Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verwarmde handvaten of verwarmde handschoenen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

En zeggen dat ik 5 jaar door weer en wind met de moto ben gaan werken ... wist zelfs niet dat dit bestond verwarmde handschoenen

Comment

heel lelijk, niet echt voor moto's bedoelt maar echt PERFECT qua functie: van die handmoffen, volledig waterdicht, warm (in combinatie met handvatverwarming waan je je volgens mij aan een open haard), etc.
      maar wel echt HEEL lelijk.. HEEEEL :-)

Comment

Deze morgen de handschoentjes op stand 1 en de handvatverwarming op stand A, veel comfortabeler moet motorrijden toch ook niet meer worden

De zadelverwarming heb ik niet opgezet, ik snap niet goed waarom iemand dat zou willen. Vind ik in de auto ook al zo onaangenaam.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
          Deze morgen de handschoentjes op stand 1 en de handvatverwarming op stand A, veel comfortabeler moet motorrijden toch ook niet meer worden

De zadelverwarming heb ik niet opgezet, ik snap niet goed waarom iemand dat zou willen. Vind ik in de auto ook al zo onaangenaam.
          als ik met de R1 eens goed doortrek heb ik automatisch zadelverwarming
          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Ja, zadelverwarming zit inderdaad in het optiepakket, maar 'k kan mij ook niet voorstellen dat ik die (veel) ga gebruiken....

Deze morgen voor het eerst de handvatverwarming aangezet, maar aangezien ik niets anders heb gedaan dan filerijden (nen automobilist had zijn wagen op de E40 ter hoogte van Groot-Bijgaarden op zijn dak gelegd...) (handen aan de remhendel) hadden mijn vingers nog serieus kou hoor....

Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten

Comment

Ik heb ook handvatverwarming maar aangezien je, zeker in druk verkeer, vaak met de vingertoppen het handvat niet raakt krijg ik toch nog dikwijls koude vingers.
              Verwarmde handschoenen lijken me dan effectiever. Van die stroom incombinatie met regen heb ik echt geen schrik hoor.
              Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
              Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
              If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Combinatie was echt goed. Deze morgen niet nodig gehad, gisteren bij +3 toch echt wel veiliger.
                Zojuist ook de winterbandjes laten opzijleggen, leek me wel interessant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten
                  Ja, zadelverwarming zit inderdaad in het optiepakket, maar 'k kan mij ook niet voorstellen dat ik die (veel) ga gebruiken....

Deze morgen voor het eerst de handvatverwarming aangezet, maar aangezien ik niets anders heb gedaan dan filerijden (nen automobilist had zijn wagen op de E40 ter hoogte van Groot-Bijgaarden op zijn dak gelegd...) (handen aan de remhendel) hadden mijn vingers nog serieus kou hoor....
                  juist op tijd doorgeraakt dan met de mt01 vanmorgen, was rond 6:30, toen was er niks, wel bij iedere oprit wat vertraging natuurlijk zoals altijd.

word wel de eerste winter met een moto zonder ABS, handvatverwarming, reed met een bmw 650cs en de mt01 erlangs, die bmw had veel te veel problemen en heb ik met gebroken riem weggedaan voor een spotprijs. mt01 is lachen maar .. winter. pfoe

Comment

Uiteindelijk dit week-end toch maar de verwarmde handschoenen gekocht....
                    189,00 Euro (Gerbing) voor de handschoenen, en 19,00 Euro voor da BMW-kabeltje (moet ik ze niet rechtstreeks op batterij aansluiten)

In het verleden geprobeerd met verwarmde handvatten (nog steeds koude vingertoppen) en moffen (kan er mijn richtingaanwijzers niet mee bedienen),
                    dus nu.... derde keer, goede keer....

Vanmorgen de eerste keer mee uitgeprobeerd, 't was nu nog wel niet al te koud :
                    maar hier ga ik deze winter plezier aan beleven.

Comment

Ik heb vanochtend ook voor het eerst mijn Gerbing-handschoenen gebruikt en ben ook dolgelukkig Nu nog de verwarmde jas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bjoxx Bekijk Berichten
                        Nu nog de verwarmde jas
                        Aangezien ik wegkruip achter de (grote, electrisch verstelbare ) ruit van de scooter zit ik daar lekker warm hoor.....
                        In de winter met BMW-jas, voorzien van wintervoering. En dan draag ik enkel hemd, moet zelfs geen pullover aandoen om het warm te hebben.

Comment

Inderdaad, misschien beter eerst een BMW kopen om mijn woon-werkverkeer mee te doen ipv met mijn Aprilia Tuono

Comment

gaat dat niet met een ander merk misschien? (sarcasme!!!)

Comment

Sinds eergisteren ook terug de verwarmde handschoenen aan. Standje 1 + Handvatverwarming stand 1, meer als genoeg.
                              De windbescherming van de handen is precies op de K wel beter als op de C650, veel minder last gehad de laatste dagen/week.

Comment

@Ralphke: natuurlijk wel, maar ik wil graag cardan, meer windbescherming en handvatbescherming hebben dus dan blijft er heel weinig over. Ik ben het ketting smeren echt wel beu. Een GS van een jaar of 10 zal wel volstaan voor woon-werkverkeer zeker? Of een K-serie, die zijn minder gewild en kan dus een recentere kopen voor hetzelfde budget, ben er nog niet uit.

Comment

Working...
                                X