kan zijn?
wrm zou je naar iemand moeten mikken om hun tarmac te doen voelen?
domme opmerking, grappig bedoeld of niet...
je ziet zelfs zwaantjes met enkel hun hemdje aan rijden en die zouden zeker het voorbeeld moeten geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenik mik er natuurlijk niet naar. maar in mijn ogen is het nogal onverantwoord om zo te rijden. ik wil hun zelf behoeden voor het leed, door zo'n opmerking hun misschien wat wakker te schudden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenje ziet zelfs zwaantjes met enkel hun hemdje aan rijden en die zouden zeker het voorbeeld moeten geven.
Dit is inderdaad schandalig! Voorbeeldfunctie noemen ze dat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenDit is inderdaad schandalig! Voorbeeldfunctie noemen ze dat...
Of gaat gij u misschien het leed van zo'n 'hemdjesrijder' aantrekken misschien? En dan heb ik het eigenlijk op zowel de flik als de niet-flik die zo rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenZolang het niet wettelijk verplicht is zie ik geen enkel probleem dat ze zo rondrijden. Trouwens, 90% van 't forum ziet hier altijd zo te zagen op die flikken, awel zijt dan blij dat er eens ene op zijne zak gaat in een hemdje hé.
Of gaat gij u misschien het leed van zo'n 'hemdjesrijder' aantrekken misschien? En dan heb ik het eigenlijk op zowel de flik als de niet-flik die zo rijdt.
Dat is een ander punt, ik geef eerlijk toe dat ik er geen erg in zou hebben als ik een zwaantje tegen de grond zou zien schuren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenDat is een ander punt, ik geef eerlijk toe dat ik er geen erg in zou hebben als ik een zwaantje tegen de grond zou zien schuren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenDat is een ander punt, ik geef eerlijk toe dat ik er geen erg in zou hebben als ik een zwaantje tegen de grond zou zien schuren...
Comment
Comment