Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW stelt Maxi Scooters voor : de C600 Sport en de C650 GT.
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenNo shit sherlock
Die Sport ziet er nog heel aanvaardbaar uit voor een maxi scooter trouwens.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenDie Sport ziet er nog heel aanvaardbaar uit voor een maxi scooter trouwens.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenKvind maar homobrommers. Net gelijk zowat alle scooters.
Ikzelf rij nu 4 jaar scooter (2 jaar Honda FES en 2 jaar Piaggio MP3), en toch voel ik mij nog altijd 'goed' op ne scooter. En ge moogt het aan mijn vrouw komen vragen : ik ben genen homo....
Erger nog : moest ik morgen 'iets' anders moeten aanschaffen, ga ik waarschijnlijk eerst en vooral terug naar ne scooter kijken, en dan pas naar nen 'echte' (??) motorfiets.
Meer praktisch dan ne scooter gaat ge niet vinden : probeer maar eens op uwe moto (zonder koffers...) iets meer mee te nemen dan een brooddoos.... Onder mijn zadel is er ruimte voor 2 helmen, en dan heb ik nog plaats over voor een jas.
En ja : zo'n BMW-scooter staat op het 'verlanglijstje'...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenMet graagte!
In de Pan plaats genoeg voor 2 helmen, 2 broeken en 2 vesten en er mag 9kilo boodschappen per bak. Plaats genoeg! En betere bescherming dan op nen scooter.
En betere bescherming dan op ne scooter, misschien... Maar ten opzichte van nen MP3?
Ge moet maar eens door een regenbui (inclusief plassen) rijden met mijne 'breedsmoelkikker'.
Er staat weliswaar een verhoogde ruit op, maar veel betere bescherming dan zo ne MP3 gaat ge moeilijk tegenkomen.... OK : ne Goldwing misschien, maar dat is geen ruit meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten'k had gezegd : zonder bakken.....
En betere bescherming dan op ne scooter, misschien... Maar ten opzichte van nen MP3?
Ge moet maar eens door een regenbui (inclusief plassen) rijden met mijne 'breedsmoelkikker'.
Er staat weliswaar een verhoogde ruit op, maar veel betere bescherming dan zo ne MP3 gaat ge moeilijk tegenkomen.... OK : ne Goldwing misschien, maar dat is geen ruit meer.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk BerichtenKnap, alleen jammer dat je er een motorrijbewijs voor nodig hebt, men zou beter ook een rijbewijs voor scooters lanceren.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenBestaat. Net zoals je voor de auto een rijbewijs kan halen uitsluitend voor automatiquen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenOf hoe smaken kunnen verschillen eh,
ik vind er echt niks aan. Puur visueel dan.
Geef mij dan maar de oer-vader, de T-max, in het geel.
Comment
-
Comment
Comment