Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Met het aankomende salon binnenkort, dit topic even terug een schopje geven. Ik ga heel waarschijnlijk mijn volgende motorscooter kopen op het salon. Allez, tis te zeggen... is dat eigenlijk echt nodig om op het salon zelf te gaan kopen, of krijg je identiek dezelfde voorwaarden bij de dealer tijdens het salon? Is daar nu echt nog financieel voordeel mee te halen op het salon zelf, kan je daar afbieden of accesoires bijkrijgen die je anders bij je dealer niet zou krijgen?
Hier ben ik nu echt eens heel benieuwd naar se.
Met het aankomende salon binnenkort, dit topic even terug een schopje geven. Ik ga heel waarschijnlijk mijn volgende motorscooter kopen op het salon. Allez, tis te zeggen... is dat eigenlijk echt nodig om op het salon zelf te gaan kopen, of krijg je identiek dezelfde voorwaarden bij de dealer tijdens het salon? Is daar nu echt nog financieel voordeel mee te halen op het salon zelf, kan je daar afbieden of accesoires bijkrijgen die je anders bij je dealer niet zou krijgen?
Hier ben ik nu echt eens heel benieuwd naar se.
Awel, aangezien dat gij benieuwd zijt...
Ik zou met dit verhaal eens binnenstappen bij een verdeler en 'm vragen wat hij liefst doet. Wachten tot het salon om te verkopen, of 1 scooter extra toevoegen aan zijn jaarcijfer van 2011 en voor het eind vh jaar verkopen.
Kan goed zijn dat ze nu ook nog extra korting geven.
Het is vandaag trouwens ook moto-salon in Parijs (laatste dag).
Volgens mij doe je nog steeds dé beste deals in het prille voorjaar, wanneer de overjaarsemodellen buiten gestoken worden. Met momenten wordt daar zwaaaaaar op gebradeerd! Zeker bij de grote merken waar je af en toe een model van 2 jaar terug op de kop kan tikken. Met een beetje geluk gaat het dan nog steeds om een iedentiek model dat enkel een "oud" kleurtje heeft.
Uitkijken voor die zaakjes zou ik zeggen.
wanneer het over een nieuw model gaat, dan ga je nu best even bij de dealer gaan luisteren. Op het salon heb je meestal een actie die je een 5 tal procent voordeel doet maken. Meestal wel aan accessoires (koffers, gratis ABS,...). Krijg je die nu ook, dan zou ik nu kopen. Mss is de plaatselijke dealer wel al bezig met de stock op te kuisen of wil ie daadwerkelijk zijn cijfer nog even scherpstellen, zoals DDke reeds aanhaalt.
Normaal gezien ga ik volgende week donderdag met mijn vrouw ( ze heeft verlof genomen om eens mee te gaan ) maar 'k weet niet of het gaat lukken om te wachten tot volgende week donderdag
Comment