Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
welke helm?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JakkelDat zal zo'n 50 Ã 60 euro zijn.
'k Ben er zeer content van
-edit: let niet op de kwaliteit van de foto's.. Het is getrokken met onnatuurlijk licht & het lensje in de portable hier dus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°6920 euro voor een origineel zwart vizier
'k Ben er zeer content van
-edit: let niet op de kwaliteit van de foto's.. Het is getrokken met onnatuurlijk licht & het lensje in de portable hier dus...
Zo ga 'k er mij eentje aanschaffen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DimmadomeDe retro helmen in de beginpost zijn echt vet. Ik ben zelf ook een beetje aan het kijken naar zoiets, alleen vind ik deze te duur.
Bij mij komt er trouwens nog een vliegeniersbril bij.
50 jaar oud, en door mezelf gelakt in een werkelijk sublieme kleurencombo.
Comment
-
't Is de SV55 geworden. Omdat ik ook in de winter rij, raadden ze me de Mathisse af. Hij voelde ook iets minder stevig. Het is een titanium SV55 Luxe geworden, was mooier dan in 't zwart. Die voelde steviger, de ventilatiegaten kunnen dicht (ivm lawaai) en hij heeft een zonnevizier. Titanium
Samen met Daytona (tnx Jakkel) schoenen 311 euro betaal dipv 415Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes't Is de SV55 geworden. Omdat ik ook in de winter rij, raadden ze me de Mathisse af. Hij voelde ook iets minder stevig. Het is een titanium SV55 Luxe geworden, was mooier dan in 't zwart. Die voelde steviger, de ventilatiegaten kunnen dicht (ivm lawaai) en hij heeft een zonnevizier. Titanium
Samen met Daytona (tnx Jakkel) schoenen 311 euro betaal dipv 415
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes't Is de SV55 geworden. Omdat ik ook in de winter rij, raadden ze me de Mathisse af. Hij voelde ook iets minder stevig. Het is een titanium SV55 Luxe geworden, was mooier dan in 't zwart. Die voelde steviger, de ventilatiegaten kunnen dicht (ivm lawaai) en hij heeft een zonnevizier. Titanium
Samen met Daytona (tnx Jakkel) schoenen 311 euro betaal dipv 415
Ik had destijds toen ik op zoek was naar een paar motorlaarzen verschillende merken van schoenen gepast, de Daytona was de enigste die als gegoten pastte, ook de afwerkingskwaliteit is van een heel hoog niveau. Je betaalt er natuurlijk wel voor. Ik heb de Daytona Clubman, 't is een zomerschoen, ik rij toch maar zelden in de winter, vandaar. 'k Geloof dat ik 'm een 170 euro betaald heb toen.
Welk type heb jij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boboerg mooi, maar je verdient een pets omdat je hem hebt overschildert
natuurlijk mits argumentatie is alles toegelaten
Ik heb die op m'n zestiende van 't zolder gehaald, vermits ik voor op m'n Honda amigoke een helm moest hebben. Ik heb die opgeschuurd, de gaatjes en scheurtjes in de helm (polyester) gedicht met plamuur en in het groen (de kleur van m'n amigo) gespoten, met een zwarte streep in 't midden erover. Een paar jaar geleden was ik dat groen wat beu en vermits ik het oranje zo'n prachtige kleur vindt heb ik 'm meteen maar in die kleur gezet, tevens ook een nieuw lederen riempje aangestikt.
Voilà , that's the story van mijnen pothelm.
Comment
-
net m'n nieuwe helm gaan kopen. Ik heb me neergelegd bij het feit dat die Devil van MOMO, kwasie niet te vinden is in de optie dat ik hem wil. Dus ff verdergezocht en ik viel toch wel op de voor mij supervette helm: de Airoh TR1. Agressief design en toffe kleuren. En de prijs is ook al mooi.
Dus ff rondgebeld en in Tienen bij de RAD hadden ze hem nog. Ben ook nog ff bij Quality Bikes op de Brusselsesteenweg geweest, daar heb ik van de kerel een -10% kaartje gekregen voor bij de RAD in Tienen.
Comment
-
M'n schoenen zijn Daytona Journey's, 159 euro (- 40 euro korting )
De SV55 komt met een anti-damp vizier en dat werkt behoorlijk.
De Airoh TR1 heb ik ook vastgehad. Zalige looks, lekker agressief. maar voelde een stuk minder stevig. En zeker minder warm voor in de winter.
Had gisteren motorijles, voor het eerst op de weg. Was zalig weertje, de instructeur koos zalige boereweggetjes met veel zalige bochtjes. Was eigenlijk gewoon genieten.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
[quote=Fastastic]net m'n nieuwe helm gaan kopen. Ik heb me neergelegd bij het feit dat die Devil van MOMO, kwasie niet te vinden is in de optie dat ik hem wil. Dus ff verdergezocht en ik viel toch wel op de voor mij supervette helm: de Airoh TR1. Agressief design en toffe kleuren. En de prijs is ook al mooi.
Dus ff rondgebeld en in Tienen bij de RAD hadden ze hem nog. Ben ook nog ff bij Quality Bikes op de Brusselsesteenweg geweest, daar heb ik van de kerel een -10% kaartje gekregen voor bij de RAD in Tienen.
[/quot
mooie keuze maateke zou ik ook gedaan hebben als ik u was... ik heb hier nog een kleine financiele bijdrage voor u i.v.m. dienen helm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JakkelWat vind je van deze 'echte' retro helm?
50 jaar oud, en door mezelf gelakt in een werkelijk sublieme kleurencombo.
http://users.telenet.be/daxxx/BT1100/helm.JPG
Ik bewaar hem natuurlijk wel voor als ik een keer een Solex koop ofzo.
Comment
-
[QUOTE=wannes]Oorspronkelijk geplaatst door Fastasticnet m'n nieuwe helm gaan kopen. Ik heb me neergelegd bij het feit dat die Devil van MOMO, kwasie niet te vinden is in de optie dat ik hem wil. Dus ff verdergezocht en ik viel toch wel op de voor mij supervette helm: de Airoh TR1. Agressief design en toffe kleuren. En de prijs is ook al mooi.
[/quot
mooie keuze maateke zou ik ook gedaan hebben als ik u was... ik heb hier nog een kleine financiele bijdrage voor u i.v.m. dienen helm
Comment
Comment