Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motosalon?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Motosalon?

Gaat er hier nog iemand naar het motorsalon in Brussel?

Bij de M&T zat er een toegangskaart voor de nocturne, maandag 17 januari. Goede kans dat ik zal gaan!

Ben eens benieuwd wat ze dit jaar allemaal te bieden hebben!

Vorig jaar ben ik overdag geweest op een dinsdag, en vond ik het eigenlijk al vrij druk. Hoe is dat doorgaans tijdens een nocturne? Veel volk?

ik ga dit jaar wel eens denk ik...weet alleen nog niet wanneer maar het zal hoogstwaarschijnlijk 's avonds zijn
    1978 BMW E21 323i
    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Ik ga ook

Comment

Ik ga altijd de eerste donderdag en zorg dat ik daar ben tegen 10u00 als de deuren open gaan , dan is het altijd redelijk kalm

Comment

Voor jullie een speciale reden om te gaan? Of is het gewoonte? :-)

Zelf kan ik er nooit genoeg van krijgen... maar ben ook wel zeer benieuwd naar de Kawasaki Z1000SX

En uiteraard, als ik er dan toch ben... ook eens naar de auto's kijken.

Infiniti M wil ik zeker eens gezien hebben.
          Peugeot 508 ga ik ook eens van dichtbij bekijken.

En voor de rest veel algemeen rondkijken bij al het moois

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
            Voor jullie een speciale reden om te gaan? Of is het gewoonte? :-)

Zelf kan ik er nooit genoeg van krijgen... maar ben ook wel zeer benieuwd naar de Kawasaki Z1000SX

En uiteraard, als ik er dan toch ben... ook eens naar de auto's kijken.

Infiniti M wil ik zeker eens gezien hebben.
            Peugeot 508 ga ik ook eens van dichtbij bekijken.

En voor de rest veel algemeen rondkijken bij al het moois
            Gewoonte

Comment

Gewoonte, om een paar mensen "van vroeger" (toen ik zelf nog opt salon stond en in de motorsector werkte) hallo te zeggen, om mijn abo van motorrijder te verlengen en om nen date met Sarah van Motorrijder vast te leggen
              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
              Motoren & Tjeurisme

Comment

Ik ga ook, maar weet nog geen dag. Liefst ergens overdag in de week om de drukte te vermijden. Ik hou het hier in de gaten, misschien kunnen we terug met een paar afspreken zoals 2 jaar geleden?
                i 1 2 1/2 6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                  Gewoonte, om een paar mensen "van vroeger" (toen ik zelf nog opt salon stond en in de motorsector werkte) hallo te zeggen, om mijn abo van motorrijder te verlengen en om nen date met Sarah van Motorrijder vast te leggen
                  aaaaah daar ga ik nog eens passeren zie elk jaar zeg ik dat tegen mijn eigen dat ik daar nog eens moet langsgaan
                  1978 BMW E21 323i
                  2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                  2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Ik ga ook op de nocturne maandagavond...

Comment

Bij mij zal het enkel de moto's zijn die ik wil zien, of misschien de autostand van BMW.

Ik wil ergens ook niet in de drukte gaan. Die nocturne is volgens mij wel ferm druk, nee ? Iemand ervaringen mee uit de vorige jaren ?

Ferm druk bedoel ik, dat je eerst 10 kleine mannen moet voorlaten om op ne moto te kunnen kruipen

Comment

mijn ervaring met nocturnes is dat het meestal enorm druk is op een gewoon autosalon, en iets minder op een bedrijfswagen-funkar-motosalon.

ik had graag de nieuwe triumph daytona eens bepotteld
                        denk dat ik eens in het weekend ga

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                          Bij mij zal het enkel de moto's zijn die ik wil zien, of misschien de autostand van BMW.

Ik wil ergens ook niet in de drukte gaan. Die nocturne is volgens mij wel ferm druk, nee ? Iemand ervaringen mee uit de vorige jaren ?

Ferm druk bedoel ik, dat je eerst 10 kleine mannen moet voorlaten om op ne moto te kunnen kruipen
                          nocturnes zijn bij de moto's drukker dan een gewone dag, maar minder dan een weekend. Bij de auto's zijn de nocturnes even hell-ish als een weekend dag.
                          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                          Motoren & Tjeurisme

Comment

ik ga me weer zo'n B-Dagtrip kopen van de NMBS. Toegang + trein/metro h/t. Je kunt niet sukkelen voor 17 euri. Zo neem ik ook nog eens het openbaar vervoer
                            die nocturnes zijn echt wel te mijden. Al die pietjes die een autogids hebben gekocht
                            2021 Taycan 4S
                            2021 Lexus UX250h

Comment

Ga uit pure gewoonte naar nocturne.... En zolang je uit de wagen-paleizen wegblijft vind ik niet dat er veel volk is. Met andere woorden : vlug bij Subaru langs (klant goede dag zeggen), en dan 'rustig' naar de moteren staan gapen, en mijn abo van M&T verlengen.
                              Tot vorig jaar had je gratische vestiaire voor motorrijders op de parking. Zo te zien moet je dit jaar 5 euro betalen. Tenzij je abo hebt van M&T...

Comment

Ik denk van donderdag te gaan.
                                i 1 2 1/2 6

Comment

Voila, gisteren tijdens nocturne naar den Heizel geweest, en zoals verwacht :
                                  a) bij de auto's was er bijna geen doorkomen aan..... dus vlug binnen en buiten.....
                                  b) bij de motoren was het 'gezellig' druk. Enkel die tieners die met hun fototoestelletjes al hun klasgenootjes op deze of gene motorfiets moeten fotograferen, zijn er soms te veel aan.
                                  c) als gevolg van mijn leeftijd (ondertussen al 38 jaar.....) lijkt het wel om veel gemakkelijker aan info te geraken. Die motordealers geven volgens mij veel gemakkelijker uitleg aan nen 38-jarigen dan aan nen twintiger. Dus praatje gemaakt met dealers van Honda (Cossrunner : leuk, maar 11.500 euro voor nen 800cc lijkt mij echt wel veel te veel), Ducati (de Diavel is echt wel een beest, de Multistrada lijkt mij de ideale touringmotor) en Harley (zo ne Fat Boy om tijdens de zomerse week-end dagen te genieten).
                                  d) en dus ook abo op M&T vernieuwd. Alleen : de bestaande abo's die hun abo vernieuwden kregen een strip cadeau.... Nieuwe abo's kregen een paar handschoenen van Richa cadeau!!!! Dus met andere woorden : heb mijn abo niet vernieuwd, maar heb mijn vrouw een abo cadeau gedaan.

Comment

Ik ga zaterdagnamiddag

Comment

Ik ben zondag geweest, het was te druk bij de auto's maar bij de motos was het aangenaam, op verschillende modellen kunnen zitten zonder op iemand zijn voeten te moeten staan. Wel met het afstappen van een Duc iemand zijn rugzak een schop gegeven Lange stelten zijn nergens goed voor...

maw, geslaagd dagje en weer tijd om wat te dromen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                        Wel met het afstappen van een Duc iemand zijn rugzak een schop gegeven
                                        Het was zijn verdiende loon, hij moest maar zo dicht niet staan

Comment

Working...
                                        X