Laten we eerlijk zijn. Je moet tegenwoordig goed gek zijn om nog een auto te kopen als je in de stad woont. Taxen, afgunstige blikken, dure brandstof, weinig parkeerplaatsen en andere moderne vervoers perikelen zorgen ervoor dat een auto vaak een last is. Ik vind deze X-Max dan ook best knap. Vrij goedkoop in aanschaf en onderhoud, veilig door een zeer goed weggedrag... Zeker nu je met een B-rijbewijs weer een 125cc motor mag besturen na minimum 2 jaar je rijbewijs te hebben, lijkt het me een goed alternatief voor een (compacte) auto. Koning auto zal hij misschien niet kunnen onttronen, hofgezant worden lijkt me een perfecte rol voor hem.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hofgezant
Collapse
X
-
Hofgezant
Laten we eerlijk zijn. Je moet tegenwoordig goed gek zijn om nog een auto te kopen als je in de stad woont. Taxen, afgunstige blikken, dure brandstof, weinig parkeerplaatsen en andere moderne vervoers perikelen zorgen ervoor dat een auto vaak een last is. Ik vind deze X-Max dan ook best knap. Vrij goedkoop in aanschaf en onderhoud, veilig door een zeer goed weggedrag... Zeker nu je met een B-rijbewijs weer een 125cc motor mag besturen na minimum 2 jaar je rijbewijs te hebben, lijkt het me een goed alternatief voor een (compacte) auto. Koning auto zal hij misschien niet kunnen onttronen, hofgezant worden lijkt me een perfecte rol voor hem.Labels: Geen
-
Mijn neef reed ook dagelijks met een dergelijke scooter voor zijn woon-werkverkeer, maar hij heeft enkele maanden geleden een schijnbaar licht ongeluk gehad met een gecompliceerde beenbreuk tot gevolg. Het gevolg is dat er nu een Smart cdi op de oprit staat, die komt in verbruikskost, functionaliteit en dergelijke overeen met een 250 cc scooter.
Het is toch opletten geblazen met die dingen in het verkeer, zeker in stadsverkeer.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjefHet is toch opletten geblazen met die dingen in het verkeer, zeker in stadsverkeer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepapmaar met uw smartkrel sta je wel mooi terug in de file...
Ik zou nooit een scooter of motorfiets aanraden om tussen de files te gaan rijden. Ik heb al lelijke dingen zien gebeuren hiermee.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveldhier in Sinnekloas valt dat allemaal nog best mee. ik overweeg de aanschaf van een gemotoriseerde tweewieler met meer dan 49 cc, voor m'n kleine verplaatsingen tot een kilometer of 5.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichteneen ariel atom is anders ook een tof alternatief voor een (gewone) wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik voel me ook geen 100% veilig op de vespa, maar kan het niet laten er af en toe mee tuffen
(zonder reden, voor het plezier )'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenperfect om te ontstressen
aloewel ik ni goed weet wat stress is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenperfect om te ontstressen
aloewel ik ni goed weet wat stress is...'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenTot nu toe is een toertje gaan lopen in de vrije natuur dat ook en dat is nog net iets gezonder :-)
Comment
Comment