En zeggen dat ik 5 jaar door weer en wind met de moto ben gaan werken ... wist zelfs niet dat dit bestond verwarmde handschoenen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Verwarmde handvaten of verwarmde handschoenen?
Collapse
X
-
Deze morgen de handschoentjes op stand 1 en de handvatverwarming op stand A, veel comfortabeler moet motorrijden toch ook niet meer worden
De zadelverwarming heb ik niet opgezet, ik snap niet goed waarom iemand dat zou willen. Vind ik in de auto ook al zo onaangenaam.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenDeze morgen de handschoentjes op stand 1 en de handvatverwarming op stand A, veel comfortabeler moet motorrijden toch ook niet meer worden
De zadelverwarming heb ik niet opgezet, ik snap niet goed waarom iemand dat zou willen. Vind ik in de auto ook al zo onaangenaam.
Comment
-
Ja, zadelverwarming zit inderdaad in het optiepakket, maar 'k kan mij ook niet voorstellen dat ik die (veel) ga gebruiken....
Deze morgen voor het eerst de handvatverwarming aangezet, maar aangezien ik niets anders heb gedaan dan filerijden (nen automobilist had zijn wagen op de E40 ter hoogte van Groot-Bijgaarden op zijn dak gelegd...) (handen aan de remhendel) hadden mijn vingers nog serieus kou hoor....
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenDe zadelverwarming heb ik niet opgezet, ik snap niet goed waarom iemand dat zou willen. Vind ik in de auto ook al zo onaangenaam.
Comment
-
Ik heb ook handvatverwarming maar aangezien je, zeker in druk verkeer, vaak met de vingertoppen het handvat niet raakt krijg ik toch nog dikwijls koude vingers.
Verwarmde handschoenen lijken me dan effectiever. Van die stroom incombinatie met regen heb ik echt geen schrik hoor.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk BerichtenJa, zadelverwarming zit inderdaad in het optiepakket, maar 'k kan mij ook niet voorstellen dat ik die (veel) ga gebruiken....
Deze morgen voor het eerst de handvatverwarming aangezet, maar aangezien ik niets anders heb gedaan dan filerijden (nen automobilist had zijn wagen op de E40 ter hoogte van Groot-Bijgaarden op zijn dak gelegd...) (handen aan de remhendel) hadden mijn vingers nog serieus kou hoor....
word wel de eerste winter met een moto zonder ABS, handvatverwarming, reed met een bmw 650cs en de mt01 erlangs, die bmw had veel te veel problemen en heb ik met gebroken riem weggedaan voor een spotprijs. mt01 is lachen maar .. winter. pfoe
Comment
-
Uiteindelijk dit week-end toch maar de verwarmde handschoenen gekocht....
189,00 Euro (Gerbing) voor de handschoenen, en 19,00 Euro voor da BMW-kabeltje (moet ik ze niet rechtstreeks op batterij aansluiten)
In het verleden geprobeerd met verwarmde handvatten (nog steeds koude vingertoppen) en moffen (kan er mijn richtingaanwijzers niet mee bedienen),
dus nu.... derde keer, goede keer....
Vanmorgen de eerste keer mee uitgeprobeerd, 't was nu nog wel niet al te koud :
maar hier ga ik deze winter plezier aan beleven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bjoxx Bekijk BerichtenNu nog de verwarmde jas
In de winter met BMW-jas, voorzien van wintervoering. En dan draag ik enkel hemd, moet zelfs geen pullover aandoen om het warm te hebben.
Comment
-
@Ralphke: natuurlijk wel, maar ik wil graag cardan, meer windbescherming en handvatbescherming hebben dus dan blijft er heel weinig over. Ik ben het ketting smeren echt wel beu. Een GS van een jaar of 10 zal wel volstaan voor woon-werkverkeer zeker? Of een K-serie, die zijn minder gewild en kan dus een recentere kopen voor hetzelfde budget, ben er nog niet uit.
Comment
Comment