Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ducati
Collapse
X
-
Het ziet er alvast een veelbelovende motor uit. Hopelijk is hij wat betrouwbaar als ik alles zo lees.
De overgang naar een natte koppeling lijkt mij het definitieve einde van de de ratelende Ducati. Eenen
tegelijk.
Ik ben ook wel benieuwd naar de verpakking ervan in de vorm van de Panigale. Zal een zeer compacte superbike worden met een zeer laag gewicht en korte staart à la RSV4 of 1000 RR.
Benieuwd, benieuwd, benieuwd. Ik wil ook naar de EICMA !
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenHet ziet er alvast een veelbelovende motor uit. Hopelijk is hij wat betrouwbaar als ik alles zo lees.
De overgang naar een natte koppeling lijkt mij het definitieve einde van de de ratelende Ducati. Eenen
tegelijk.
Ik ben ook wel benieuwd naar de verpakking ervan in de vorm van de Panigale. Zal een zeer compacte superbike worden met een zeer laag gewicht en korte staart à la RSV4 of 1000 RR.
Benieuwd, benieuwd, benieuwd. Ik wil ook naar de EICMA !Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtendatum eicma? Roadtripje?
Cavalieri !!
8-13 november. Godver ja.
Low budget style, want zo goed als blut.
Man man man, gewoon vrijdag naar ginder rijden en zondag terug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
Cavalieri !!
8-13 november. Godver ja.
Low budget style, want zo goed als blut.
Man man man, gewoon vrijdag naar ginder rijden en zondag terug.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenHmmm... Das wel heel dichtbij....
Voor mij eigenlijk ook niet haalbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cbke Bekijk BerichtenHeren,
anders even geduld uitoefenen, begin december is het in Parijs Salon de la Moto!
Dichter/low-budgetik ga!
Comment
Comment