Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fluo vestjes, go Schouppe ...
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtengast kruip terug in uw hol of ga beta ambeteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHeel veelzeggend stoere jongen... stoer vanachter 't schermpje alvast toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenDat is een ander punt, ik geef eerlijk toe dat ik er geen erg in zou hebben als ik een zwaantje tegen de grond zou zien schuren...Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenjij anders ook toch?
Beter uw mondje houden als je niet meer weet wat te zeggen beste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJa? Als er totaal geen redenen toe zijn laat ik mij nochtans niet verleiden tot uitspraken van: "kruip terug in uw hol gast".
Beter uw mondje houden als je niet meer weet wat te zeggen beste.
ik schrijf gewoon mijn mening als jij dan zo'n rolleyes erachter zet weet ik genoeg. net zoals uw veelzeggende post nadien.
en ja ik "erger mij" aan sommige hun kledij op de motor. en samen met dat ergeren hoop ik direct dat ze niet vallen of omver gereden worden en zo een paar 10meter over de asfalt schuren met hun weke vel.
sorry als ik me niet begaan mag voelen met motards. ik zal er volgende zomer in het vervolg niet meer aan denken.
ik heb zelfs een klant die 2de graads brandwonden had opgelopen enkel door in zijn t-shirt te gaan rijden. niet gevallen maar door de wind kreeg die genoeg koeling om iets te voelen tot hij thuis kwam.
dan denk je daar soms eens aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtendie rolleyes waren voor mij reden genoeg
ik schrijf gewoon mijn mening als jij dan zo'n rolleyes erachter zet weet ik genoeg. net zoals uw veelzeggende post nadien.
en ja ik "erger mij" aan sommige hun kledij op de motor. en samen met dat ergeren hoop ik direct dat ze niet vallen of omver gereden worden en zo een paar 10meter over de asfalt schuren met hun weke vel.
sorry als ik me niet begaan mag voelen met motards. ik zal er volgende zomer in het vervolg niet meer aan denken.
ik heb zelfs een klant die 2de graads brandwonden had opgelopen enkel door in zijn t-shirt te gaan rijden. niet gevallen maar door de wind kreeg die genoeg koeling om iets te voelen tot hij thuis kwam.
dan denk je daar soms eens aan.
Komaan man, denk eens na voor je iets zegt, als je onozele dingen zegt dan zijn die 'rolleyes' totaal niet misplaatst denk ik hé.
En als mensen het verkiezen om te gaan cruisen met de moto in een T-shirt en sletsen, wat is daar toch mis mee? De man of vrouw met de harley die 's zondags eens rustig wil gaan toeren moet volledig ingepakt zijn dan. Mooi hoor. Trouwens, al eens gereden bij +30° in volledige beschermkledij? Da's na verloop van tijd gevaarlijker dan zonder beschermkledij te rijden. Oververhitting = concentratieverlies. En wat met de brommerkes, de scooters, de wielertoeristen,...? Ook allemaal maar een pakje aanzwieren dan?
We lopen over van de regeltjes man, en dan gaat de gewone burger ook nog eens gaan pleiten voor nog eens extra regels. En 't is zo al zo erg tegenwoordig. Binnenkort mogen we enkel nog kijken naar onze moto als 't zo blijft duren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenFlikken zijn geen mensen dan, of wat? Ah nee, want als er eentje op de tarmac ligt kan het u plots niet meer schelen. Rare mening heb jij...
Komaan man, denk eens na voor je iets zegt, als je onozele dingen zegt dan zijn die 'rolleyes' totaal niet misplaatst denk ik hé.
En als mensen het verkiezen om te gaan cruisen met de moto in een T-shirt en sletsen, wat is daar toch mis mee? De man of vrouw met de harley die 's zondags eens rustig wil gaan toeren moet volledig ingepakt zijn dan. Mooi hoor. Trouwens, al eens gereden bij +30° in volledige beschermkledij? Da's na verloop van tijd gevaarlijker dan zonder beschermkledij te rijden. Oververhitting = concentratieverlies. En wat met de brommerkes, de scooters, de wielertoeristen,...? Ook allemaal maar een pakje aanzwieren dan?
We lopen over van de regeltjes man, en dan gaat de gewone burger ook nog eens gaan pleiten voor nog eens extra regels. En 't is zo al zo erg tegenwoordig. Binnenkort mogen we enkel nog kijken naar onze moto als 't zo blijft duren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenvan mij mogen die mensen doen wat ze willen. ik schreef gewoon mijn eigen bemerkingen. en waar schrijf ik iets verkeerd over de flikken?? ik zeg juist dat ik het erg vond dat zelfs agenten in hemdje rijden.
Nu, ze mogen doen wat ze willen, maar toch erger je je aan hen? Da's twee keer iets anders hé.
Enfin, uw miktoestanden op nozems enzomeer zijn ook niet onmiddellijk de meest vriendelijke uitspraken.Last edited by Jakkel; 25/11/2010, 18:25.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik snapte den twist ook al niet zo goed
Comment
-
Bemerking over die fluo-vestjes.....
Op gewest- en gemeentewegen zie je ze nog niet zoveel.
Op autosnelwegen heeft (volgens mij) minstens 80% zo'n vestje aan.
Wat viel mij deze week daaromtrent op : reden dinsdagmorgen in 'kolonne' tussen de file op de Brussels Ring. Vooraf 1 zwaantje, gevolgd door 3 motoren en 1 scooter (ikke dus )
Alle 4 die 'volgers' met zo'n mooi flou vestje, en da zwaantje..... dat reed natuurlijk zonder.
Als Schouppe dan toch het gebruik van de fluo-vestjes wil promoten (laat staan verplichten....), dan zou hij beter beginnen met zijn 'eigen' diensten....
PS : ikzelf rijd op de autosnelweg steeds met fluo-vest. Tijdens week-endritjes rijd ik af en toe wel zonder...
Comment
-
Ik blijf erbij. Iemand in fluo zie je pas wanneer je er met je lichten opziet. Achterkomend verkeer ziede voor geen moer beter. En net dat is het gevaarlijkste.
Het zou maw veiliger zijn moesten ze de motorijders andere, snellere, snelheidslimieten opleggen waardoor we het verkeer steeds voor kunnen blijvenOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
motards mogen nog zoveel fluo kledij dragen als ze willen, het helpt volgens mij echt niets.
ik rij dagelijks met de moto en ben het eigenlijk al gewoon aan het worden van uitwijken voor auto's die mij niet zien aankomen, niet omdat ik als een zot rij maar omdat ze gewoon totaal niet rondom hen kijken en denken dat ze alleen op baan zijn..
sommige autobestuurders weten niet waarvoor die spiegels aan hun auto dienen, punt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenEen goeie vettige stampende ontploffende open uitlaat, dat helpt wel een beetje
Comment
Comment