Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hofgezant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hofgezant

Laten we eerlijk zijn. Je moet tegenwoordig goed gek zijn om nog een auto te kopen als je in de stad woont. Taxen, afgunstige blikken, dure brandstof, weinig parkeerplaatsen en andere moderne vervoers perikelen zorgen ervoor dat een auto vaak een last is. Ik vind deze X-Max dan ook best knap. Vrij goedkoop in aanschaf en onderhoud, veilig door een zeer goed weggedrag... Zeker nu je met een B-rijbewijs weer een 125cc motor mag besturen na minimum 2 jaar je rijbewijs te hebben, lijkt het me een goed alternatief voor een (compacte) auto. Koning auto zal hij misschien niet kunnen onttronen, hofgezant worden lijkt me een perfecte rol voor hem.
    Last edited by ; 01/11/2006, 15:12.

Mijn neef reed ook dagelijks met een dergelijke scooter voor zijn woon-werkverkeer, maar hij heeft enkele maanden geleden een schijnbaar licht ongeluk gehad met een gecompliceerde beenbreuk tot gevolg. Het gevolg is dat er nu een Smart cdi op de oprit staat, die komt in verbruikskost, functionaliteit en dergelijke overeen met een 250 cc scooter.

Het is toch opletten geblazen met die dingen in het verkeer, zeker in stadsverkeer.
    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

maar met uw smartkrel sta je wel mooi terug in de file...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef
        Het is toch opletten geblazen met die dingen in het verkeer, zeker in stadsverkeer.
        hier in Sinnekloas valt dat allemaal nog best mee. ik overweeg de aanschaf van een gemotoriseerde tweewieler met meer dan 49 cc, voor m'n kleine verplaatsingen tot een kilometer of 5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
          hier in Sinnekloas valt dat allemaal nog best mee.

Daar staat ge dan ook meer stil dan ge kunt rijden, toch rond de markt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace
            Daar staat ge dan ook meer stil dan ge kunt rijden, toch rond de markt
            reden genoeg om zo'n ding te kopen, niet?

Comment

een ariel atom is anders ook een tof alternatief voor een (gewone) wagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soepap
                maar met uw smartkrel sta je wel mooi terug in de file...
                De scooter was er niet om files te ontwijken, enkel als goedkoop en handig alternatief voor een tweede wagen.

Ik zou nooit een scooter of motorfiets aanraden om tussen de files te gaan rijden. Ik heb al lelijke dingen zien gebeuren hiermee.
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                  hier in Sinnekloas valt dat allemaal nog best mee. ik overweeg de aanschaf van een gemotoriseerde tweewieler met meer dan 49 cc, voor m'n kleine verplaatsingen tot een kilometer of 5.
                  Het ongeval gebeurde in zijn eigen dorp, een klein landelijk dorp met 3000 inwoners, druk verkeer is er enkel met de jaarlijks jaarmarkt om naar de koebeesten te komen zien :-)
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                    een ariel atom is anders ook een tof alternatief voor een (gewone) wagen
                    amai, eergisteren reed er eentje voorbij mijn kot (hoboken)...

Comment

ik voel me ook geen 100% veilig op de vespa, maar kan het niet laten er af en toe mee tuffen

(zonder reden, voor het plezier )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        ik voel me ook geen 100% veilig op de vespa, maar kan het niet laten er af en toe mee tuffen

(zonder reden, voor het plezier )
                        Bij mij kriebelt het ook voor zo een Vespa te kopen voor de fun, maar tot nu toe heb ik mij kunnen inhouden :-) Ik zou er wel niet mee naar het werk rijden tijdens het spitsuur, eerder iets voor op kalme momenten in htt verkeer mee te zijn.
                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

perfect om te ontstressen
                          aloewel ik ni goed weet wat stress is...

Comment

Je rijdt een mercedes... een oase van rust...

Comment

Tot nu toe is een toertje gaan lopen in de vrije natuur dat ook en dat is nog net iets gezonder :-)
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

Enig nadeel voor mij : gel en helm gaan echt niet samen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                  Tot nu toe is een toertje gaan lopen in de vrije natuur dat ook en dat is nog net iets gezonder :-)
                                  ik doe alles te voet in mijn groene gemeente

Comment

Working...
                                  X